BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.
Sprzedam działające punkty franczyzowe – 3 Centra Dietetyczne w Warszawie funkcjonujące odpowiednio od 2006r., i 2012 roku. Firma Naturhouse jest światowym liderem w zakresie żywienia i dietetyki, na rynku polskim istnieje od ośmiu lat. Obecnie jest 200 centrów dietetycznych Naturhouse na terenie kraju.
Dwa Centra Dietetyczne znajdują się w dzielnicy zamieszkałej przez młodsze pokolenie, bardzo aktywnych zawodowo mieszkańców i bardziej otwartych na poprawę jakości życia, a jeden z Centrów zlokalizowany jest w samym Centrum Warszawy.
Pracownicy:
W trzech Centrach Dietetycznych zatrudnieni są pracownicy o wysokiej motywacji, kulturze osobistej i zaangażowanych w pracę, zwracający szczególną uwagę na pracę z pacjentem i promocje usług. Zgrany, współpracujący ze sobą zespół pracowników, wykorzystujący efekt skali i wymiany doświadczeń w pracy trzech Centrów Dietetycznych.
Stała kadra 5 dietetyczek po studiach kierunkowych z odbytymi szkoleniami w centrali Naturhouse oraz 5 asystentek.
Atuty:
1. Trzy centra dietetyczne – nie jedno
2. Warszawa – duży potencjał zakupowy
3. Duży 10 osobowy zgrany zespół - łatwość zastępstw
4. Możliwość przesuwania stanów magazynowych pomiędzy Centrami
5. Dzielenie się doświadczeniami dotyczącymi obsługi klienta, dietetyki, promocji
6. Unikalna baza pacjentów skompilowana z informacjami o źródłach pozyskania i innych – możliwość dokładnej analizy i statystyk koniecznych przy podejmowaniu decyzji promocyjnych.
Nieruchomości urządzenia, wyposażenie:
Centra dietetyczne działają w lokalach z długookresowymi umowami najmu, są w pełni wyposażone.
Deklarujemy wsparcie posprzedażowe.
Duże perspektywy dla tej branży związane z ogólnymi tendencjami na rynku. Wciąż pogłębiający się problem nadwagi i otyłości społeczeństw rozwiniętych i coraz większa świadomość rangi problemu.
Punkty sprzedajemy ze względów osobistych.