BiznesOferty.pl - ogłoszenia biznesowe - kontakty w biznesie

BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.

Współpraca:
24813
Poszukiwane:
3361
Giełda Hurtowa:
3889
Sprzedam biz.:
2659
Nieruchomości:
311
Inwestycje:
3683
Data: 05.12.2016
Razem ofert: 42440
Jesteś w: Biznes Oferty.pl / Współpraca / Edukacja, doradztwo / Szkolenie: jak prowadzić rozmowę kwalifikacyjną?
Wyszukaj ofertę:

Treść oferty

Poleć ofertę:

Szkolenie: jak prowadzić rozmowę kwalifikacyjną?

  • Id oferty: 51251
  • Dodana: 07.02.2014
  • Edytowana: 07.02.2014
  • Ważna do: Nieaktualna
  • Odwiedzin: 405
  • Województwo:
  • Miejscowość:

Jak prowadzić rozmowę rekrutacyjną?

Praktyka - konkretne scenariusze - techniki - case study - rozmowy kwalifikacyjne jak narzędzie w rekrutacji i naborach. Szkolenie warsztatowe prowadzi zespół ekspertów.

Podstawowe, trzydniowe szkolenie przeznaczone dla pracowników kadr i menedżerów każdego szczebla. W przystępnej, warsztatowej formie zajmuje się wszystkimi zagadnieniami niezbędnymi w rekrutacji. Pomoże usystematyzować wiedzę i pokaże nowe możliwości i rozwiązania nawet doświadczonym pracownikom. Szkolenie, za sugestią uczestników, zostało poszerzone o trzeci dzień, przeznaczony na trening komunikacyjny oraz rozwiniętą analizę mowy ciała rozmówców.

Techniki, analiza postawy, panowanie nad własnym stresem, konkretne scenariusze.

To unikatowe na rynku szkolenie przeznaczone jest dla osób, które w ramach swoich obowiązków zawodowych zajmują się rekrutacją oraz selekcją kandydatów do pracy i chcą podnieść swoje kwalifikacje z tego zakresu, uporządkować posiadaną i skonsultować się z innymi specjalistami.

Szkolenie ma charakter praktyczny i musi być prowadzone w małych grupach dlatego ilość miejsc jest limitowana.

Prowadzi zespół ekpertów - Karolina Daszkiewicz Ścibak - ekspert w dziedzinie zarządzania personelem, z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu i prowadzeniu szkoleń dla działów HR, kadr oraz dla kadry menedżerskiej i zarządzającej. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji, selekcji i naborów na zlecenie firm i instytucji. Prowadzi szkolenia i doradztwo dla firm będących w procesie zmiany i reorganizacji.ekspert w dziedzinie zarządzania personelem, z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu i prowadzeniu szkoleń dla działów HR, kadr oraz dla kadry menedżerskiej i zarządzającej oraz Barbara Antonowicz - doświadczony i certyfikowany coach, trener biznesu, trener NLP, psychoterapeuta z wieloletnim doświadczeniem w pracy szkoleniowej i doradczej oraz w zarządzaniu. Prowadzi szkolenia i doradztwo dla firm i organizacji. Specjalizuje się w doradztwie w formie coachingu oraz w szkoleniach dedykowanych organizacjom będącym w procesie zmiany i rozwoju. Cechuje ją systemowe podejście do organizacji, skoncentrowane na modelowaniu komunikacji wewnętrznej w organizacji.

MODUŁ I Profesjonalna komunikacja

Pierwsze wrażenie wywoływane przez CV i błędy atrybucji
Informacje o postawie kandydata ukryte w liście motywacyjnym
Technika 4 poziomów komunikatu - jak ją wykorzystać do rozpoznania ukrytych intencji kandydata
Słowa klucze w wypowiedziach kandydata
Znaczniki emocji w komunikacji jako wskaźniki późniejszego zaangażowania w pracę

Siła stereotypów i wpływ kontekstu społeczno – emocjonalnego na interpretację wyników rozmowy

MODUŁ II To, co najważniejsze czyli pytania

Hierarchia w rozmowie kwalifikacyjnej – kto pyta, ten ma władzę
Profil pożądanego kandydata -i pytania skutecznie sprawdzające pożądane cechy
Pytania behawioralne - kompetencyjne - kreatywne - stresujące - projekcyjne - otwarte - zamknięte
Elementy próbek pracy w rozmowie
Struktura otwarta vs struktura sztywna rozmowy.

MODUŁ III Mowa ciała i psychogeografia w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej

Praktyczna analiza mowy ciała kandydatów – oznaki napięcia, poczucia własnej wartości i szacunku
Kontakt wzrokowy i aktywne słuchanie
Aranżacja przestrzeni - wpływ na zachowanie kandydatów
Mowa ciała rekrutera - wpływ na diagnostyczność uzyskanych danych.

MODUŁ IV Scenariusze rozmów kwalifikacyjnych

Dostosowanie rozmowy do ilości kandydatów, stanowiska, innych elementów procesu rekrutacyjnego
Prezentacja i przećwiczenie konkretnych scenariuszy
Scenariusze rozmów w rekrutacji na stanowiska średniego i wyższego szczebla kierowniczego.

MODUŁ V Redukcja stresu u rekrutera

Asertywność rekrutera, przygotowanie do rozmowy - trening mentalny
Uważność w pracy rekrutera - techniki oddechowe - trening zarządzania emocjami - mindfullness

W trakcie szkolenia uczestnicy otrzymają i przetestują konkretne techniki i narzędzia:

listy pytań kompetencyjnych, behawioralnych i projekcyjnych
listy oczekiwanych odpowiedzii pozwalających na porangowanie kandydatów
konkretne scenariusze rozmów zawierające pytania i odpowiedzi
przykładowe próbki pracy i studia przypadku możliwe do wykorzystania w trakcie rozmowy
wzory raportów z przeprowadzonych procesów rekrutacyjnych

Terminy:

19-21.03.2014
25-27.06.2014

Czas trwania: 3 dni szkoleniowe - 24 godziny dydaktyczne

Cena: 900 zł + VAT od osoby

Wielkość grupy: do 20 osób

Pobierz formularz zgłoszeniowy

Zapraszamy do zapoznania się z listą naszych Klientów

Listy referencyjne udostępniamy na życzenie

Cena, miejsce i warunki realizacji szkolenia dla grup zamkniętych - do indywidualnych negocjacji

Dane kontaktowe:
  • Miejscowość:
  • Warszawa
  • Województwo:
  • mazowieckie
  • Status:
  • Konto firmowe
  • W BiznesOferty.pl:
  • ponad 2 lata

Aby uzyskać dostęp do pełnych danych kontaktowych zarejestruj się lub zaloguj w BiznesOferty.pl.

Inne oferty dopasowane tematycznie:

szkolenia, szkolenia biznesowe

Więcej ofert firmy:

<< cofnij

Wyróżnione oferty:

Hurtowa Giełda Towarów:

Oferty franczyzowe:

Oferty zagraniczne:

Polecane serwisy:

W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.