BiznesOferty.pl - ogłoszenia biznesowe - kontakty w biznesie

BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.

Współpraca:
11798
Poszukiwane:
2887
Giełda Hurtowa:
14408
Sprzedam biz.:
2642
Nieruchomości:
3166
Inwestycje:
2350
Data: 19.04.2024
Razem ofert: 37251
Jesteś w:
  1. Biznes Oferty.pl
  2. / Sprzedam biznes
  3. / Komputery, Internet
  4. / Sprzedam Instagram + Facebook branża stomatologiczna szkolenia portal
Wyszukaj ofertę:

Treść oferty

Sprzedam Instagram + Facebook branża stomatologiczna szkolenia portal

  • Id oferty: 118579
  • Info
    • Dodana: 02.06.2019
    • Oferta archiwalna
    • Dodana: 02.06.2019
    • Oferta archiwalna

Oferujemy powstałe na bazie platformy do sprzedaży biletów na konferencje, szkolenia, warsztaty, targi i inne tego typu wydarzenia z zakresu stomatologii media społecznościowe w postaci fanpage’u na Facebooku (4500-5000 fanów) oraz fanpage’u na Instagramie (650-700 fanów).

Jeżeli chodzi o możliwości wykorzystania bazy, jest to dobre narzędzie do promowania wszelkich usług, produktów, akcesoriów dla szeroko pojętej branży stomatologicznej. Rynek towarów i usług dla dentystów jest różnorodny, od tego, co używają w pracy bezpośrednio, przez szkolenia, warsztaty, po ubrania, obuwie, fartuchy, kończąc na elementach wystroju gabinetu czy np. aktualnie wszelkich nowinkach związanych z zabezpieczeniami anty- covidowymi. Ilość podmiotów, do których można kierować swoją ofertę reklamową (posty sponsorowane, relacje, opisy, itd) jest w zasadzie nieograniczona.

Potencjał tkwiący w dobrze, organicznie zbudowanej bazie facebookowo- instagramowej jest, szczególnie w dzisiejszych czasach, nie do przecenienia. Fani pozyskani zostali w 100% naturalnie i stanowią precyzyjnie dobraną grupę docelową. Odpowiednie zarządzanie profilami oraz dywersyfikacja treści komercyjnych z treściami informacyjnymi może pozwolić na prowadzenie działań marketingowych zarówno w zakresie promowania zewnętrznych firm, jak i generowania swoistego pasywnego dochodu z tego tytułu, ale także do promowania lub cross- promowania swojej strony/ narzędzi/ usług/ materiałów lub własnych fanpejdży.

Statystyki i zasięgi do udostępniania po wcześniejszym kontakcie.

Model biznesowy portalu oparty był o działania agencyjno- afiliacyjne (pośredniczenie w sprzedaży pomiędzy klientem indywidualnym, a firmą oferującą wydarzenia). Platforma łączyła w sobie elementy największych portali działających w branży e-commerce i Marketplace Multivendor. Najprościej można ją określić jako skrzyżowanie bookingu i allegro w branży szeroko pojętych szkoleń stomatologicznych. Odejście od archaicznego i czasochłonnego systemu rejestracji przez telefon, na korzyść błyskawicznych zapisów online i przejrzystości oferty. Marketing portalu opierał się o nowoczesne formy promocji, które stawiają na nieoczywistą reklamę oraz interakcję z użytkownikami. Działania nakierowane były tylko i wyłącznie na docelową grupę odbiorców, w związku z czym oferta trafia do potencjalnych klientów, a nie do przypadkowych użytkowników, a to przekłada się na wiarygodność oferowanych baz.

Aktualnie sam portal zaprzestał swojej działalności, nic nie stoi jednak na przeszkodzie, by dostępne kanały promocji wykorzystać we własnym przedsięwzięciu. Nic nie stoi na przeszkodzie, by na bazie samej marki stworzyć coś zupełnie nowego, prostszego lub też bardziej złożonego, albo by przestawić się tylko i wyłącznie na działania w mediach społecznościowych (które, jak pokazało doświadczenie, stanowiły największe źródło dochodów).

Na ofertę składają się:

- fanpage na Facebooku (4500-5000 fanów - tylko i wyłącznie z branży, głównie fani organiczni)

- fanpage na Instagramie (650-700 fanów - tylko wyłącznie z branży i organiczni)

- prawa majątkowe do wizerunku marki (logo)

Powodem sprzedaży jest kompletny brak wystarczającej ilości czasu właścicieli na prowadzenie portalu, spowodowany innymi obowiązkami zawodowymi. Każdy z nas, właścicieli, zdecydował się w pełni skupić na budowaniu ścieżki kariery w „wyuczonym” zawodzie i nie pozostawia nam to zbyt dużo czasu na poważne zajmowanie się rozwojem marki.

Portal (media społecznościowe) ma bardzo duży potencjał oraz już zbudowaną silną markę na rynku wydarzeń stomatologicznych wśród użytkowników. Szczególnie mamy silnie ugruntowaną i atrakcyjną pozycję w oczach osób młodych, wchodzących na rynek, ale wzbudzamy także żywe zainteresowanie osób starszych. Nasze logo i wizerunek mocno wyróżniają się na tle dosyć konserwatywnych i monochromatycznych marek branży szkoleniowej.

Ofertę stanowią media społecznościowe Facebook + Instagram, bowiem to one przedstawiają aktualnie największą wartość i mają największy potencjał dochodowy. Media społecznościowe, mimo, że od dłuższego czasu pozostawione są niejako same sobie, wciąż generują ruch oraz przyciągają nowych użytkowników, co tylko świadczy o dobrze nakierunkownym marketingu.

Na wszelkie pytania chętnie odpowiemy mailowo i telefonicznie.

Inne oferty dopasowane tematycznie:
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.