BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.
Już dziś możesz mieć adres swojej firmy w centrum Starej Pragi w Warszawie. Jesteśmy rzetelną i godną zaufania firmą.
Posiadamy biuro w Warszawie o powierzchni 116 m2 dysponujemy w nim salą konferencyjną od 6 do 8 osób, 8 stałymi miejscami coworkingowymi (po dwa miejsca w osobnych gabinetach oraz cztery miejsca w openspace) jak również posiadamy kompleksową obsługę sekretarską.
Dzięki usłudze Sekretariat unikniesz kosztów eksploatacyjnych, kosztów aranżacji wnętrz, kosztów zakupu mebli i wyposażenia biura, kosztów remontów, kosztów wynikających z zatrudnienia personelu pomocniczego, czy wreszcie kosztów rozwiązania umowy, często z bardzo długim okresem wypowiedzenia.
Biuro jest naszą własnością dzięki temu masz pewność, że podpisując umowę na rok – nasze biuro nadal będzie w tym samym miejscu, a dokumenty Twojej firmy nie zostaną pozostawione samym sobie.
Posiadamy dostępne pakiety usług:
Pakiet MINI
- wynajęcie adresu siedziby firmy
zgoda na rejestrację w urzędach, umieszczenie udostępnianego adresu na drukach firmowych, stemplach, wizytówkach
- odbieranie korespondencji od doręczycieli
listy zwykłe, priorytetowe, listowne przesyłki kurierskie, listy polecone – na życzenie najemcy na podstawie pełnomocnictwa do odbioru
- ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej
rejestr korespondencji dla konkretnego podmiotu
- informowanie najemcy o nadejściu korespondencji
w formie e-mailowej bądź SMS (według wyboru) w dniu doręczenia
od 49 zł netto
Pakiet MIDI
- wynajęcie adresu siedziby firmy
zgoda na rejestrację w urzędach, umieszczenie udostępnianego adresu na drukach firmowych, stemplach, wizytówkach
- odbieranie korespondencji od doręczycieli
listy zwykłe, priorytetowe, listowne przesyłki kurierskie, listy polecone – na życzenie najemcy na podstawie pełnomocnictwa do odbioru
- ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej
rejestr korespondencji dla konkretnego podmiotu
informowanie najemcy o nadejściu korespondencji (w formie e-mailowej, w dniu doręczenia),
- informowanie najemcy o nadejściu korespondencji
w formie e-mailowej bądź SMS (według wyboru) w dniu doręczenia
- skanowanie korespondencji
do 25 stron i przesyłanie na wskazany adres e-mail
od 79 zł netto
Pakiet MAXI
- wynajęcie adresu siedziby firmy
zgoda na rejestrację w urzędach, umieszczenie udostępnianego adresu na drukach firmowych, stemplach, wizytówkach
- odbieranie korespondencji od doręczycieli
listy zwykłe, priorytetowe, listowne przesyłki kurierskie, listy polecone – na życzenie najemcy na podstawie pełnomocnictwa do odbioru
- ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej
rejestr korespondencji dla konkretnego podmiotu
- informowanie najemcy o nadejściu korespondencji
w formie e-mailowej bądź SMS (według wyboru) w dniu doręczenia
- skanowanie korespondencji
do 75 stron i przesyłanie na wskazany adres e-mail
- atrakcyjne ceny tłumaczeń
od 109 zł netto
Dodatkowe usługi w naszej ofercie to: księgowość, usługi prawne, sprzedaż i rejestracja spółek, usługi IT, marketing.
Wejdź na naszą stronę internetową i zapoznaj się z naszą kompleksową ofertą.
Zadzwoń lub napisz do nas.