BiznesOferty.pl - ogłoszenia biznesowe - kontakty w biznesie

BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.

Współpraca:
11781
Poszukiwane:
2911
Giełda Hurtowa:
14433
Sprzedam biz.:
2663
Nieruchomości:
3144
Inwestycje:
2353
Data: 29.03.2024
Razem ofert: 37285
Jesteś w:
  1. Biznes Oferty.pl
  2. / Współpraca
  3. / Edukacja, doradztwo
  4. / Kompleksowa optymalizacja działów handlowych
Wyszukaj ofertę:

Treść oferty

Kompleksowa optymalizacja działów handlowych

  • Id oferty: 87518
  • Info
    • Dodana: 18.07.2017
    • Oferta archiwalna
    • Dodana: 18.07.2017
    • Oferta archiwalna

Dzień Dobry

Podejmiemy współpracę z przedsiębiorstwem/firmą w zakresie optymalizacji procesów handlowych składającej się z następujących segmentów:

1. Audyt
a) Anonimowy audyt obsługi klienta po przez kontakt z pracownikiem na który składa się:
- badanie skuteczności i jakości telefonicznej obsługi klienta (lub analiza nagrań rozmów)*
- badanie skuteczności i jakości e-mailowej obsługi klienta
- sprawdzanie dostępności pracowników oraz czasu reakcji na zapytanie ofertowe
- sprawdzanie skłonności udzielania informacji handlowych przedstawicielom konkurencji podszywającym się pod klientów

* istnieje możliwość audytowania przedstawicieli handlowych w terenie po przez pasywne uczestnictwo w spotkaniu (jako asystent handlowca)

b) Weryfikacja ofert handlowych i kalkulacji pod kątem:
- wartości merytorycznej
- przejrzystości informacji
- estetyki graficznej
- formy (wiadomość e-mail czy może lepiej załącznik)

c) Analiza umów handlowych pod kątem:
- zrozumiałości jej zapisów
- struktury (porządkowanie informacji)
- zabezpieczenia interesów (zmniejszenie zakresu odpowiedzialności)
- wprowadzenia mechanizmów ułatwiających ewentualną windykację należności
- estetyki graficznej

d) Analiza procedur handlowych pod kątem:
- metodyki przeprowadzanych szkoleń
- założonego modelu obiegu informacji (tworzenie leadów, raportowanie, umawianie spotkań itp.)
- źródeł pozyskiwania informacji o klientach
- procesów decyzyjnych (kto o czym powinien decydować)
- sposobu podpisywania dokumentów (osobiście/korespondencyjnie)
- sposobu przyjmowania i realizacji zamówień

e) Sporządzenie raportu z wynikami przeprowadzonego audytu

2. Wdrożenie
a) Analiza raportu z wynikami przeprowadzonego audytu wspólnie ze Zleceniodawcą
b) Wyznaczenie elementów wymagających naprawy
c) Samodzielne wdrożenie zmian, lub nadzór nad wdrożeniem

3. Szkolenie
a) Stworzenie programu szkolenia pracowników (w tym skryptu rozmowy - opcjonalnie) które będzie miało na celu wyeliminowanie słabych punktów ujawnionych w drodze wcześniejszego audytu, oraz późniejsze przedstawienie go zleceniodawcy w celu akceptacji/wprowadzenia korekty.
b) Przeprowadzenie szkolenia składającego się z następujących modułów:
- przypomnienie najważniejszych aspektów związanych z pracą handlowca/specjalisty (moduł zawiera elementy motywacyjne)
- omówienie występujących uchybień w dotychczasowej pracy (bezosobowo)
- przeprowadzenie scenek sprzedażowych (zajęcia praktyczne)
- przeprowadzenie instruktarzu z zakresu tworzenia ofert, kalkulacji i edycji umów handlowych (opcjonalnie tworzenia aneksów)
- omówienie problematyki nieuczciwych praktyk handlowych (wstępna weryfikacja wiarygodności klienta, praktyki stosowania nadmiernych kar umownych)
- omówienie problematyki nieuczciwej konkurencji

c) Coaching lub przeprowadzenie audytu sprawdzającego pod kątem obsługi klienta oraz weryfikacji ofert handlowych i kalkulacji

Istnieje możliwość przeprowadzenia optymalizacji częściowej.

Inne oferty dopasowane tematycznie:
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.