BiznesOferty.pl - ogłoszenia biznesowe - kontakty w biznesie

BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.

Współpraca:
23347
Poszukiwane:
3155
Giełda Hurtowa:
4606
Sprzedam biz.:
2854
Nieruchomości:
512
Inwestycje:
3488
Data: 27.03.2017
Razem ofert: 41208
Jesteś w: Biznes Oferty.pl / Pomoc
Wyszukaj ofertę:

Pomoc

Pomoc w BiznesOferty.pl

1. Czy rejestracja w BiznesOferty.pl jest płatna?
Rejestracja w BiznesOferty.pl jest bezpłatna. Bezpłatny dla wszystkich Użytkowników jest również dostęp do danych kontaktowych ofertentów.

2. Od mojej rejestracji minęły 24 godziny, a konto nie jest aktywne.
Prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy. W formularzu należy opisać sytuację oraz podać adres e-mail przypisany do konta.

3. Zapomniałem hasła.
Przejdź na stronę pobierz nowe hasło. Tam postępuj zgodnie ze wskazówkami.

4. Moje dane kontaktowe zmieniły się. Chcę je zaktualizować.
Zaloguj się w Serwisie i skorzystaj z linku "Edycja danych kontaktowych" w Menu panelu (kliknij w Rozwiń całe menu). Dotrzesz do formularza, który pozwoli Ci na aktualizację danych kontaktowych.

5. Chcę dodać ofertę, co powinienem zorbić?
Przede wszystkim należy się zarejestrować w BiznesOferty.pl na stronie rejestracji. Bezpośrednio po rejestracji wysyłamy list z linkiem potwierdzającym rejestrację, należy kliknąć w ten link. Następnie wystarczy poczekać na aktywację konta przez administratora. W ciągu 24 godzin, na adres e-mail podany podczas rejestracji powinien dotrzeć list z hasłem dostępowym. Adres e-mail i hasło pozawalają zalogować się w BiznesOferty.pl. Po zalogowaniu się można przystąpić do dodawania ofert.

6. Jak usunąć ofertę?
Należy się zalogować i menu panelu wybrać "Lista moich ofert". Tam, z listy ofert należy wybrać ofertę do usunięcia i kliknąć na odpowiedni przycisk (z literą "U" jak usuń).

7. Jak wyłączyć newsletter?
Należy się zalogować i w Menu panelu (lub po kliknięciu w przycisk z kółkiem zębatym) wybrać "Ustawienia". Tam odznaczyć odpowiedni typ newslettera i wybór potwierdzić przyciskiem "Dalej".

Newsletter można również wyłączyć poprzez kliknięcie w link znajdujący się w stopce newslettera. Aby wyłączyć newsletter dzienny, klikamy w link znajdujący się w newsletterze dziennym. Natomiast aby wyłączyć newsletter tygodniowy, klikamy w link znajdujący się w newsletterze tygodniowym.

8. Jak zmienić konto ze zwykłego na firmowe?
Po zalogowaniu się w serwisie należy wybrać w Menu panelu (lub po kliknięciu w przycisk z kółkiem zębatym) link "Edycja danych kontaktowych" (link dostępny po kliknięciu w Rozwiń całe menu), następnie klikamy w link "formularz zmiany" znajdujący się nad formularzem edycji. Tam uzupełniamy przynajmniej wymagane pola i zatwierdzamy zmiany. Po weryfikacji danych przez administratora, Państwa konto uzyska status konta firmowego.

9. Czy otrzymam fakturę VAT za kupione punkty?
Aby otrzymać fakturę VAT za kupione punkty, należy uzupełnić dane do faktury w formularzu na stronie edycji danych do faktury. Link "Edycja danych do faktury" widoczny jest w Menu panelu po kliknięciu w link "Rozwiń całe menu" lub po kliknięciu w przycisk z kółkiem zębatym znajdujący się w górnym prawym rogu Serwisu.

10. Jak usunąć konto z BiznesOferty.pl?
W celu usunięcia konta prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy. W formularzu należy podać adres e-mail przypisany do konta.

W razie innych pytań, zapraszamy do kontaktu.

Szukane towary i usługi w BiznesOferty.pl?
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.