BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób zajmujących się telefoniczną obsługą Klienta lub zdobywaniem Klientów przez telefon.
Po ukończeniu szkolenia Uczestnicy będą potrafili:
-Świadomi swojej roli w kreowaniu wizerunku firmy
-Znali zasady savoir-vivreu telefonicznego
-Nawiązywać kontakt i prezentować ofertę przez telefon
-Efektywniej komunikować się z klientami firmy w kontaktach bezpośrednich i przez telefon
-Zadawać właściwe pytania
-Dopasowywać odpowiednich słowa i typ argumentacji do różnych typów klientów
-Asertywnie radzić sobie w sytuacjach trudnych w kontaktach z klientami
-Pokazywać klientowi korzyści oferowanej usługi czy produktu
PROGRAM:
Budowanie kontaktu podczas procesu sprzedaży
Różnica między rozmową telefoniczną a bezpośrednim kontaktem
Efekt pierwszego wrażenia i jego wykorzystanie
Zbieranie informacji - identyfikacja potrzeb Klienta
Typologia klientów
Bariery w skutecznej komunikacji
Aktywne słuchanie
Telememo
Język jest potężnym narzędziem wpływu w kontakcie telefonicznym
Techniki zadawania pytań
Komplementowanie
Jak pokazać Klientowi korzyści oferowanej usługi czy produktu?
Psychologiczne czynniki wpływu na Klienta
Postępowanie z Klientem trudnym
Asertywność - niezbędne narzędzie w pracy Telemarketera
Jak radzić sobie z Klientem zdenerwowanym, roszczeniowym, niezdecydowanym, niekomunikatywnym
Sztuka odpowiedzi na wątpliwości Klienta
Jak radzić sobie z własnymi trudnymi emocjami
Wypracowanie standardu i skryptu rozmowy telefonicznej dla Pracowników firmy
TERMINY:
17. 04. 2010 - Warszawa
01. 07. 2010 - Poznań
02. 08. 2010 - Warszawa
CENA: 450 zł
Prowadzimy również szkolenia zamknięte na zlecenia Firm.
Serdecznie zapraszamy!