BiznesOferty.pl - Franczyza - Gastronomia

Oferta franczyzy Inter-S Piotr Szymandera w dziale Gastronomia w Polsce. Pomysł na biznes z dużą szansą powodzenia. Buduj swój biznes z Inter-S Piotr Szymandera.

Współpraca:
24835
Poszukiwane:
3362
Giełda Hurtowa:
3876
Sprzedam biz.:
2657
Nieruchomości:
310
Inwestycje:
3686
Data: 04.12.2016
Razem ofert: 42449
Jesteś w: Biznes Oferty.pl / Oferty franczyzowe / Gastronomia / Inter-S Piotr Szymandera
Wyszukaj ofertę:

   Franczyza

Inter-S Piotr Szymandera

Opis oferty:

Zapraszamy zainteresowane osoby do współpracy w tworzeniu sieci franczyzowej naleśnikarni w oparciu o swój biznes. Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o osobisty kontakt podczas którego będziemy mogli zaprezentować szczegóły modelu współpracy.

Wymagania od franczyzobiorcy:

Loka przeznaczony do prowadzenia działalności gastronomicznej o sugerowanej powierzchni 50-60 m2.
Nie jest wymagane doświadczenie.

Korzyści dla franczyzobiorcy:

Główną zaletą dla franczyzobiorcy jest poczucie bezpieczeństwa wynikające z kupienia gotowego, sprawdzonego pomysłu, który odniósł już sukces na rynku. Znana marka ma działać na klientów jak lep na muchy. Pojawiają się oszczędności w skali makro. Franczyzobiorca w naturalny sposób odnosi korzyść na kampaniach reklamowych marki.
Franczyzodawca dzieli się z partnerem nie tylko marką, ale także know-how. Franczyzobiorca może cały czas liczyć na fachową pomoc i szkolenia. Pomoc zwykle obejmuje: wsparcie przy ustaleniu asortymentu, dobór lokalizacji, kontrole biznesowe, szkolenia dotyczące księgowości i rekrutacji pracowników.
Plusem jest również brak konieczności posiadania dużego kapitału na rozpoczęcie działalności. Przedsiębiorca nie buduje biznesu od zera. Dostaje gotową markę, logo, szkolenia dla siebie i pracowników, wiedzę, pomoc merytoryczną i przywiązanych do marki klientów. Na starcie daje to mniejsze ryzyko i większą wiarygodność. Dzięki rozpoznawalności marki można prognozować zyski.
Dzięki franczyzie można uzyskać lepsze warunki współpracy z dostawcami i kontrahentami. Franczyzodawca negocjuje warunki z dostawcami dla całej sieci. Jako większy gracz może wynegocjować lepsze rozwiązania.



Istotne informacje:
  • Rok założenia:
  • Punkty własne:
  • Punkty franczyzowe:
  • Min. kwota inwestycji:
  • Opłata wstępna:
  • 2013
  • 3
  • 0
  • 40 000
  • 10 000
Dane kontaktowe:
  • Nazwa firmy:
  • Osoba kontaktowa:
  • Ulica:
  • Miejscowość:
  • Kod pocztowy:
  • Województwo:
  • Telefon:
  • Adres WWW:


Wyróżnione oferty:

Hurtowa Giełda Towarów:

Oferty franczyzowe:

Oferty zagraniczne:

Polecane serwisy:

W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.