BiznesOferty.pl - Franczyza - Gastronomia

Oferta franczyzy Telepizza Poland sp. z o.o. w dziale Gastronomia w Polsce. Pomysł na biznes z dużą szansą powodzenia. Buduj swój biznes z Telepizza Poland sp. z o.o..

Współpraca:
24835
Poszukiwane:
3362
Giełda Hurtowa:
3876
Sprzedam biz.:
2657
Nieruchomości:
310
Inwestycje:
3686
Data: 04.12.2016
Razem ofert: 42449
Jesteś w: Biznes Oferty.pl / Oferty franczyzowe / Gastronomia / Telepizza Poland sp. z o.o.
Wyszukaj ofertę:

   Franczyza

Telepizza Poland sp. z o.o.

Telepizza Poland sp. z o.o.
Telepizza Poland sp. z o.o.
Telepizza Poland sp. z o.o.
Telepizza Poland sp. z o.o.

Opis oferty:

Telepizza to międzynarodowa sieć pizzerii, specjalizująca się w dostawie pizzy do domów i biur.



Dzięki wieloletniemu i międzynarodowemu doświadczeniu, wsparciu centralnych struktur i przemyślanym inwestycjom, Telepizza osiągnęła w naszym regionie bardzo silną pozycję. Łącznie otwarto już 113 lokali w Polsce, z czego połowa to lokale działające na zasadach franczyzy; polski oddział Telepizzy posiada także 2 centra logistyczno – produkcyjne (Centralna & Południowa Polska) i zatrudnia 2,5 tys. Pracowników.

Naszym Franczyzobiorcom zapewniamy:

Stałą opiekę doradców. Rozpoczęcie własnej działalności, a następnie jej prowadzenie to spore wyzwanie i konieczność podejmowania każdego dnia wielu decyzji biznesowych. Dlatego Telepizza dba o fachowe wsparcie dla swoich licencjobiorców, oddając im do dyspozycji sztab doświadczonych pracowników działu Operacyjnego Telepizza Poland. Nasi "Konsultorzy" codziennie udzielają wsparcia we wszystkich sprawach związanych z prowadzeniem pizzerii sieci Telepizza. Każdy z nich opiekuje się wyłącznie niewielką grupą lokali, co podnosi efektywność współpracy.

Wsparcie struktur centralnych. Telepizza oferuje pomoc wyspecjalizowanych działów w sprawach personalnych i administracyjnych, budowlano-technicznych, pomoc prawną oraz duże wsparcie marketingowe. Dodatkowo gotowy i sprawnie działający system logistyki dostaw zdejmuje z licencjobiorcy obowiązek dbania o dostawców oraz jakość produktów i atrakcyjność cen.

Korzyści skali działania. Telepizza Poland to ponad 120 lokali w Polsce, ponad 7 milionów pizz sprzedawanych każdego roku i kilkanaście lat doświadczenia w prowadzeniu biznesu. Skala działania i wieloletnia obecność na polskim rynku przekładają się na konkretne korzyści, które dostępne są również dla osób dopiero rozpoczynających swoją działalność w ramach sieci.

Najwyższa jakość produktów za rozsądną cenę. Dobrej jakości produkty w niższych cenach możliwe są wyłącznie dzięki odpowiedniej skali działania, systemowi centralnych zakupów oraz kontroli produktów prowadzonej przez Dział Jakości. To właśnie zakup półproduktów jest jednym z kluczowych elementów biznesu, zapewniających zadowolenie konsumentów z produktu końcowego oraz godziwy zysk z działalności.

Skuteczną reklamę w najefektywniejszych mediach. Telepizza posiada profesjonalne struktury działu marketingu zapewniające od lat regularną obecność w telewizji. Nasze kampanie reklamowe skutecznie zwiększają sprzedaż, potwierdzając opinię, że "reklama jest dźwignią handlu.

Wymagania od franczyzobiorcy:

Osoba fizyczna lub prawna z osobistym zaangażowaniem w prowadzenie lokalu TelePizzy (nie wymagamy doświadczenia w gastronomii)

Lokal własny lub dzierżawiony o powierzchni ok. 100-150 m2 - w zależności od miasta i atrakcyjności położenia

Miasto powyżej 40 tys. mieszkańców, w uzasadnionych przypadkach może być mniejsza liczba mieszkańców.

Inne oczekiwania od franczyzobiorcy:

Poszukujemy Franczyzobioców w całym kraju, aczkolwiek strategia rozwju nastawiona jest głównie na miasta:

Koszalin, Słupsk, Elbląg, Grudziądz, Kalisz, Jelenia Góra, Konin, Piła, Zielona Góra, Wałbrzych, Bielsko – Biała, Legionowo oraz Aglomeracja Śląska

Korzyści dla franczyzobiorcy:

Telepizza zapewnia:

• Bezpieczną inwestycję popartą solidną i znaną marką,
• Centralny System Dostaw - najlepsi dostawcy w kraju, bardzo dobre ceny Dział Zakupów i Logistyki,
• Wsparcie Głównego Biura zarówno w okresie budowania jak i prowadzenia lokalu,
• plan rozwoju (Dział Marketingu, Dział Analiz, Prawny, Księgowo – Finansowy),
• projekt i wyposażenie lokalu (Dział Inwestycji ),
• szkolenia personelu (Dział Zasobów Ludzkich, Dział Kadr i Płac),
• codzienna pomoc „ Konsulatora” ( Dział Operacyjny),
• Reklamę i Promocje,
• ogólnopolskie kampanie reklamowe wspierane działaniami ATL (telewizja, radio, kino, Internet, facebook) i BTL (ulotki, plakaty, menuboardy i inne),
• lokalne akcje marketingowe i promocja produktów,
• akcje cross-promocyjne z innymi markami,
• Najwyższą jakość produktów,
• sprawdzona receptura produkcji (Dział Kontroli Jakości),
• najnowsza technologia wypieku (Piece Marshalla),
• formuła gorącej dostawy dzięki termosom indukcyjnym,
• Najnowocześniejsze technologie,
• system informatyczny SAGA (Dział IT),
• system zamówień Online



Istotne informacje:
  • Rok założenia:
  • Punkty własne:
  • Punkty franczyzowe:
  • Min. kwota inwestycji:
  • Opłata wstępna:
  • Opłaty bieżące:
  • 1992
  • 60
  • 53
  • 100 000 zł.
  • opłata licencyjna 10 000 zł./10 lat
  • naliczane są w oparciu o osiągnięty poziom obrotu, oraz ilość lat przynależności
Dane kontaktowe:
  • Nazwa firmy:
  • Osoba kontaktowa:
  • Ulica:
  • Miejscowość:
  • Kod pocztowy:
  • Województwo:
  • Telefon:
  • Adres WWW:
  • Telepizza Poland sp. z o.o.
  • Monika Jaskólska
  • Postępu 6
  • Warszawa
  • 02- 676
  • mazowieckie
  • 504 145 694, 22 869 69 26
  • www.telepizza.pl


Wyróżnione oferty:

Hurtowa Giełda Towarów:

Oferty franczyzowe:

Oferty zagraniczne:

Polecane serwisy:

W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.