BiznesOferty.pl - ogłoszenia biznesowe - kontakty w biznesie

BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.

Współpraca:
11781
Poszukiwane:
2911
Giełda Hurtowa:
14432
Sprzedam biz.:
2663
Nieruchomości:
3144
Inwestycje:
2353
Data: 29.03.2024
Razem ofert: 37284
Jesteś w:
  1. Biznes Oferty.pl
  2. / Współpraca
  3. / Edukacja, doradztwo
  4. / Badanie procesów decyzyjnych nabywców dóbr trwalych
Wyszukaj ofertę:

Treść oferty

Badanie procesów decyzyjnych nabywców dóbr trwalych

  • Id oferty: 12796
  • Info
    • Dodana: 29.02.2008
    • Oferta archiwalna
    • Dodana: 29.02.2008
    • Oferta archiwalna

Agencja Badań rynku Investzoom proponuje Państwu nowy rodzaj badań:
BADANIE PROCESÓW DECYZYJNYCH NABYWCÓW DÓBR TRWAŁYCH.
Naszą ofertę kierujemy do sprzedawców dóbr trwałych: salonów i dealerów samochodowych, salonów meblowych, sprzedawców sprzętu AGD, deweloperów itp.
Wiele firm nie zdaje sobie sprawy z faktu, że decydujący wpływ na decyzję o zakupie produktu/usługi mają opinie o firmie zaczerpnięte od znajomych, na forach internetowych, informacje zaczerpnięte na stronach www firmy, która spełniać nie tylko funkcje promocyjno-sprzedażowe, ale i być funkcjonalna, aby internauta znalazł wszystko, co powinien. Również na proces decyzyjny ma wpływ obsługa w biurze bądź sklepie firmy.

Nasze badanie pozwoli nie tylko ustalić, gdzie klient poszukuje informacji, ale i jakich konkretnie informacji szuka, czy ma do nich swobodny dostępny, czy informacje dostarczane przez firmę konsumentowi są dla niego czytelne, jasne i zachęcające do zakupu.

Aby uzyskać wszystkie potrzebne informacje Agencja Badań Rynku Investzoom proponuje Państwu następujące metody badawcze:
- Dla poznania źródeł wtórnych - zalecamy metodę desk research, która pozwoli np. określić funkcjonalność strony internetowej, porównanie jej ze stronami konkurencji, analizę obiegowych opinii na temat firmy w mediach – internet, prasa branżowa, regionalna oraz porównanie działań promocyjno-marketingowych firmy z działaniami konkurencji.
- Dla źródeł pierwotnych proponujemy badanie mystery shopping („tajemniczy klient), które pozwoli ocenić jakość obsługi oferowanej przez firmę klientowi
- W celu analizy reklamy i akcji promocyjnych proponujemy Państwu badania jakościowe: wywiady IDI, fokus, których celem jest sprawdzenie, czy odbiór reklamy jest zgodny z założeniami reklamodawcy.

Wynikiem tych badań jest dogłębne poznanie procesów decyzyjnych konsumentów produktów/usług z danej branży, sprecyzowanie ich oczekiwań na każdym z etapów podejmowania decyzji. W ten sposób Sprzedawca zyska kompleksowe informacje, jak najlepiej spełnić oczekiwania klientów, dowie się, gdzie popełnia błędy, gdzie jest lepszy od konkurencji, oraz w których punktach należy ją z korzyścią dla siebie naśladować.
Na podstawie tej wiedzy Sprzedawca może dostosować swoje działania do oczekiwań potencjalnych klientów, zwiększając sprzedaż i satysfakcję klienta, który chętnie do sprzedawcy wróci sam i przekaże dobrą opinię znajomym.
Zapraszamy!
Robimy badania na terenie całej Polski, przyjeżdżamy do Klienta.

W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.