BiznesOferty.pl - ogłoszenia biznesowe - kontakty w biznesie

BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.

Współpraca:
11803
Poszukiwane:
2882
Giełda Hurtowa:
14402
Sprzedam biz.:
2641
Nieruchomości:
3169
Inwestycje:
2352
Data: 20.04.2024
Razem ofert: 37249
Jesteś w:
  1. Biznes Oferty.pl
  2. / Współpraca
  3. / Chemia, oleje, paliwa
  4. / Bezwodne mycie - pomysłem na rentowny biznes
Wyszukaj ofertę:

Treść oferty

Bezwodne mycie - pomysłem na rentowny biznes

  • Id oferty: 41576
  • Info
    • Dodana: 29.11.2012
    • Oferta archiwalna
    • Dodana: 29.11.2012
    • Oferta archiwalna

Na początku należy zaznaczyć, że nie jest to stricte franchising - dajemy możliwość uruchomienia własnego biznesu bez stałych kosztów i obowiązku płacenia franczyzy brandom pod którymi otwieracie swój biznes.

Czy zastanawiałeś się kiedyś nad własnym biznesem?
Takim jak… myjnia samochodowa? Nie tradycyjna, ale bezwodna lub nawet mobilna. Taki biznes sprzyja generowaniu obrotów i ochronie środowiska. Ograniczone zostaje nadmierne zużycie wody i przedostawanie się toksyn do ziemi. W związku z tym, że myjnia nie generuje ścieków i zanieczyszczeń, nie potrzeba licznych pozwoleń jak w przypadku myjni tradycyjnej, ani też drogich instalacji wodno-kanalizacyjnych.

Przez długi okres uruchomienie myjni samochodowej wiązało się z kosztem kilkuset tysięcy złotych i czasochłonnym uzyskaniem licznych pozwoleń. Kolejnym etapem były myjnie parowe, które znacząco ograniczyły nakłady finansowe potrzebne do uruchomienia biznesu. Wciąż jednak wymagały kilkunastu tysięcy złotych inwestycji w sprzęt i wiązały się z koniecznością napraw i serwisowania maszyny parowej. Ze względu na rozmiary maszyny parowej, konieczne było posiadanie auta specjalnie przystosowanego do przewożenia maszyny i dodatkowego sprzętu generującego prąd. Miesięczne koszty eksploatacji myjni wciąż utrzymywały się na wysokim poziomie.

Najnowszy trend na rynku to produkty do bezwodnego mycia karoserii, które po pierwsze umożliwiają uruchomienie myjni przy niewielkiej inwestycji (ze względu na problem dodania tabeli cennikowej zestawów - zainteresowanych b.proszę o kontakt mailowy) i pozwalają zachować niskie koszty eksploatacji – usługi można świadczyć mobilnie u Klienta, więc nie jest konieczne ponoszenie kosztów za lokal. Zapoznaj się z poniższymi informacjami o technologii bezwodnego mycia, z instrukcjami dotyczącymi uruchomienia swojego biznesu, z cennikami zestawów potrzebnych do uruchomienia myjni bezwodnej, z kluczowymi aspektami prowadzenia takiej działalności. Mamy nadzieję, że te informacje zainspirują Ciebie do działania i wkrótce zostaniesz przedsiębiorcą prowadzącym rentowny biznes.

Bezwodne mycie samochodów jest innowacyjną metodą, która stanowi aktywnie rozwijającą się niszę nowego biznesu. Rozwijając myjnię bezwodną można koncentrować się zarówno na Klientach indywidualnych – właścicielach samochodów, jak i Klientach biznesowych – salonach samochodowych, serwisach samochodowych, korporacjach taxi, firmach wynajmujących limuzyny, firmach posiadając floty samochodowe… możliwości jest jeszcze wiele.
Bezwodne mycie karoserii samochodu to kilka prostych kroków dla Użytkownika. Karoserię samochodu spryskuje się płynem do bezwodnego mycia, po krótkiej chwili dany element przeciera się ręcznikiem z mikrofibry, delikatnym poziomym ruchem. Następnie ponownie przeciera się powierzchnię drugim czystym ręcznikiem z mikrofibry, aby nadać połysku. Do umycia karoserii jednego średniej wielkości auta potrzeba od 150 do 300 ml płynu do bezwodnego mycia i dwa ręczniki z mikrofibry. Całość zajmuje od 15 do 20 minut. Metoda nie przewiduje zastosowania dodatkowej wody, ani dodatkowego sprzętu. Należy pamiętać, aby nie stosować produktów do bezwodnego mycia na nadmiernie zabrudzone powierzchnie, np. intensywne błoto lub piach.

Technologia bezwodnego mycia samochodów polega na tym, że substancje powierzchniowo-czynne zawarte w składzie produktu w pierwszej kolejności rozkładają brud drogowy znajdujący się na karoserii. Produkt zawiera polimery, które otaczają cząsteczki brudu oddzielając go od lakieru. Taki rozłożony i otoczony polimerami brud jest chwytany przez ręcznik z mikrofibry i usuwany z powierzchni karoserii. Bardzo istotne jest zastosowanie profesjonalnych produktów oraz wysokiej jakości ręcznika z mikrofibry. Obecnie na rynku tego typu produkty udostępnia firma Eco Touch. Produkty tej marki posiadają niezbędne certyfikaty jakości i co więcej, jak potwierdziły testy niezależnych auto detailingowców, metoda jest dużo bardziej bezpieczna od myjni automatycznych, ręcznych, bezdotykowych oraz parowych.

Planowanie lokalnego biznesu krok po kroku:
 Przeanalizuj lokalną sytuację na rynku dotyczącą myjni samochodowych. Zorientuj się ile jest myjni, jak wiele z nich działa tradycyjnie i używa wody, a jak wiele z nich wprowadziło już rozwiązania bezwodne. Po otworzeniu własnego biznesu będziesz konkurować z obydwoma typami myjni. Bardzo wskazane jest wcześniejsze wypróbowanie usług przynajmniej kilku myjni na rynku lokalnym i ocena ich jakości. Szczególną uwagę warto zwrócić na to, co nie odpowiada nam w usłudze danej myjni i nie powtarzanie tych błędów. Kolejny ważny krok to analiza cen konkurencji i pewność, że cennik naszej myjni jest dopasowany do lokalnego rynku. Warto także przemyśleć kwestię dodatkowej wartości, którą chcemy zapewniać Klientom, aby sprawić, że w ich oczach będziemy lepsi niż konkurencja. Przykładem wartości dodanej może być mobilność myjni, troska o środowisko naturalne lub też troska o zdrowie Klientów, czyli niektóre z cech produktów Eco Touch.

 Znajdź dostawcę środków czystości. Poszukaj na rynku dystrybutora produktów do bezwodnego mycia samochodów, które są organiczne, ulegają biodegradacji i tym samym nie czynią szkody środowisku. Jednakże nie wszystkie produkty na rynku są tak skuteczne, jak może się wydawać, dlatego sprawdź czy posiadają odpowiednią certyfikację. Przede wszystkim, zweryfikuj czy posiadają certyfikację potwierdzającą, że produkty nie rysują lakieru – to jest to, co może wzbudzać niepokój największej liczby kierowców.

 Skontaktuj się z wybranym dostawcą i zapytaj o możliwość przetestowania produktów. Aby wyczyścić cały samochód będziesz potrzebował płynu do bezwodnego mycia karoserii, wosku, produktów do czyszczenia szyb, opon, tapicerki i powierzchni skórzanych, jak również nietłustego środka do pielęgnacji deski rozdzielczej (taki Klienci lubią najbardziej) oraz środka odtłuszczającego do usuwania robaków i czyszczenia mocno zabrudzonych powierzchni. Sugeruje się kontakt z przynajmniej kilkoma dostawcami i ocenę sposobu ich interakcji, czasu reakcji i podejścia do rozwiązywania problemów w razie ich napotkania. Pamiętaj - wybierasz swojego ważnego partnera biznesowego, dlatego też komunikacja i dopasowanie są niezwykle istotne.

 Wypromuj swój biznes. Pomyśl o atrakcyjnej nazwie swojej firmy, zastanów się nad logo i kolorystyce. Użyj tych samych kolorów do przygotowania strojów firmowych i innych materiałów reklamowych. Powiedz swoim znajomym, rodzinie i sąsiadom, że otwierasz mobilną lub stacjonarną myjnię samochodową. Udziel im zniżki na Twoje usługi, aby przyciągnąć więcej Klientów. Pomyśl o przygotowaniu jakiegoś lokalnego wydarzenia, np. Dzień dla sąsiadów, gdzie bezpłatnie zaprezentujesz efekty Twoich usług. Ludzie z branży mówią, że polecenia to coś, co nakręca ich biznes.

 Zastanów się do jakich Klientów chcesz dotrzeć i w jaki sposób. Możesz otworzyć punkt stacjonarny na parkingu w centrum handlowym, biurowcu, supermarkecie, wszędzie tam gdzie jest dużo ludzi i potencjalnych Klientów. Dodatkową korzyścią jest dla nich fakt, że nie będą poświęcać cennego czasu na mycie samochodu, a po zakończeniu zakupów odbiorą czyste auto. Inną możliwością jest nawiązanie kontaktu z Klientami biznesowymi posiadającymi flotę samochodową. Zastanów się jakie firmy są w Twojej okolicy i skontaktuj się z nimi. Służbowe samochody pracowników będą myte w czasie ich pracy. Kolejny pomysł to wypromowanie swoich usług w najbliższym sąsiedztwie. Jeżeli w budynku, w którym mieszkasz jest parking podziemny, porozmawiaj z administracją i zorientuj się jakie są możliwości, aby uruchomić myjnię. Jeżeli chcesz po prostu trochę dorobić i nie jesteś na tym etapie zainteresowany pełnoetatowym prowadzeniem biznesu, swoje usługi możesz świadczyć po prostu dla znajomych.
 Potrzebujesz więcej pomysłów? Skontaktuj się z nami, możemy podrzucić kilka rad i podzielić się najlepszymi praktykami dotyczącymi prowadzenia mobilnej myjni samochodowej z całej Europy. Konsultacje z nami są bezpłatne, w przeciwieństwie do wielu firm, które takie know how udostępniają w odpłatnej formie franczyzy. Naszymi wartościami są partnerstwo i lojalność.

Dodatkowo oferujemy szkolenia z zastosowania produktów, jak również przygotowanie materiałów marketingowych i promocyjnych.

Wątpliwości?!

Nasze rozwiązanie to doskonały pomysł na biznes, bo opiera się na skutecznej, ekonomicznej i niezawodnej metodzie, z którą trudno jest konkurować właścicielom innych rodzajów myjni. Pamiętaj o tym w rozmowie z nimi, gdyż ich obiekcje i zastrzeżenia mogą wynikać z obaw związanych z silną konkurencją opanowującą rynek. W razie wątpliwości i obiekcji najlepiej skontaktuj się z nami, aby przetestować produkty osobiście, zapoznać się z posiadanymi przez Eco Touch certyfikatami bezpieczeństwa potwierdzającymi, że produkt nie rysuje lakieru i poznać niezależne publikacje na temat Eco Touch.

Mamy nadzieję, że przedstawione informacje zainspirują Ciebie do działania. W razie pytań skontaktuj się z nami.

Inne oferty dopasowane tematycznie:
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.