BiznesOferty.pl - ogłoszenia biznesowe - kontakty w biznesie

BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.

Współpraca:
11781
Poszukiwane:
2912
Giełda Hurtowa:
14439
Sprzedam biz.:
2663
Nieruchomości:
3144
Inwestycje:
2352
Data: 29.03.2024
Razem ofert: 37291
Jesteś w:
  1. Biznes Oferty.pl
  2. / Współpraca
  3. / Marketing, reklama
  4. / Pozyskiwanie kontaktów biznesowych
Wyszukaj ofertę:

Treść oferty

Pozyskiwanie kontaktów biznesowych

  • Id oferty: 58888
  • Info
    • Dodana: 10.01.2015
    • Oferta archiwalna
    • Dodana: 10.01.2015
    • Oferta archiwalna

świadczymy usługi z zakresu outsourcingu personalnego. Wynajmujemy jednego indywidualnego konsultanta, który pracuje u nas w biurze w Katowicach, kontaktuje się on z potencjalnymi klientami Państwa firmy, proponując Państwa usługi.

Wykonuje tzw. zimne telefony. Mają Państwo kontakt z konsultantem, zarówno telefoniczny, jak i e-mailowy. Konsultant jest z doświadczeniem, po szkoleniach i z doświadczeniem z zakresu obsługi klienta.

Zimne telefony są wykonywane na bazie przygotowanej na podstawie monitoringu rynku. Baza taka jest przygotowywana na bieżąco. Realizując różnego rodzaju projekty monitorujemy rynek, sprawdzając w jakiej branży jest zapotrzebowanie na jakie usługi. Kto ewentualnie potrzebuje lub może potrzebować usługę czy produkt.

Proces działania:
1. Przygotowanie bazy do tzw. zimnych i letnich telefonów.
2. Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami.
3. Proponowanie oferty/przesłanie jej na adres email.
4. Ponowny kontakt telefoniczny - zapytanie o szczegóły dotyczące oferty. Czy klient jest zainteresowany,jeśli tak, to czym, jeśli nie, to dlaczego. Otrzymują Państwo informacje zwrotną, co w ofercie jest złego co potencjalnych klientów wstrzymuje, zniechęca etc.
5. Przesyłanie spersonalizowanych e-maili z zapytaniem o możliwość nawiązania współpracy.
5. Raport z przeprowadzonych działań - częstotliwość do ustalenia.

W tym rozwiązaniu nie jest to sprzedaż, dostają Państwo informacje na temat zainteresowania potencjalnych klientów. Jest to otwarcie drogi do sprzedaży.

Ze względu na fakt iż jest to indywidualny konsultant, ale obsługujący najczęściej dwóch naszych klientów jest rozwiązanie, gdzie koszty pracy, szkoleń z zakresu obsługi klienta, motywujących, coachingów etc. są rozdzielane pomiędzy dwóch naszych klientów.

Inne oferty dopasowane tematycznie:
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.