BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.
CEL SZKOLENIA
Szkolenie to jest zbiorem wiedzy dla każdego sprzedawcy, przedstawiciela handlowego lub doradcy Klienta. Pokaże, co powinien on wiedzieć i jakie umiejętności posiąść, jak właściwie nastawić się na Klienta, jak dowiedzieć się o jego potrzebach, oraz to, jak przekonać Klienta
o korzyściach współpracy z daną Firmą / sklepem. Szkolenie nauczy jak właściwie zadawać pytania, jak odpowiadać na zarzuty Klienta w sposób sprzyjający sprzedaży, oraz nauczy jak negocjować cenę.
ADRESACI
Szkolenie kierujemy do wszystkich pracowników Działów Sprzedaży / Działów Handlowych, sprzedawców, doradców Klienta, przedstawicieli handlowych – zarówno tych z doświadczeniem jak również dla tych którzy dopiero zaczynają przygodę ze sprzedażą.
PROGRAM
Program szkolenia obejmuje:
- komunikacja w sprzedaży (do czego służy Firma/ sklep; cele przedsiębiorstwa; kanały i istota komunikacji w sprzedaży; płaszczyzna merytoryczna a międzyludzka; racjonalne i emocjonalne potrzeby Klienta; podział ról pomiędzy Klientem a sprzedawcą; Twój wpływ na sukces Firmy; zmiana zachowań konsumenta; więź emocjonalna z Klientem – jak ją stworzyć; to co najważniejsze w komunikacji z Klientem; )
- nastawienie wewnętrzne (jak wygląda Twój kontakt z Klientem; wszystko zależy od Twojej postawy; rozwijać się czy użalać; co jest dla Ciebie ważniejsze problem czy możliwość rozwiązania; konstruktywny początek dznia; Twoje oczekiwania a ich wpływ na Twój sukces; pozytywne oczekiwania – moja postawa; )
- przygotowanie do kontaktu z Klientem (stopnie/ etapy strategii sprzedaży; przygotowanie do rozmowy; sprzedaż przez telefon (opcjonalnie); świadome użycie głosu; )
- rozmowa sprzedaży, (otwarcie rozmowy; analiza potrzeb; aktywne słuchanie; ukazywanie korzyści; negocjowanie ceny; jak doprowadzić do podjęcia decyzji o zakupie)
- odpowiadanie na zarzuty (znaczenie zarzutów; jak prawidłowo na nie reagować - 7 zasad; odpieranie zarzutów; co kryje się pod zarzutami; jak reagować na opór Klienta przed zakupem; prawidłowa obsługa reklamacji; )
- negocjacja ceny (argumentacja uzasadniania ceny; psychologia ceny; wyważenie ceny i jej wartości; jak zachować się podczas rozmowy o cenie; opór przed zakupem pod hasłem: za drogo; metody argumentacji cenowej; czy bronić ceny; najważniejsze przy negocjacjach cenowych;
- TAK – KUPUJĘ - jak do tego doprowadzić
- po kontakcie z Klientem ( wnioski i przemyślenia po rozmowie z Klientem; długofalowe planowanie sprzedaży)
CENA SZKOLENIA - od 400 pln netto/ osoba