BiznesOferty.pl - ogłoszenia biznesowe - kontakty w biznesie

BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.

Współpraca:
11763
Poszukiwane:
2865
Giełda Hurtowa:
14370
Sprzedam biz.:
2637
Nieruchomości:
3175
Inwestycje:
2351
Data: 25.04.2024
Razem ofert: 37161
Jesteś w:
  1. Biznes Oferty.pl
  2. / Sprzedam biznes
  3. / Inne ...
  4. / Sprzedamy platformę e-comerce typu marketplace
Wyszukaj ofertę:

Treść oferty

Sprzedamy platformę e-comerce typu marketplace

  • Id oferty: 107272
  • Info
    • Dodana: 01.10.2018
    • Oferta archiwalna
    • Dodana: 01.10.2018
    • Oferta archiwalna

Dzień dobry
Reprezentuje osoby które chcą sprzedać do 100 procent udziałów w polskim start-up z wizją budowy największej, nowoczesnej międzynarodowej platformy handlowej e-comerce typu marketplace w Europie Środkowo-Wschodniej (rynek polski, słowacki, czeski, węgierski, bułgarski oraz rumuński ), by w kolejnych krokach rozszerzyć działalność na skalę światową. Platforma obecnie obsługuje klientów w językach: PL, CZ, SK, EN oraz RO


Platforma łączy małe przedsiębiorstwa oferujące unikalne wyroby, kreatywnych rzemieślników oraz artystów z wielbicielami niepowtarzalnego rękodzieła, rzemiosła, sztuki i mody.
Idea platformy jest propagowanie koncepcji społecznej odpowiedzialnego biznesu poprzez:
• wzmacnianie i wspomaganie ducha przedsiębiorczości
• wspieranie rozwoju małych firm i przedsiębiorstw
• zmniejszanie bezrobocia poprzez stwarzanie możliwości zaistnienia i rozwoju na rynku międzynarodowym
Platforma oraz dane, przechowywane są na jednych z najlepszych na świecie serwerów OVH we Francji.


Platforma internetowa wystartowała 1 marca 2015. Obecnie (stan na wrzesień 2018) to ok 1700 sprzedawców z 17 krajów oraz ok 17 000 produktów prezentowanych na platformie.
Od 1 maja 2015 platforma jest obecna na rynku czeskim i słowackim
Od 1 października 2017 na rynku rumuńskim

Ze wszystkich domen są, przekierowania na .COM, jesteśmy również dostępni w wersji anglojęzycznej.
Kolejne, planowane fazy rozwoju naszego projektu:
• Q1/Q2 2019 - wejście na rynek węgierski i bułgarski
• Q3/Q4 2019 - kraje niemiecko i francusko języczne
Nasz zespół informatyków zbudował całe oprogramowanie, niezależne od dostawców zewnętrznych.

To również:
• Profil na FB ponad 21 tyś fanów
• Instagram
• Pinterest
• Google plus
• Kanał na Youtube

GRUPA DOCELOWA

Platforma ma dwa rodzaje klientów:
1. Twórcy, artyści, osoby wystawiające swoje prace na platformie,
2. Konsumenci, kupujący.
Przy zaznaczeniu, ze twórca także może być konsumentem.
80 - 90% potencjalnych klientów platformy to kobiety (dane pochodzą z analizy ruchu na stronie oraz z ogólnodostępnych informacji publikowanych m.in. przez platformy DaWanda, Etsy, Mybase)
Dlatego też estetyka oraz komunikacja platformy została zaprojektowana tak, aby klientka mogła utożsamić się z platformą i odczuwała spójność estetyczną, w wartościach i w komunikacji.
Uszczegóławiając do grupy docelowej odbiorców należą:
• Konsumenci z tzw. środowiska LOHAS, które obejmują bardzo szeroki fragment rynku.
• Fashioniści
Oferta zalicza się do sektora semiluksusowego. Zarówno platforma, jak i produkty na niej dostępne można zaliczyć do „affordable luxury”, więc działania dotyczące komunikacji, budowania wizerunku, pozyskiwania partnerów, współpraca z mediami etc. są odpowiednio zaprojektowane, aby odbiór inicjatywy był spójny pod każdym względem i satysfakcjonujący dla tego klienta.
• Tzw. cuture creatives - termin wprowadzony przez socjologa Paul H. Ray i psychologa Sherry Ruth Anderson dla określenia pewnej części społeczności w krajach Zachodu, która obecnie się wytworzyła poza standardami i paradygmatami modernizmu, tradycjonalizmu i konserwatyzmu.
Platforma posiada ofertę spełniającą wymogi tej grupy odbiorców. Wartości takie jak: odpowiedzialna konsumpcja, ekologia, promocja twórczości niemasowej, rękodzieła oraz duchowość, są pożądanymi elementami opowieści, stojące za marką, z którą mają do czynienia przedstawiciele grupy Culture Creatives.
• Klasa Kreatywna - Klasa Kreatywna to socjoekonomiczny termin, którym ekonomista i socjolog Richard Florida, profesor i dyrektor Martin Prosperity Institute w Rotman School of Management Uniwersytetu Toronto, określił klasę będącą główną siłą napędową rozwoju
Przedstawiciele klasy kreatywnej są obecni na platformie zarówno jako sprzedający, jak i kupujący

BONUSY WYRÓŻNIAJĄCE PLATFORMĘ

• Wywiady z twórcami i budowanie społeczności Handmade poprzez działania promocyjne, wywiady, profil na Facebooku, w którym przedstawiamy sylwetki sprzedawców oraz prowadzimy akcje promocyjne.
• Program na YT
• Style tematyczne. Sprzedawca może dodać produkt do danego stylu, a kupujący, może w tym stylu przeglądać produkty. Dzięki temu osoba poszukująca np. przedmiotów, ubrań w stylu marynarskim może to zrobić za pomocą tego stylu, bez kilkugodzinnego przeglądania sklepu chodzenia po wielu kategoriach. W obrębie stylu, osoba ma również do wyboru kategorie, dzięki czemu, również w szybki sposób, w danym stylu, może znaleźć np. ubrania, meble, itp.
• Możliwość dodawania usług przez sprzedawców, takich jak np. malowanie obrazów, ubrań, itp. Daje to możliwość wyjścia na świat twórców handmade, którzy wykonują usługi.
• W przyszłości zaawansowane raporty sprzedażowe oraz odwiedzin, uwzględniające wiele czynników. Co jest ważne dane do raportów już są pobierane, więc w chwili uruchomienia raportów dla użytkowników, będą mogli oni zobaczyć wsteczną historię sprzedaży i odwiedzin. Oczywiście statystyki będzie można pokazać użytkownikom od dowolnego okresu, który ustalimy.
• Wizytówki sprzedawców – jest to kolejny innowacyjny projekt, który już niebawem zostanie uruchomiony. Dzięki niemu każdy sprzedawca będzie mógł wykonać swoją sronę wiytówke w domenie, dzięki której będzie mógł się pokazać światu, nie tylko jako sprzedawca, ale również jako firma. Wizytówki będą miłe dla oka i sprzedawca będzie w nich mógł wpisać opis o sobie, dodać partnerów, box z produktami z paltformy itp. Wizytówki będą wyglądać jak normalne Landing Page. Dzięki temu sprzedawcy będą promować swoje wizytówki i tym samym, tworzyć większy ruch na domenie głównej platformy.
• Landingi – proste wizytówki internetowe, których celem jest wypozycjonowanie się po jednej frazie i skierowanie ruchu na platformę. Dzięki temu możemy kierować ruch na platformę z różnych stron oraz zwiększyć ilość linków do strony w internecie, co pozytywnie wpływa na pozycjonowanie ogólnej domeny, na bardzo konkurencyjnym rynku. Landingi w 4 językach: PL, CZ, SK, EN
Posiadamy około 80 stron landingowych.

Największa konkurencja dla platformy w Polsce:
DaWanda - niemiecka platforma, przejęta na początku lipca 2018 roku przez amerykańską platformę Etsy. Obecna w krajach: Niemcy, Francja, Hiszpania, Anglia, Polska, Włochy, Holandia. Działa od roku 2006.
W Polsce zarejestrowanych jest 3600 sprzedawców, na świecie 380 000.
PAKAMERA - polska i obecna tylko w Polsce platforma z 3100 zarejestrowanymi sprzedawcami. Działa od 2005 roku
Decobazaar - polska i obecna tylko w Polsce platforma z 2500 zarejestrowanymi sprzedawcami. Działa od 2005 roku
oraz mniejsze - Art Madam, Artillo, Mustache, PimpIt
Globalny gracz to jedynie:
Etsy - powstała w 2006 roku amerykańska platforma, która jest niewątpliwie globalnym liderem w branży z 2 milionami aktywnych sprzedawców (po przejęciu DaWanda.com) .
Analizy wskazują, że Etsy zajmuje ok. 8 % rynku w Stanach Zjednoczonych.
W Stanach Zjednoczonych obecne są także:
Bonanza - ok. 60 000 sprzedawców
Handmade at Amazon - ok. 6000 sprzedawców
W Australii największą platformą jest Zibbet z 16 000 sprzedawców,
A w Kanadzie iCraft z 2600 zarejestrowanych sprzedawców.
Pomimo, że wyżej wymienione inicjatywy są bezpośrednią konkurencją dla platformy, to są dla projektu bardzo cenne, gdyż pokazują z jednej strony istnienie stale rosnącej grupy docelowej (twórców i odbiorców) oraz równocześnie potwierdzają założone mechanizmy zachowań i odpowiedź na aktualne trendy w sektorze.
Niewątpliwą przewagą konkurencyjną jest aspekt międzynarodowy z polską bazą operacyjną, co wyróżnia inicjatywę na tle konkurencji i pozwala dostarczyć atrakcyjną ofertę dla twórców chcących działać międzynarodowo. Dużą przewagą platformy jest także komunikacja wizualna oraz estetyczna zgodna z najnowszymi trendami w branży.
Na tle zarysowanym powyżej, elementami, które zwiększają atrakcyjność i wyróżniają ofertę platformy pośród innych są:
• przejrzystość podstawowego systemu płatności polegająca na kilku rodzajach abonamentu, bez dodatkowych komplikacji.
• zawarta w cenie abonamentu strona internetowa sprzedawcy z jego indywidualnym adresem, łącząca funkcje promocji sprzedającego i jego produktów, z jednoczesnym promowaniem platformy platformy.
• wprowadzenie oferty usług, czego również nie posiada żadna z platform branżowych. Usługi istnieją wprawdzie na Allegro, jednak trudno mówić o konkurencji, gdyż Allegro jest platformą ogólnosprzedażową a nie dedykowaną szczególnemu gronu odbiorców.
• nacisk na wypełnienie niszy rynkowej, którą stanowią kraje Europy Środkowo-Wschodniej
• całkowity brak opłat w terminie do końca roku 2019 r.

I wiele więcej.

Biznes o bardzo dużej perspektywie i możliwości rozwoju.

Zostały zbudowane solidne fundamenty biznesu oraz plan rozwoju. Osoby kluczowe dla biznesu pomogą w rozowu i kierowaniu ww. biznesem w kolejnych latach. Szczegóły tylko w trakcie rozmów.

Wszyscy wspólnicy zdecydowali o sprzedaży 100 procent udziałów w platformie ze względu na różne drogi rozwoju swoich biznesów i brak czasu na zaangażowanie i rozwój ww. biznesu.

Cena sprzedaży to 10 000 000 (10 milionów złotych), cena do negocjacji.
Zainteresowane osoby w razie kontaktu proszę pozostawianie numeru kontaktowego.

Odpowiadam tylko na konkretne propozycje. ze względu na rozmowy z przedstawicielami zagranicznych funduszy inwestycyjnych, nazwę platformy podaje tylko po rozmowie.

Inne oferty dopasowane tematycznie:
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.