BiznesOferty.pl - ogłoszenia biznesowe - kontakty w biznesie

BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.

Współpraca:
11779
Poszukiwane:
2911
Giełda Hurtowa:
14432
Sprzedam biz.:
2663
Nieruchomości:
3144
Inwestycje:
2352
Data: 29.03.2024
Razem ofert: 37281
Jesteś w:
  1. Biznes Oferty.pl
  2. / Współpraca
  3. / Edukacja, doradztwo
  4. / Szkolenie - telemarketing
Wyszukaj ofertę:

Treść oferty

Szkolenie - telemarketing

  • Id oferty: 23238
  • Info
    • Dodana: 16.03.2010
    • Oferta archiwalna
    • Dodana: 16.03.2010
    • Oferta archiwalna

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zajmujących się telefoniczną obsługą Klienta lub zdobywaniem Klientów przez telefon.

Po ukończeniu szkolenia Uczestnicy będą potrafili:


-Świadomi swojej roli w kreowaniu wizerunku firmy
-Znali zasady savoir-vivreu telefonicznego
-Nawiązywać kontakt i prezentować ofertę przez telefon
-Efektywniej komunikować się z klientami firmy w kontaktach bezpośrednich i przez telefon
-Zadawać właściwe pytania
-Dopasowywać odpowiednich słowa i typ argumentacji do różnych typów klientów
-Asertywnie radzić sobie w sytuacjach trudnych w kontaktach z klientami
-Pokazywać klientowi korzyści oferowanej usługi czy produktu

PROGRAM:

Budowanie kontaktu podczas procesu sprzedaży
Różnica między rozmową telefoniczną a bezpośrednim kontaktem
Efekt pierwszego wrażenia i jego wykorzystanie
Zbieranie informacji - identyfikacja potrzeb Klienta
Typologia klientów
Bariery w skutecznej komunikacji
Aktywne słuchanie
Telememo
Język jest potężnym narzędziem wpływu w kontakcie telefonicznym
Techniki zadawania pytań
Komplementowanie
Jak pokazać Klientowi korzyści oferowanej usługi czy produktu?
Psychologiczne czynniki wpływu na Klienta
Postępowanie z Klientem trudnym
Asertywność - niezbędne narzędzie w pracy Telemarketera
Jak radzić sobie z Klientem zdenerwowanym, roszczeniowym, niezdecydowanym, niekomunikatywnym
Sztuka odpowiedzi na wątpliwości Klienta
Jak radzić sobie z własnymi trudnymi emocjami
Wypracowanie standardu i skryptu rozmowy telefonicznej dla Pracowników firmy

TERMINY:

17. 04. 2010 - Warszawa
01. 07. 2010 - Poznań
02. 08. 2010 - Warszawa

CENA: 450 zł

Prowadzimy również szkolenia zamknięte na zlecenia Firm.

Serdecznie zapraszamy!

W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.