BiznesOferty.pl - ogłoszenia biznesowe - kontakty w biznesie

BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.

Współpraca:
11782
Poszukiwane:
2911
Giełda Hurtowa:
14431
Sprzedam biz.:
2663
Nieruchomości:
3143
Inwestycje:
2354
Data: 28.03.2024
Razem ofert: 37284
Jesteś w:
  1. Biznes Oferty.pl
  2. / Sprzedam biznes
  3. / Komputery, Internet
  4. / Sprzedam sklep internetowy - elektroniczne papierosy, liquidy, olejki
Wyszukaj ofertę:

Treść oferty

Sprzedam sklep internetowy - elektroniczne papierosy, liquidy, olejki

  • Id oferty: 65591
  • Info
    • Dodana: 08.09.2015
    • Oferta archiwalna
    • Dodana: 08.09.2015
    • Oferta archiwalna

Sprzedam sklep internetowy eproSHOP.
Asortyment sklepu to elektroniczne papierosy, liquidy, olejki, bazy, itp. z możliwością rozbudowy o dowolną grupę produktów.
Sklep jest intuicyjny i prosty w obsłudze przy jednoczesnym zapewnieniu wyjątkowej szaty graficznej.

Nie ma opłat miesięcznych.

W skład oferty wchodzi również:
- dodatkowa strona www. (nawiązująca wyglądem do layout’u sklepu internetowego),
- logo marki,
- 2 domeny, jedna opłacona do 14.10.2015r. druga do 18.02.2016r.
- serwer NQ.biznes opłacony do lutego 2016 roku,
- zdjęcia,
- opisy,
- towar,
- zestaw do fotografii bezcieniowej, umożliwiający wykonywanie zdjęć bezcieniowych wysokiej jakości. Zestaw jest w pełni kompletny (dwa statywy, dwie sztuki oprawek na lampy z pełną regulacją położenia, każda z własnym włącznikiem, dwie sztuki żarówek oświetleniowych o mocy 85W każda (w przeliczeniu 2x400W) i temp. 5500K, dwie sztuki parasolek studyjnych, sześcienny namiot bezcieniowy z 4 tłami w zestawie.

Oprócz systemu bazowego eproSHOP sklep posiada elementy dedykowane:

- Identyfikację wizualną, zaprojektowane i opracowane w formacie wektorowym logo i szablon wiadomości e-mail (grafika + pocięcie do html).

- Zaprojektowany system podziału oferty na kategorie z możliwością graficznej ich prezentacji.

- Modyfikacja koszyka/ścieżki zakupowej – możliwość prezentowania w koszyku wybranych produktów w specjalnej cenie.

- Status nowość, rozszerzenie funkcjonalności o możliwość zdefiniowania po ilu dniach status ma się dezaktywować.

- Moduł promocji, umożliwiający włączenie promocji dla towaru i zdefiniowania ilości sprzedaży po jakiej ma się dezaktywować status promocji.

- Bstsellery, lista bestsellerów profilowana względem kategorii, w której znajduje się klient.

- Rabatowanie, moduł umożliwia włączenie lub wyłączenie rabatu na pierwsze zamówienie, dotyczy tylko klientów zarejestrowanych, rabatuje wartość całego koszyka poza kosztami wysyłki, cel – motywacja klientów do rejestracji konta w sklepie.

- Modyfikacja listingu towarów (strona klienta), możliwość dodania wielu towarów do porównania bezpośrednio z listingu, domyślnie aktywny drugi widok listingu według standardu EPRO.

- Allegro.pl - integracja z systemem aukcyjnym, moduł do sprzedaży towarów i usług na aukcjach i po stałych cenach, pozwala na sprawne wystawienie nowych aukcji wraz z planowaniem daty ich startu. Hurtowe wznawianie aukcji. Automatyczne wstawianie opisu i zdjęć towaru wystawianego na aukcjach. Podgląd aukcji sprzedanych, trwających, niesprzedanych oraz oczekujących. Hurtowe wystawianie komentarzy wraz z możliwością jednoczesnego wysłania prośby o wystawienie komentarza do wielu użytkowników aukcji sprzedanych. Zarządzanie szablonami: parametrów aukcji i wyglądu, wiadomości e-mail wysyłanych do klientów oraz komentarzy. Obsługę wielu kont Allegro. Podgląd historii zdarzeń. Potwierdzenie przez klientów zakupu towarów na aukcjach powoduje utworzenie w sklepie nowych zamówień, których status pozwala na odróżnienie ich od zamówień złożonych bezpośrednio w sklepie.

- Szablon aukcji Allegro, projekt graficzny szablonu aukcji allegro wraz ze stroną „o mnie” nawiązujący wyglądem do layout’u sklepu internetowego.

- Kody rabatowe, definiowanie ograniczonych czasowo (od – do) jednorazowych i wielorazowych kodów rabatowych (rabaty procentowe), rabat jest liczony do wartości towarów bez uwzględnienia kosztów wysyłki.

- Moduł magazynowy, wdrożenie modułu magazynowego, który umożliwia przetrzymywanie stanów magazynowych. Dodatkowo moduł kontroluje, aby klienci nie mogli zamówić większej ilości towaru niż stan faktyczny w magazynie. Funkcje: kontrola możliwości zakupu ilości nieprzekraczających stanów magazynowych w koszyku i w kasie, zmniejszenie zamówienia do ilości dostępnej w magazynie, a w przypadku braku usunięcie towaru z koszyka, informowanie klienta o zmniejszeniu ilości lub usunięciu towarów z koszyka, zmniejszenie ilości towarów na magazynie następuje po złożeniu zamówienia przez klienta, jeżeli wszystkie kolory/rozmiary danego towaru zostaną sprzedane, status towaru zostanie zmieniony na nieaktywny lub niedostępny. Po usunięciu /anulowaniu zamówienia, stany magazynowe przywracane są automatycznie.

- Szablon excel do aktualizacji stanów. Możliwość aktualizowania stanów magazynowych za pomocą szablonu pliku excel . Import pliku nadpisuje aktualne stany magazynowe. Plik zawiera kolumny: kod towaru, nazwa towaru, stan towaru.

- Modyfikacja karty towaru – stany magazynowe. Na karcie towaru będą wyświetlane stany magazynowe w formie graficznej. Definiowanie liczby towarów dla progów graficznych (mało, średnio, dużo) będzie jednakowe dla wszystkich towarów.

- Integracje z porównywarkami cen, z systemami płatności elektronicznych, z systemami firm kurierskich itp.

Dodatkowo sklep posiada:
- Podłączenie statystyk GoogleAnalytics (wstawienie kodu śledzącego dostarczonego przez klienta).

- Generator Faktur/Paragonów: Lista zamówień klientów sklepu wraz z opcjami: drukowanie pojedynczej faktury dla konkretnego zamówienia, drukowanie pojedynczego paragonu dla konkretnego zamówienia, masowego drukowania specyfikacji wybranych zamówień, pobierania z zamówień klientów danych do faktury/paragonu. Druk faktury/paragonu, pola: data i miejsce wystawienia, data sprzedaży, wystawca, odbiorca, płatność, przesyłka. Szczegóły zamówienia, pola: nazwa, ilość, cena netto, stawka VAT, cena brutto, wartość VAT, wartość, rabat procentowy/kwotowy, do zapłaty.

- Druk specyfikacji zamówienia, pola: nr zamówienia, data i godzina zamówienia, osoba zamawiająca, odbiorca, dane do faktury, potwierdzenie transakcji, płatność, przesyłka. Szczegóły zamówienia, pola: nazwa, ilość, netto, VAT, brutto, kwota, rabat, razem, razem po rabacie, koszt przesyłki, do zapłaty.

- Oprogramowanie eproSHOPbackup - program umożliwia wykonanie backupu, przywracanie danych źródłowych oraz sprawdza poprawność przesłanych plików, istnieje możliwość pobrania danych do formatu skompresowanego, raport z przebiegu tworzenia backupu oraz przywracania danych.

- Program partnerski – moduł umożliwiający rejestrację w sklepie jako partner. Zadaniem partnera jest zachęcanie do zakupu w sklepie. Za każdy zakup dokonany przez poleconego klienta partner otrzymuje ustaloną prowizję od sprzedaży. Możliwość ręcznego dodania partnera przez administratora sklepu oraz ustalenie jego indywidualnej prowizji. Partner po zalogowaniu ma możliwość pobrania materiałów reklamowych oraz przeglądu listy zamówień złożonych przez poleconych klientów. Wgląd w historię wpłat danego partnera.

- pakiet 9 roboczogodzin do wykorzystania na dowolne prace programistyczne lub graficzne. Pakiet nie jest obarczony terminem ważności i można go wykorzystać w dowolnym czasie.

Sklep posiada wiele innych niezbędnych i przydatnych funkcjonalności opisanych w specyfikacji wykonania dedykowanego sklepu internetowego, stanowiących załącznik do umowy sprzedaży oraz:

Instrukcję obsługi panelu administracyjnego eproshop.
Instrukcję obsługi integracji eproshop z systemem allegro.
Instrukcję integracji oprogramowania eproshop.
Zasady działania progromu partnerskiego eproshop.

Sklep nie ogranicza, posiada ogromne możliwości rozbudowy w dowolnym kierunku.

W cenie sprzedaży nie uwzględniono poniesionych kosztów tj. rzeczywistych kosztów, jakie inwestor musi ponieść przy uruchamianiu podobnej działalności. Czasu przeznaczonego na uruchomienie biznesu, czasochłonnego procesu tworzenia, negocjacji, korespondencji z twórcami sklepu, wdrożenia, poprawek, wyposażenie sklepu w odpowiednie regulaminy, zdjęcia, opisy, wartości pozycjonowanej domeny, itp.

Cena jaką proponuje to ok.14 tyś., rozważę każdą propozycję.
Sprzedaję z powodów zdrowotnych.

Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu.

Inne oferty dopasowane tematycznie:
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.