BiznesOferty.pl - ogłoszenia biznesowe - kontakty w biznesie

BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.

Współpraca:
11794
Poszukiwane:
2890
Giełda Hurtowa:
14410
Sprzedam biz.:
2642
Nieruchomości:
3162
Inwestycje:
2348
Data: 18.04.2024
Razem ofert: 37246
Jesteś w:
  1. Biznes Oferty.pl
  2. / Współpraca
  3. / Edukacja, doradztwo
  4. / Szkolenie: zarządzanie w kryzysie, w sytuacji konfliktu i zmiany
Wyszukaj ofertę:

Treść oferty

Szkolenie: zarządzanie w kryzysie, w sytuacji konfliktu i zmiany

  • Id oferty: 51263
  • Info
    • Dodana: 07.02.2014
    • Oferta archiwalna
    • Dodana: 07.02.2014
    • Oferta archiwalna

Zarządzanie w kryzysie, w sytuacji konfliktu i zmiany.

Umiejętność skutecznego zarządzania w kryzysie, w sytuacji zmiany i konfliktu jako kluczowe dla skutecznego reagowania w biznesie.



„Pojęcie kryzysu w tradycyjnym rozumieniu straciło sens. Kryzys występuje zawsze, niezależnie od wskaźników makroekonomicznych – krajowych czy światowych. Wolny rynek – to stan permanentnej wojny wszystkich producentów ze wszystkimi. Jeżeli jednego dnia kładziesz się spać z poczuciem sukcesu, nazajutrz możesz się obudzić przegrany – Joseph Schumpeter.

Zmiana - to jedyna rzecz, której możemy być pewni. Globalizacja, rozwój nowych technologii, media sprawiają, że zmiana dyktuje warunki rynkowe w skali makro i mikro. Tempo zmian wymaga doskonalenia umiejętności skutecznego przewidywania zmiany i radzenia sobie w sytuacji adaptacji do nowych warunków

Szkolenie jest tak zaprojektowane, by uczestnicy skupiali się przede wszystkim na problemach organizacji i na sposobach ich rozwiązania.

Ćwiczenia z zakresu wykorzystania komunikacji wewnętrznej w kryzysie, w procesie zarządzania zmianą, w procesie rozwiązywania konfliktów zostaną przeprowadzone w kontekście modelowania zmiany zachowania i działania uczestników szkolenia tak, by nowe modele zachowań i działań były korzystne dla całej organizacji, zgodne z realizowaną przez nią misją i wizją rozwoju a jednocześnie gwarantowały spójność na poziomie indywidualnym, każdego uczestnika szkolenia - każdego uczestnika procesu zmiany.

Prowadzący: Barbara Antonowicz Wlazińska - doświadczony i certyfikowany coach, trener biznesu, trener NLP, psychoterapeuta z wieloletnim doświadczeniem w pracy szkoleniowej i doradczej oraz w zarządzaniu. Prowadzi szkolenia i doradztwo dla firm i organizacji. Specjalizuje się w doradztwie w formie coachingu oraz w szkoleniach dedykowanych organizacjom będącym w procesie zmiany i rozwoju. Cechuje ją systemowe podejście do organizacji, skoncentrowane na modelowaniu komunikacji wewnętrznej w organizacji oraz Karolina Daszkiewicz Ścibak - ekspert w dziedzinie zarządzania personelem, z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu i prowadzeniu szkoleń dla działów HR, kadr oraz dla kadry menedżerskiej i zarządzającej. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji, selekcji i naborów na zlecenie firm i instytucji. Prowadzi szkolenia i doradztwo dla firm będących w procesie zmiany i reorganizacji.

Cele szczegółowe szkolenia koncentują się na opanowaniu umiejętności, wiedzy i technik z zakresu:

Zarządzania zmianą,
Zarządzania konfliktem,
Kreatywnego rozwiązywania problemów,
Radzenia sobie ze stresem, który rodzi kryzys, zmiana i konflikt

Zakres tematyczny szkolenia obejmuje:

Psychologiczne aspekty kryzysu, zmiany i konfliktu ( w kontekście indywidualnym i w kontekście organizacji )
Rodzaje przywództwa wymagane w sytuacjach kryzysu, zmiany i konfliktu
Kreatywne myślenie oraz rozwiązywanie problemów jako sposób na zarządzanie w sytuacjach kryzysowych
Komunikacja wewnętrzna w kryzysie, konflikcie i w procesie zmiany
Metody usprawniania komunikacji w sytuacji kryzysowej
Rozwój kompetencji skutecznej komunikacji i wywierania wpływu - jako technika zarządzania w kryzysie, zmianie, konflikcie
Procedury rozwiązywania konfliktów: mediacje, negocjacje, facylitacja
Mechanizmy wywierania wpływu przez jednostki i grupy
Zarządzanie zespołem i organizacja pracy w sytuacji kryzysu, konfliktu oraz w procesie zmiany
Stres jako reakcja na kryzys, konflikt i zmianę.
Sposoby radzenia sobie ze stresem ( elementy zarządzania stresem w organizacji oraz wybrane techniki antystresowe i relaksacyjne)
Zarządzanie przez konflikty a zarządzanie w sytuacji konfliktowej - świadomy wybór

Wymiar godzinowy: 1 dzień - 8 godzin

Data: 04.04.2014 - Pobierz formularz zgłoszeniowy - ze strony www.

Cena: 450 zł + 23% VAT

Wielkość grupy: max 20 osób

Ceny, terminy i warunki realizacji szkolenia dla grup zamkniętych - ustalane indywidualnie w drodze negocjacji

Zapraszamy do zapoznania się z listą Naszych Klientów

Listy referencyjne udostępniamy na życzenie.

Inne oferty dopasowane tematycznie:
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.