BiznesOferty.pl - ogłoszenia biznesowe - kontakty w biznesie

BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.

Współpraca:
14684
Poszukiwane:
2752
Giełda Hurtowa:
8614
Sprzedam biz.:
3941
Nieruchomości:
2196
Inwestycje:
2697
Data: 19.06.2019
Razem ofert: 35988
Jesteś w: Biznes Oferty.pl / Sprzedam biznes / Komputery, Internet / Sprzedam marketplace dla poszukujących międzynarodowego biznesu
Wyszukaj ofertę:

Treść oferty

Sprzedam marketplace dla poszukujących międzynarodowego biznesu

  • Id oferty: 111175
  • Info
    • Dodana: 06.01.2019
    • Oferta archiwalna
    • Dodana: 06.01.2019
    • Oferta archiwalna

Dzień dobry

Reprezentuje 100 procent udziałowców którzy są zdecydowani sprzedać 100 procent udziałów w polskim start-up platformie internetowej

Jeżeli poszukujecie Państwo biznesu tworzonego na rynek globalny, który posiada już solidne fundamenty, biznesu który można rozbudować (Amazon zaczynał od ksiegarni), biznesu wzorowanego na największych biznesach podobnego typu z USA, Azji i Niemiec.

Jeżeli posiadacie Państwo pieniądze i ambicje aby wejść z firmą z polskimi korzeniami bez kompleksów na rynki międzynarodowe.

Jeżeli poszukujecie biznesu który poszerzy Wasz biznes, będzie Waszym głównym biznesem lub który chcecie komuś przekazać.

To napewno warto się zastanowić nad biznesem który oferuje.

Firma po dofinansowaniu i rozbudowaniu pewnych obszarów może być warta 10 mln dolarów i to bez specjalnych starań (szczegóły już tylko w trakcie indywidualnych rozmów)

Dlaczego sprzedaje - bo nie mam wystarczających środków aby budować go dalej, a z wielu powodów nie stać mnie teraz na znaczne dofinansowanie biznesu, ale cały czas jestem na etapie poszukiwań i prowadzenia rozmów, poszukiwań najlepszego rozwiązania.

BARDZO WAŻNE - cała platforma od samego początku była przygotowana do sprzedaży dla dużego inwestora, próbie wejść na giełdę np w UK

Obecnie platforma jest całkowicie za darmo dla wszystkich twórców, nie pobieramy opłat z tytułu użtkowania platformy, chcemy wzorem zachodnich głównie amerykańskich platform zbudować masę aby potem wprowadzać opłaty (podobnie jak było np z OLX na rynku polskim)

Nie posiadamy żadnych obrotów i nie generujemy żadnych zysków ani strat.

Gwarantuje pomoc do kilku miesięcy przy przejmowaniu zarządzania platformą.

Kluczowe osoby w platformie zainteresowane są kontynuacją przedsięwzięcia i pozostaniem w firmie.

Cena do negocjacji.

Poniżej przedstawiam krótką charakterystykę

Poniżej przedstawiam charakterystykę platformy internetowej, jest to polski start-up z wizją budowy największej, nowoczesnej międzynarodowej platformy handlowej e-comerce typu marketplace w Europie Środkowo-Wschodniej (rynek polski, słowacki, czeski, węgierski, bułgarski oraz rumuński ), by w kolejnych krokach rozszerzyć działalność na skalę światową. Platforma obecnie obsługuje klientów w językach: PL, CZ, SK, EN oraz RO

KLUCZOWE DATY:

Platforma wystartowała 1 marca 2015. Obecnie (stan na styczeń 2019) to ok 1700 sprzedawców z 17 krajów oraz ok 17 000 produktów prezentowanych na platformie . Obecnie jesteśmy numerem 4 w Polsce i w tej części Europy pod względem zbudowania ilości sprzedawców na niszowym rynku.



Od 1 maja 2015 platforma jest obecna na rynku czeskim oraz słowackim

Obecnie poza rynkiem polskim najbardziej zaawansowane prace prowadzone są na rynku czeskim.

Od 1 października 2017 platforma obecna jest na rynku rumuńskim

Ze wszystkich domen przekierowania są na .COM, jesteśmy również dostępni w wersji anglojęzycznej.

Nasz zespół informatyków zbudował całe oprogramowanie, niezależne od dostawców zewnętrznych.



CHARAKTERYSTYKA:

Firma zarejestrowana w Wielkiej Brytanii

UDZIAŁOWCY: 5 osób:

MISJA, ZAŁOŻENIA IDEOWE

Nasze motto: Łączymy miłośników handmade z niezależnymi pasjonatami tworzącymi unikatowe przedmioty.

Platforma łączy małe przedsiębiorstwa oferujące unikalne wyroby, kreatywnych rzemieślników oraz artystów z wielbicielami niepowtarzalnego rękodzieła, rzemiosła, sztuki i mody.

Idea platformy to propagowanie koncepcji społecznej odpowiedzialnego biznesu poprzez:

- wzmacnianie i wspomaganie ducha przedsiębiorczości
- wspieranie rozwoju małych firm i przedsiębiorstw
- zmniejszanie bezrobocia poprzez stwarzanie możliwości zaistnienia i rozwoju na rynku międzynarodowym


Platforma oraz dane przechowywane są na jednych z najlepszych na świecie serwerach OVH we Francji.



To również:

- Profil na FB ponad 21 tyś fanów

- Instagram

- Pinterest

- Google plus

- Kanał na Youtube – około 100 filmów



GRUPA DOCELOWA - ma dwa rodzaje klientów:

1. Twórcy, artyści, osoby wystawiające swoje prace na platformie,

2. Konsumenci, kupujący.

Przy zaznaczeniu, ze twórca także może być konsumentem.

80 - 90% potencjalnych klientów platformy to kobiety (dane pochodzą z analizy ruchu na stronie oraz z ogólnodostępnych informacji publikowanych m.in. przez platformy DaWanda, Etsy, Mybase)

Dlatego też estetyka oraz komunikacja platformy została zaprojektowana tak, aby klientka mogła utożsamić się z platformą i odczuwała spójność estetyczną, w wartościach i w komunikacji.

Uszczegóławiając do grupy docelowej odbiorców należą:

a) konsumenci z tzw. środowiska LOHAS, które obejmują bardzo szeroki fragment rynku.

b) fashioniści

Oferta zalicza się do sektora semiluksusowego. Zarówno platforma, jak i produkty na niej dostępne można zaliczyć do „affordable luxury” więc działania dotyczące komunikacji, budowania wizerunku, pozyskiwania partnerów, współpraca z mediami etc. są odpowiednio zaprojektowane, aby odbiór inicjatywy był spójny pod każdym względem i satysfakcjonujący dla tego klienta.

c) tzw. cuture creatives - termin wprowadzony przez socjologa Paul H. Ray i psychologa Sherry Ruth Anderson dla określenia pewnej części społeczności w krajach Zachodu, która obecnie się wytworzyła poza standardami i paradygmatami modernizmu, tradycjonalizmu i konserwatyzmu.

Platforma posiada ofertę spełniającą wymogi tej grupy odbiorców. Wartości takie jak: odpowiedzialna konsumpcja, ekologia, promocja twórczości niemasowej, rękodzieła oraz duchowość są pożądanymi elementami opowieści stającą za marką, z którą mają do czynienia przedstawiciele grupy Culture Creatives.

d) Klasa Kreatywna - Klasa Kreatywna to socjoekonomiczny termin, którym ekonomista i socjolog Richard Florida, profesor i dyrektor Martin Prosperity Institute w Rotman School of Management Uniwersytetu Toronto, określił klasę będącą główną siłą napędową rozwoju

Przedstawiciele klasy kreatywnej są obecni zarówno jako sprzedający, jak i kupując

MODEL BIZNESOWY:

Model biznesowy jest oparty na poniższych usługach i produktach:

a) Abonamencie miesięcznym w kwocie od 5 do 70 Euro.

- Abonament Turkusowy - 4 Euro - Sprzedawca ma możliwość dodania produktów, których wartość będzie wynosić w sumie 150 Euro, 7 zdjęć produktu, 3 kategorie, 30 dni, wszystkie wersje językowe. Ograniczenie do 30 produktów

- Abonament Tęczowy - 10 Euro - Sprzedawca ma możliwość dodania produktów, których wartość będzie wynosić w sumie 250 Euro, 7 zdjęć produktu, 3 kategorie, 30 dni, graniczenie do 50 produktów

- Abonament Słoneczny - 37 Euro - Sprzedawca ma możliwość dodania produktów, których wartość będzie wynosić 1000 Euro, 7 zdjęć produktu, 3 kategorie, 30 dni, ograniczenie do 100 produktów

- Abonament Kosmiczny No Limit - 70 Euro - Sprzedawca ma możliwość dodawania nieskończonej ilości produktów, we wszystkich kategoriach, 30 dni

Dodatkowo:

- Usłudze polegającej na udostępnieniu możliwości otrzymania własnej strony internetowej (dostępna będzie określona ilość szablonów np 8 - 12 ) z adresem internetowym swojego sklepu (sprzedawca oszczędza czas i pieniądze na zrobieniu strony, wykupie i opłatach związanych z domeną, serwerem, serwisem, itp ), strona będzie posiadała wiele możliwości np: dodanie logo, nazwy sklepu, informacji o sprzedawcy, przekierowanie do mediów społecznościowych, itp i ważne z tego adresu będzie można wejść tylko do sklepu na naszej platformie - projekt w fazie realizacji, po przetestowaniu na rynku polskim, usługa dostępna będzie na pozostałych rynkach.

- Usługach marketingowych prowadzonych na platformie, takich jak: pozycjonowanie, banery na głównej stronie, opcja „polecane sklepy”, podświetlanie itp. – opłaty według cennika.

oraz na wprowadzaniu reklam zewnętrznych reklamodawców jak to jest np. na allegro.

Uważamy że abonament jest najlepszym rozwiązaniem, aczkolwiek alternatywnym rozwiązaniem jest wprowadzenie prowizji od sprzedaży lub pozyskiwanie częściowo opłat z abonamentu a częściowo z prowizji jak to ma miejsce np na etsy.com

W Polsce jest co najmniej 4000 projektantów/designerów nie wliczając rzemieślników, rękodzielników, producentów mebli itp. tych są dziesiątki tysięcy.

W Europie szacuje się rynek projektantów na ok. 800 000 nie wliczając rzemieślników, rękodzielników itp.

Rynek projektantów niszowych w Europie szacowany jest na ok. 32 mld Euro rocznie (dane z 2014 roku)

4. BONUSY WYRÓŻNIAJĄCE

- Wywiady z twórcami i budowanie społeczności Handmade poprzez działania promocyjne, wywiady, profil na Faceboku, w którym przedstawiamy sylwetki sprzedawców oraz prowadzimy akcje promocyjne.

- Program na YT

- Style tematyczne. Sprzedawca może dodać produkt do danego stylu, a kupujący może w tym stylu przeglądać produkty. Dzieki temu osoba poszukująca np. Przedmiotów, ubrań w stylu marynarskim może to zrobić za pomocą tego stylu, bez kilkugodzinnego przeglądnia sklepu chdzenia po wielu kategoriach. W obrębie stylu osoba ma również do wyboru kategorie, dzieki czemu również w szubki sposób w danych stylu może znaleźć np. Ubrania, meble, itp.

- Możliwość dodawania usług przez sprzedawców, takich jak np. Malowanie obrazów, ubrań, itp. Daje to możliwości wyjścu na świat twórców handmade, którzy wykonują usługi.

- W przyszłości zaawansowane raporty sprzedażowe oraz odwiedzin, uwzględniające wiele czynników. Co jest ważne dane do raportów już są poierane, więc w chwili uruchomienia raportów dla użytkowników, będą mogli oni zobaczyć wsteczą historię sprzedaży i odwiedzin. Oczywiście statystyki będzie można pokazać uzytkownikom od dowolnego okresu, który ustalimy.

- Wizytówki sprzedawców – jest to kolejny innowacyjny projekt, który już niebawem zostanie uruchomiony. Dzięki niemu każdy sprzedawca będzie mógł wykonać swoją sronę wiytówke w domenie zitolo, dzięki której będzie mógł się pokazać światu nie tylko jako sprzedawca, ale również jako firma. Wizytówki będą miłe dla oka i sprzedawca będzie w nich mógł wpisać opis o sobie, dodać partnerów, box z produktami z Zitolo, itp. Wizytówki będą wyglądać jak normalne Landing Page. Dzięki temu sprzedawcy będą promować swoje wizytówki i tym samym tworzyć większy ruch na domenie głównej Zitolo.

- Landingi – proste wizytwki internetowe, których celem jest wypozycjonowanie się po jednej frazie i skierowanie ruchu na Zitolo. Dzięki temu możemy kierować ruch na Zitolo z różnych stron oraz zwiększam ilość linków do strony w internecie, co pozytywnie wpływa na pozycjonowanie ogólnej domeny, na bardzo konkurencyjnym rynku. Landingi w 4 językach: PL, CZ, SK, EN

Posiadamy około 80 stron landingowych, przykładowe:

Opis konkurencji

Analizę konkurencji przeprowadzono metodą desk-research w oparciu o dostępne materiały
i analizy:

- opracowania rynkowe, raporty branżowe oraz media elektroniczne i drukowane. Dodatkowo analiza była możliwa dzięki temu, iż pomysłodawcy profesjonalnie działają jako osoby realizujące projekty z zakresu szeroko pojętej mody, projektowania, marketingu, IT, sprzedaży bezpośredniej i e-commercew tym promowania świadomej konsumpcji i etycznej mody.

Największa konkurencja dla platformy w Polsce:

Dawanda niemiecka platforma – przejęta na początku lipca 2018 roku przez amerykańską platformę Etsy - obecna w krajach: Niemcy, Francja, Hiszpania, Anglia, Polska, Włochy, Holandia. Działa od roku 2006

W Polsce zarejestrowanych jest 3600 sprzedawców, na świecie 380 000.

Pakamera - polska i obecna tylko w Polsce platforma z 3100 zarejestrowanymi sprzedawcami. Działa od 2005 roku

Decobazaar - polska i obecna tylko w Polsce platforma z 2500 zarejestrowanymi sprzedawcami. Działa od 2005 roku

oraz mniejsze - Art Madam, Artillo, Mustache, PimpIt

Globalny gracz to jedynie:

Etsy - powstała w 2006 roku amerykańska platforma, która jest niewątpliwie globalnym liderem w branży z 2 milionami aktywnych sprzedawców (po przejęciu DaWanda.com) .

Przy czym analizy opisane w punkcie 2.1 wskazują, że Etsy zajmuje ok. 8 % rynku w Stanach zjednoczonych.

W Stanach Zjednoczonych obecne są także:

Bonanza - ok. 60 000 sprzedawców

Handmade at Amazon - ok. 6000 sprzedawców

W Australii największą platformą jest Zibbet z 16 000 sprzedawców,

A w Kanadzie iCraft z 2600 zarejestrowanych sprzedawców.



Pomimo, że wyżej wymienione inicjatyw są bezpośrednią konkurencją dla platformy, to są dla projektu bardzo cenne, gdyż pokazują z jednej strony istnienie stale rosnącej grupy docelowej (twórców i odbiorców) oraz równocześnie potwierdzają założone mechanizmy zachowań i odpowiedź na aktualne trendy w sektorze.

Niewątpliwą przewagą konkurencyjną jest aspekt międzynarodowy z polską bazą operacyjną, co wyróżnia inicjatywę na tle konkurencji i pozwala dostarczyć atrakcyjną ofertę dla twórców chcących działać międzynarodowo. Dużą przewagą jest także komunikacja wizualna oraz estetyczna zgodna z najnowszymi trendami w branży.

Na tle zarysowanym powyżej elementami, które zwiększają atrakcyjność i wyróżniają ofertę Zitolo pośród innych są:
- przejrzystość podstawowego systemu płatności polegająca na kilku rodzajach abonamentu, bez dodatkowych komplikacji.
- zawarta w cenie abonamentu strona internetowa sprzedawcy z jego indywidualnym adresem, łącząca funkcje promocji sprzedającego i jego produktów z jednoczesnym promowaniem platformy Zitolo.
- wprowadzenie oferty usług, czego również nie posiada żadna z platform branżowych. Usługi istnieją wprawdzie na Allegro, jednak trudno mówić o konkurencji, gdyż Allegro jest platformą ogólnosprzedażową a nie dedykowaną szczególnemu gronu odbiorców.
- nacisk na wypełnienie niszy rynkowej, którą stanowią kraje Europy Środkowo-Wschodniej
- całkowity brak opłat w terminie do końca roku 2019 r.



Charakterystyka informatyczno-techniczna platformy (wykorzystane technologie i zastosowane moduły)
Technologie aplikacji internetowej platformy

Aplikacja internetowa zastosowana do budowy została stworzona w oparciu o popularną technologię LAMP (Linux/Apache/ MySQL/PHP). Wykorzystujemy framework aplikacji internetowych Symfony (obecnie mamy wersję 3.1), PHP 5.5, Twitter Bootstrap, jQuery, CSS, HTML.

Przy tworzeniu oprogramowania zastosowano wzorzec projektowy MVC czyli Model View Controller - jeden z najbardziej popularnych wzorców stosowanych w projektowaniu aplikacji webowych.

Szablony stron zostały stworzone w twig, w celu lepszej optymalizacji i szybkości strony. Twig jest elastycznym, szybkim oraz bezpiecznym systemem szablonów PHP. Sprawia że szablony są bardzo czytelne oraz zwięzłe. Czyni je także bardziej przyjaznymi dla projektantów stron internetowych.

Proces wytwarzania oprogramowania oparty jest o trzy warstwy:

środowisko rozwojowe wykorzystujące serwer dla deweloperów
środowisko testowe do przeprowadzania UAT i QA
środowisko produkcyjne
Automatyczna procedura wykonuje proces archiwizacji wszystkich danych zlokalizowanych na wszystkich serwerach na zewnętrzny nośnik danych.

Zitolo.com posiada własne narzędzie do marketingu internetowego (e-marketing do szybkiej dystrybucji newslettera) dla kilkunastu tysięcy odbiorców.

Aplikacja hostowana jest w centrum hostingowym OVH, które jest zlokalizowane we Francji. Posiadamy pełne prawa administracyjne do systemu operacyjnego serwera, korzystamy z VPS, posiadamy możliwość zarządzania zasilaniem do serwera.



Moduły aplikacji internetowej (funkcjonalności)

1. Panel administratora z różnymi funkcjami użytkowników:

- Administrator (ma wszystkie funkcjonalności oraz może wykonać wszystkie akcje w panelu)
- Moderator (może dodawać / edytować / usuwać strony informacyjne oraz użytkowników i produkty)
- Tłumacz (może dodawać / edytować / usuwać tłumaczenia)
1.1. W panelu administratora możemy:

- Dodawać / usuwać / zatwierdzać użytkowników (zarówno sprzedawców jak i kupujących)
- Zatwierdzać / usuwać sklepy
- Dodawać, albo usuwać sklepom opcję sklepu zaufanego. Dzięki tej opcji admin nie musi zatwierdzać produktów przed opublikowaniem ich w sklepie. Produkty publikują się automatycznie w chwili publikacji przez sprzedawcę. Jednak można wyłączyć tą opcję danemu sprzedawcy i wtedy będziemy mogli moderować jego produkty przed publikacją.
- Zatwierdzać / usuwać produkty
- Zobaczyć podgląd produktu. Dzięki temu gdy np. Sprzedawca nie byłby zaufany, możemy zobaczyć, czy prawidłowo wkleja tekst, dodaje opis, czy jego zdjęcia nie naruszają polityki jakości portalu.
- Mieć podgląd rekomendowanych produktów oraz usuwać im opcję rekomendacji.
- Dodawać / usuwać produktom opcje rekomendowanych produktow, które wyświetlają się w promowanych miejscach na stronie www. Jest to bardzo ważna funkcjonalność z punktu widzenia późniejszego zarobku na portalu. Sprzedawcy mogą płacić za miejsca promowane dodatkową opłatę do abonamentu.
- Dodawać atrybuty produktów oraz ich wartości
- Dodawać / usuwać / edytować style. Dodatkowo ustawiać obazek wyróżniający, tytuły i opisy SEO, tłumaczenia, struktury odnośnika do każdego stylu.
- Dodawać / usuwać / edytować kategorie produktów i usług w sklepie
- Dodawać / usuwać / edytować strony informacyjne
- Widzieć zamówienia na platformie
- Ustawiać wielkości i czasy abonamentów
- Edytować szablony wiadomości email / komuniakty
- Zarządzać tłumaczeniami
- Zarządzać niektórymi sekcjami na stronie, jak np. Banerami
2. Panel sprzedawcy

2.1. Ustawienia ogólne
- Możliwośc zmiany avataru, danych osobowych oraz danych adresowych
- Możliwość prywrócenia zapomnianego hasła / zmiany obecnego
- Możliwość zmiany danych firmowych (dobra opcja dla osób, które np. Sprzedają swój sklep innej osobie i chcą szybko przepisać go na nową osobę)
- Ustawianie domyślnych adresów dostawy (gdyby sprzedawca chciał zakupić produkt od innego sprzedawcy w serwisie)
- W przyszłości zaawansowane raporty sprzedażowe oraz odwiedzin, uwzględniające wiele czynników. Dane do raportów już są pobierane, więc w chwili uruchomienia raportów dla użytkowników, będą mogli oni zobaczyć wsteczną historię sprzedaży i odwiedzin. Statystyki będzie można odtworzyć użytkownikom z dowolnego, ustalonego okresu.
- Historia logowań klienta, w celu utrzymania bezpieczeństwa konta klienta



2.2. Historia zakupów
- Historia zakupów sprzedawcy

2.3. Przedmioty ulubione
- Możliwość dodawania przedmiotów do ulubionych
- Możliwość podglądu ulubionych przedmiotów
- Możliwość usuwania przedmiotów z ulubionych

2.4. Obsługa sklepu sprzedawcy:
- Możliwość publikowania produktów w wielu kategoriach
- Możliwość publikowania produktów w wielu językach
- Opcja do włączenia „Możliwość wykonania na zyczenie klienta”
- Możliwość dodania produktu do danego stylu (np. Stylu vintage, ludowego, marynarskiego, itp.)
- Możliwość dodania do 7 zdjęć do danego produktu (bez dodatkowej opłaty)
- Możliwość wybrania koloru, materiały i techniki w której był stworzony przedmiot
- Możliwość dodawania podobnych produktów (opcja ta zapisuje podstawowe dane produktu i dodaje z nimi kolejny. Dzięki temu sprzedawca dodając produkty z podobnym opisem, nie musi go po kilka razy kopiować)

Produkt po dodaniu wędruje do Wersji roboczych w których sprzedawca może:
- wykonać podgląd produktu
- edytować produkt
- opublikować produkt
- usunąć produkt

Możliwość dodawania usług, czyli np. Malowania obrazów, obuwia, w których wybieramy kategorię usługi, nazwę usługi, opis usługi, cenę, czas reaizacji, wgrywamy zdjęcia i publikujemy. Usługi również mają opcję dodania podobnych, podglądu, edycji, publikacji i usunięcia.

Do usług i produktów sprzedawca ponadto może:
- dodać rabaty procentowe zarówno hurtowo jak i do poszczególnych produktów (świetna opcja, szczególnie gdy sprzedawca potrzebuje zrobić rabat na cały asortyment w sklepie).
- przenieść produkt do szkiców (odpublikować, gdy np. Skończy mu się on na stanie, lub chwilowo go nie wytwarza).
- Podejrzeć które produkty obecnie posiadają promocje i usunąć z nich promocje
- Dodać formy dostawy w polsce i Unii Europejskiej (sprzedawca może dodać kilka form dostawy zależnych od maksymalnej wagi produktów z jego sklepu, które znajdą się w koszyku). Sprzedawca może dodać zarówno kurierów jak i pocztę polską, przesyłki pobraniowe.
- Dodać darmową dostawę w jego kraju i Unii Europejskiej ustawianą kwotowo (jak np. Produkty w koszyku kupującego od tego sprzedawcy będą mieć wartość 300 zł, to wyświetli mu się darmowa dostawa).
- Dodać regulamin w oparciu o przygotowany certyfikowany regulami, przez firmę specjalizującą się w pisaniu regulaminów do portali internetowych i sklepów www (sprzedawca otrzymuej regulamin, w którym podmienia tylko swoje dane). Sprzedawca może również dodać własny regulamin.
- Dodawać tuturiale, które opisująnp. Metodę wytwarzania jego produktów.
- Napisać mini regulamin zwrotów produktów.
- Obługiwać zwroty produktów.
- Komunikować użytkownikom swoje urlopwy, ważne informacje za pomocą zakładki „Urlopy”
- Dodać opis sklepu w wielu językach oraz ustwień SEO, dzięki którym może podnieść pozycję swojego sklepu w wyszukiwarce Google.

Formy płatności, które może dodać sprzedawca do swojego sklepu:
- strona jest zintegrowana z Przelewami 24 oraz PayPal. Sprzedawca może poprzed podanie ID Usera i crc w Przelewach 24 skonfigurować płatność tą metową w swoim sklepie. PayPal – poprzez podanie maila. Jest również możiwość podania danych bankowych do przelewu tradycyjnego oraz ustawienia płatności za pobraniem.
Wszystkie płatności za produkty są kierowane bezpośrednio na konto sprzedawcy.

2.5. Zamówienia
Sprzedawca ma możliwość podglądu zamówień i zmiany im statusów. W przypadku zmiany statusu na „wysłane”, sprzedawca wpisuje numer paczki kuriera, który następnie jest kierowany do kupującego, który dzieki temu może zobaczyć, kiedy dokładnie paczka będzie u niego.

2.6. Możliwość podglądu wystawionych i otrzymanych komentarzy.

2.7. Możliwość podglądu ogłoszeń systemowych informujących o ważnych rzeczach na Zitolo.

2.8. Możliwość wyboru abonamentu i okresu na jaki ma obowiązywać dany abonament.

3. Panel kupującego

3.1. Ustawienia konta
- Możliwość zmiany danych osobowych, adresowych oraz avataru użytkownika.
- Możliwość usalenia adresów dostawy, dzięki czemu kupujący nie musi przy każdej okazji wpisywać adresu oraz może wysyłać produkty np. Rodzine, lub do swojego miejsca pracy, w zależności gdzie mu jest wygodniej.

3.2. Moje zakupy:
- Możliwość podglądu historii zakupów i zobaczenia statusu zakupionych produktów.
- Możliwość dodania komentarza do zaupionego produktu
- Możliwość ponownego zamówienia danego produktu

3.3. Ulubione przedmioty:
- Możliwość dodawania przedmiotów do ulubionych
- Możliwość podglądu ulubionych przedmiotów
- Możliwość usuwania przedmiotów z ulubionych

3.4. Style:
- Możliwość przeglądania styli tematycznych i produktów w nich zawartych

Sprzedawca może dodać produkt do danego stylu, a kupujący może w tym stylu przeglądać produkty. Dzięki temu osoba poszukująca np. Przedmiotów, ubrań w stylu marynarskim może to zrobić za pomocą tego stylu, bez kilkugodzinnego przeglądnia sklepu odwiedzania wielu kategorii. W obrębie stylu osoba ma również do wyboru kategorie, dzieki czemu również w szubki sposób w danych stylu może znaleźć np. Ubrania, meble, itp.


W razie zainteresowania ofertą proszę o kontakt.

Inne oferty dopasowane tematycznie:
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.