BiznesOferty.pl - ogłoszenia biznesowe - kontakty w biznesie

BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.

Współpraca:
11781
Poszukiwane:
2911
Giełda Hurtowa:
14436
Sprzedam biz.:
2664
Nieruchomości:
3144
Inwestycje:
2353
Data: 28.03.2024
Razem ofert: 37289
Jesteś w:
  1. Biznes Oferty.pl
  2. / Sprzedam biznes
  3. / Odzież, obuwie, tekstylia
  4. / Sprzedam dochodowy sklep odzieżowy w centrum
Wyszukaj ofertę:

Treść oferty

Poleć ofertę:

Sprzedam dochodowy sklep odzieżowy w centrum

  • Id oferty: 75848
  • Info
    • Dodana: 05.09.2016
    • Ważna do: 15.05.2024
    • Dodana: 05.09.2016
    • Ważna do: 15.05.2024
  • Odwiedzin: 3308
Sprzedam dochodowy sklep odzieżowy w centrum - zdjęcie 1
Sprzedam dochodowy sklep odzieżowy w centrum - zdjęcie 2
Sprzedam dochodowy sklep odzieżowy w centrum - zdjęcie 3
Sprzedam dochodowy sklep odzieżowy w centrum - zdjęcie 4
  • Cena:
  • 50 000 PLN
  • Rok założenia:
  • 2015
  • Liczba pracowników:
  • 0
  • Przychód (śr. roczny):
  • 110 000 PLN
  • Zasięg biznesu:
  • Lokalny

Skąd wziął się pomysł na sklep?
Po kilku latach pobytu w USA, zastanawiałam się jaką firmę otworzyć. Szukałam ciekawej niszy, po rozeznaniu rynku było kilka pomysłów ale żaden nie był związany z moimi zainteresowaniami. Doszłam do wniosku, że należy robić to co się lubi. Zawsze interesowałam się modą więc postanowiłam otworzyć sklep odzieżowy i realizować się w dziedzinie, którą naprawdę lubię. Sklep otwarłam rok temu. Wybór miejsca okazał się strzałem w dziesiątkę. Główny deptak w Rybniku przyciąga wiele ludzi, a władze miasta często wybierają go jako lokalizację wielu imprez.

Czy uważam, że to była dobra inwestycja?
Tak. Jestem bardzo zadowolona, że postawiłam na sklep odzieżowy zarówno ze względów finansowych, jak i rozwojowych. Gdyby nie planowana wyprowadzka z kraju, na pewno prowadziłabym go dalej. Już w pierwszym roku udało się wygenerować spory zysk co pozwala wierzyć, że kolejne lata będą jeszcze bardziej owocne.

Co zadecydowało o sukcesie sklepu?
Do głównych czynników możemy zaliczyć:
Przemyślany, minimalistyczny, przestronny, nowoczesny design sklepu,
Bardzo dobre oświetlenie, o ciepłej barwie (lampy metahalogenkowe),
Duże, przestronne przymierzalnie, z kanapą dla towarzyszących,
Dobre nagłośnienie oraz przyjemna muzyka,
Szerokie, zadbane okna wystawowe,
Profesjonalna, miła obsługa,
Dobór asortymentu,
Odpowiednie dostosowanie cen,
Intensywne działania na Facebooku oraz Instagramie,
Dobra lokalizacja,
Stworzenie marki poprzez szereg działań.

Co udało się osiągnąć przez ostatni rok?
Początki zawsze są trudne ale udało się wiele osiągnąć. Do najważniejszych rzeczy mogę zaliczyć:
Ustalenie grupy docelowej. Okazało się, że przedział wieku klientek jest inny niż zakładano. Pozwoliło to na dopasowanie asortymentu do tej grupy wiekowej.
Dostosowanie asortymentu. Po prawie roku działalności udało się ustalić jaka odzież najlepiej się sprzedaje.
Wybór dostawców. Po współpracy z wieloma dostawcami, wiem, z kim warto pracować, a kogo omijać szerokim łukiem.
Wyszkolenie pracownika. Kilkumiesięczny okres pracy sprawił, że dziewczyna pracująca dorywczo (2-3 dni w miesiącu) świetnie radzi sobie ze wszystkimi obowiązkami.
Wypracowanie dużej grupy stałych klientów. Wiele klientek bardzo polubiło styl sklepu i wracają bo wiedzą, że zawsze znajdą coś dla siebie.

Dlaczego sprzedaję sklep?
Względy osobiste. Mój mąż (którego zarobki są naszym głównym źródłem utrzymania) pracuje kontraktowo za granicą. Zimę spędził w Austrii, lato w Nowej Zelandii, ja zostałam w Polsce żeby zająć się sklepem ale na dłuższą metę tak się nie da żyć. Planujemy wyprowadzić się na stałe z Polski, a doglądanie interesu zza granicy to nie najlepszy pomysł. Kiedy otwierałam sklep, myślałam, że zostanę w Polsce na dłużej, miała to być kilkuletnia inwestycja. Teraz wiem, że na pewno nie chcę mieszkać w Polsce więc sprzedaję sklep.

Dlaczego warto zainwestować w ten sklep?
Nasz sklep to gotowa odpowiedź na prosperujący biznes. To nie kolejny butik, niczym nie różniący się od pozostałych. to wykreowana przeze mnie marka, mocno rozpoznawalna w Rybniku. Wyniki sprzedażowe z miesiąca na miesiąc rosną. Nie często zdarza się, że już w pierwszym roku nowa działalności wykazuje zysk. Nam się to udało, podczas gdy na naszej ulicy zamknęły się 3 sklepy z odzieżą. Ich recepta na sukces okazała się niepowodzeniem. Powodów mogło być wiele; zły asortyment, nieatrakcyjny wystrój, zbyt wysoki czynsz, niedostateczne środki zaangażowane w tworzenie wizerunku sklepu itp.

Kupując mój sklep kupujesz gotową markę.
Powody dla których warto zainwestować:
brak konieczności wypracowania koncepcji - gotowa recepta,
brak okresu rozruchowego - generowanie przychodu od dnia pierwszego,
brak konieczności remontowania lokalu,
bardzo niski czynsz który udało się wynegocjować ze względu na początkowo kiepski stan lokalu oraz fakt, że właścicielka przygotowywała się do sprzedaży kamienicy. Włożyliśmy mnóstwo pracy oraz nakładów finansowych w dopieszczenie sklepu, a czynsz nadal jest niski,
nowy piec gazowy oraz bardzo niskie koszty ogrzewania (95zł/miesiąc),
przejrzysty system magazynowy z kodami kreskowymi pozwalający na dokładną analizę sprzedaży od początku działania sklepu,
spora grupa stałych klientów, przywiązanych do marki,
profil Facebook (ponad 1000 fanów) oraz Instagram (ponad 600 fanów) z fanami z Rybnika (nie ma sztucznie nabitych fanów z całej Polski, którzy nie są potencjalnymi klientami),
gotowa koncepcja marketingowa - po kilkumiesięcznym testowaniu contentu w social media, wiem co zbiera największą uwagę,
gotowa strona internetowa oraz logo,
koncepcja rozwoju - mam parę pomysłów, które planowałam wdrożyć jesienią, pozwalających na zwiększenie sprzedaży oraz pomoc we wdrożeniu się oraz porady w każdym zakresie,
dobra współpraca z właścicielem kamienicy (przykładowo gdy zepsuł się piec, w ciągu 3 dni zamontował nowy),
bardzo dobra lokalizacja,
bardzo niskie ryzyko.

Dane liczbowe
Proszę o kontakt - prześlę dokładne dane, tutaj niestety nie da się wstawić tabelek.


Wyposażenie lokalu
Od początku kładł duży nacisk na wygląd i wyposażenie lokalu. Zaangażowaliśmy spore środki finansowe w remont zarówno w środku jak i z zewnątrz (ok 6000zł dla ekipy remontowej + praca własna oraz ok 3000zł w farby, kleje, cegły itp),
Wyposażenie to ok 21000 - całą ofertę, zainteresowanym wyślę w pdfie.

Oprócz tego, zostawiam meble biurowe (biurko oraz szafki), potykacz, mniejsze tabliczki, przybory do sprzątania, drukarkę, choinkę, elementy dekoracyjne (kwiaty, wazoniki, doniczki, obrazy itp), taborety w przymierzalniach itp

Specyfikacja lokalu
To nowo wyremontowana część miasta nazywana deptakiem, który prowadzi od bazyliki do rynku. Jest to handlowo-usługowa część miasta. Na ulicy znajduje się wiele sklepów oraz punktów gastronomicznych. Przy bazylice często organizowane są różnego rodzaju imprezy, które przyciągają dodatkowy ruch na ulicę. Jest to najbardziej rozwijająca się część centrum, w której warto inwestować już teraz. Lokal ma powierzchnię 100 mkw, składa się z sali głównej, biura z toaletą oraz magazynu. Posiada dużą, jasną, witrynę pozwalającą na dobre zaprezentowanie manekinów oraz dającą możliwość zobaczenia sklepu bez wchodzenia do środka co przyciąga bardzo dużo ludzi.
Remont wykonany rok temu objął wszystkie pomieszczenia.


Wykonane prace to min:
wygładzenie ścian,
malowanie ścian oraz sufitów (3 warstwy dobrej, zmywalnej farby akrylowej),
zamocowanie listew sufitowych, kryjących okablowanie,
wymiana wszystkich kontaktów (nie tylko frontów) oraz włączników światła,
wymiana wszystkich klamek,
konserwacja oraz malowanie elewacji zewnętrznej,
malowanie okien,
montaż oświetlenia wg własnego projektu - lampy stanowią również element dekoracji,
montaż nagłośnienia sufitowego wraz z okablowaniem (8 głośników o średnicy 16cm),
profesjonale czyszczenie podłogi,
oklejenie drzwi logo sklepu,
zamocowanie prawdziwych cegieł na ścianie za ladą,
prace stolarskie - cały wystrój wykonany jest z palet, desek i drewnianych skrzynek,
zbudowanie przymierzalni oraz “ścianki” zasłaniającej piec,
zamocowanie szyldu.


Social Media
Intensywne działania w mediach społecznościowych w dużym stopniu przyczyniły się do sukcesu ponieważ były przeprowadzone dobrze oraz systematycznie. Zostały określone typy odbiorców, do których dopasowano content. Pozwoliło to na zbudowanie wizerunku nowoczesnego, modnego sklepu, który poza odzieżą oferuje satysfakcję z zakupu w takim miejscu. To nie martwe profile, gdzie wrzucano jedno zdjęcie na miesiąc. Komunikacja z fanami jest ciągła co powoduje przywiązanie do marki.


Klientki
Dwie główne grupy klientek to, na pierwszym miejscu osoby 24-35 lat, na drugim 36-46 czyli osoby o określonym guście, które są gotowe zapłacić za rzecz która im się spodoba. To nie nastolatki czy emerytki szukające wyprzedaży dzięki czemu można utrzymywać wysokie marże.

Wycena
W pierwszym roku, zysk ze sprzedaży wyniósł prawie 65 000zł. Po odjęciu kosztów stałych, zysk roczny, w pierwszym roku wynosi 29 000zł brutto (23 500zł netto). Proponujemy wycenę metodą kapitalizacji na bardzo korzystnym poziomie 30%, co daje kwotę 70 000zł netto. Dodatkowo, w cenie zawarte jest wyposażenie lokalu ujęte w tabelce powyżej- ok 21 000zł brutto oraz towar oscylujący wokół kwoty 12 000zł brutto. Cena jest tak niska bo zależy mi na czasie - planuję się wyprowadzić w połowie listopada. Cena podlega negocjacji.

Koncepcja rozwoju
W pierwszym roku działalność sklepu skupiała się na badaniu rynku. W asortymencie znajdowały się tylko odzież i torebki. W kolejnym roku planowałam powiększyć ofertę co bezpośrednio przekłada się na wzrost zysków. Duży metraż pozwala na wprowadzenie obuwia oraz biżuterii bez jednoczesnych strat na przestrzeni.
Kolejnym planowanym krokiem było otwarcie sklepu internetowego. Już w tej chwili stworzona jest spora baza potencjalnych klientów (na Facebooku oraz Instagramie).

Co jeszcze oferuję?
Po sprzedaży oferuję kompleksową pomoc we wdrożeniu się:
rekomendacja dostawców,
nauka programu do obsługi magazynu,
porady dotyczące doboru asortymentu, ustalenia poziomu cen oraz sposobu przeprowadzania wyprzedaży,
w jakich miesiącach wprowadzać poszczególne produkty,
jak komponować ekspozycję aby zwiększyć sprzedaż,
jak maksymalizować korzyści z działań w internecie oraz wgląd do historii FB Ads,
efektywne techniki sprzedażowe,
koncepcja rozwoju (w co warto, a w co nie warto zainwestować),
koncepcja marketingowa,
doradztwo w dowolnym zakresie.

Podsumowanie
Prosperujący sklep, który znalazł swoją niszę i wypracował sporą grupę stałych klientów. Posiada również dużą grupę fanów na Facebooku i Instagramie. Znajduje się on w najbardziej rozwijającej się części centrum przy jednocześnie bardzo atrakcyjnej cenie wynajmu. Lokal jest nowocześnie zaprojektowany i świetnie wyposażony. Gotowa koncepcja sklepu nie wymaga zmiany, zysk może być generowany natychmiastowo.

Obserwuj ofertę
Dane kontaktowe:
  • Miejscowość:
  • Rybnik
  • Województwo:
  • śląskie
  • Status:
  • Konto firmowe
  • W BiznesOferty.pl:
  • ponad 7 lat
Aby uzyskać dostęp do pełnych danych kontaktowych zarejestruj się lub zaloguj w BiznesOferty.pl.

Inne oferty dopasowane tematycznie:

W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.