BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.
Przemiany w sektorze handlu wymuszają w przedsiębiorstwach poszukiwanie nowych narzędzi aktywizacji sprzedaży. Jednym z takich narzędzi jest merchandising.
Celem programu szkolenia jest zapoznanie uczestników z działaniami podejmowanymi w punkcie sprzedaży związanych z ekspozycją towarów na półce, z zagospodarowaniem przestrzeni sprzedaży, ze sterowaniem ruchem nabywców, stworzeniem odpowiedniej atmosfery oraz z wykorzystaniem działań promocyjnych w celu oddziaływania na nabywcę i poprawienia wyników sprzedaży.
PROGRAM:
1. Zadania merchandisingu wg modelu AIDA
2. Visual merchandising
3. Planowanie i tworzenie ekspozycji produktów:
- ekspozycje promocyjne
- zasady, techniki ekspozycji
- facing
- opakowania
- planogram jako narzędzie zarządzania półką
4. Atmosfera sklepu czyli zasada K-Z-M-O
5. Urządzenie sklepu: fasad, wnętrze i wyposażenie
6. Psychologia w merchandisingu:
- zasady R. Cialdini (reguła wzajemności, zasada kontrastu, reguła lubienia i sympatii, reguła konsekwencji, efekt aureoli, efekt naśladownictwa, zasada zaangażowania, reguł społecznego dowodu słuszności, zasada autorytetu,
- manipulacja w merchandisingu
- EDLP i High - Low Proces, Hi-Lo
- zakupy kompulsywne
7. Reklama wizualna, promocja
8. Materiały POP
9. Merchandising w małym sklepie
10. Błędy w merchandisingu:
- błedy w gospodarowaniu półką
- zasada loku krzyżowego
- niewłaściwa komunikacja.
TERMINY:
23. 03. 2010 - Poznań
CENA: 1680 zł
Prowadzimy również szkolenia zamknięte na zlecenia Firm.
Serdecznie Zapraszamy!