BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.
Cele szkolenia:
- nabycie umiejętności budowania partnerskich relacji z Klientami,
- poznanie technik komunikacyjnych użytecznych w kontakcie z Klientem,
- poznanie zasad przekładania oferty na język wartości dla Klienta,
- polepszenie współdziałania w procesach obsługi, sprzedaży i negocjacjach,
- nabycie umiejętności budowania własnej wiarygodności,
- zrozumienie korzyści wynikających z utrzymywania długotrwałych relacji z Klientami.
Korzyści dla uczestników:
- wzrost osobistej skuteczności,
- rozwinięcie umiejętności budowania długotrwałych relacji z Klientem,
- znajomość narzędzi do diagnozy potrzeb Klientów,
- rozwój umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w relacji z Klientem (renegocjacje kontraktu, reklamacje).
Szkolenie dedykowane jest dla:
- dyrektorów, kierowników, liderów zespołów,
- osób mających bezpośredni kontakt z Klientem.
Program szkolenia:
MODUŁ I Efektywna komunikacja w biznesie
Efektywna komunikacja w firmie
Czym jest.
Reguły efektywnej komunikacji.
Elementy procesu komunikacji: odbiorca, nadawca, kanał przekazu, przekaz.
Komunikacja jednostronna i dwustronna – parametry, wady i zalety.
Analiza własnego stylu komunikacji.
Komunikacja werbalna
Style zachowań w dynamice kontaktów międzyludzkich.
Profile osobowości.
Anatomia wypowiedzi.
Budowanie dobrej relacji i pozytywnych postaw.
Aktywne słuchanie.
Podświadome procesy kodowania.
Komunikacja niewerbalna
Sposoby wykorzystania języka ciała.
Zachowania, których należy unikać.
Gesty związane z oszukiwaniem.
Jak wykorzystać komunikację niewerbalną?
Dynamika procesów komunikacji
Cechy dobrego przepływu informacji w procesie komunikacji.
Doskonalenie elastyczności i dopasowania w interpersonalnej komunikacji.
Specyficzne sytuacje komunikacyjne (zebrania z członkami zespołu, komunikacja z przełożonym).
Komunikacja dwukierunkowa
Umiejętność uważnego słuchania.
Techniki aktywnego słuchania.
Gry – ćwiczenie umiejętności uważnego słuchania
Interakcje w procesie komunikacji
Wewnętrzne wzmacnianie lub zaprzeczanie informacji.
Informacje zwrotne (feedback).
Potrzeba jasnych reguł komunikacyjnych.
Komunikowanie w sytuacji kryzysu
Znaczenie komunikowania dla rozwiązania konfliktu.
Narzędzia komunikacyjne stosowane w sytuacjach konfliktowych.
Relacje w sytuacjach trudnych i konfliktowych.
Sposoby tworzenia pozytywnych relacji.
Zarządzanie komunikacją w zespole
Dobór stylów i narzędzi komunikacji do struktury zespołu.
Sposoby reakcji na niezadowolenie i krytykę członków zespołu.
Budowanie tożsamości zespołu w celu efektywnej komunikacji.
MODUŁ II Wywieranie wpływu
Fundamenty świadomości– aspekt społeczny i intrapsychiczny
Człowiek jako istota społeczna – społeczne maski.
Biologiczne aspekty funkcjonowania człowieka
Funkcjonowanie mózgu i możliwości sterowania percepcją.
Umysł świadomy.
Umysł nieświadomy.
Siła emocji- zarządzaj nimi
Skuteczna autoprezentacja- siła obrazu
Sekrety wywierania mocnego wrażenia.
Kreowanie własnego wizerunku.
Wiarygodność – podstawa wywierania wpływu.
Ćwiczenie praktyczne – Twoja autoprezentacja.
Oczekiwania Twojego otoczenia
Analiza potrzeb.
Siła intuicji.
Pewność siebie – jak ją obniżać oraz jak ją odbudować
Twoje mocne strony.
Twoje punkty zapalne.
Strategie – czapka niewidka, efekt dżungli, zbroja rycerska, puszka Pandory itp.
Ćwiczenia praktyczne.
Siła komunikacji
Najważniejszy jest odbiorca.
Jak mówić by nas kupowano.
Optymalizowanie komunikatów perswazji.
Czytanie w myślach.
Tworzenie wizji.
Zadawanie właściwych pytań.
Dystraktory.
Ćwiczenia praktyczne.
Skrzynka z narzędziami
Model Delta, strategia Omega, dezorientacja hipnotyczna, prawo rewanżu, czasu, kontrastu, sympatii, spełniania oczekiwań, konsekwencji, pozytywnych skojarzeń, reguła niedostępności, prawo autorytetu, techniki NLP itp.
Metody szkolenia:
Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.
Terminy: 22-23.07, 24-25.09, 26-27.11
Godziny: 09:00 – 16:00 wraz z przerwą na lunch
Stała cena: 1190 netto (+23% VAT) od osoby
Cena promocyjna: ważna do 31.08: 990 netto (+23% VAT) od osoby
Cena zawiera: materiały szkoleniowe, lunch, słodki poczęstunek, napoje, konsultacje poszkoleniowe, dyplom poszkoleniowy,
Adres szkolenia: ul. Marszałkowska, w centrum Warszawy.