BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.
Zestawy wykonywanie na zamówienie.
Możliwość wyboru pojemności płynu)
W ZESTAWIE
rurka PVC
płyn reakcyjny (do uzgodnienia)
adapter
instrukcja obsługi
TESTER SZCZELNOŚCI USZCZELKI GŁOWICY
SZEROKIE ZASTOSOWANIE - dzięki stożkowatemu korkowi uszczelniającemu, zestaw dopasowany jest do wszystkich rodzajów silników spalinowych, zarówno diesli, jak i benzynowych i LPG.
PROSTY W UŻYCIU - wystarczy zamontować zestaw w zbiorniczku wyrównawczym lub chłodnicy i przeprowadzić test z użyciem płynu reakcyjnego.
SPECYFIKACJA - wymiary (średnica min- max/ wys) 2, 5- 5, 5/ 5cm; waga zestawu z opakowaniem 154g, płyn reakcyjny 35ml.
NATYCHMIASTOWY WYNIK - efekt testu widoczny jest w trakcie jego przeprowadzania, bez konieczności użycia jakichkolwiek dodatkowych narzędzi.
WIELOKROTNEGO UŻYTKU
Szczelność głowicy silnika to jedna z podstawowych cech, którymi musi charakteryzować się auto, aby można je bezproblemowo, a tym samym bezpiecznie eksploatować. W przypadku problemów z silnikiem, które mogą wskazywać właśnie na ewentualne zużycie uszczelki pod głowicą, można w prosty sposób przeprowadzić test przy użyciu testera szczelności uszczelki głowicy silnika.
Gotowy zestaw zawiera płyn reakcyjny, przewód do wprowadzenia płynu oraz korek uszczelniający, który pozwoli na zamontowanie zestawu w niemal każdym aucie z silnikiem spalinowym. Specjalnie wyprofilowany kształt korka uszczelniającego powoduje, że komplet jest przeznaczony zarówno do aut osobowych, jak i ciężarowych, a także maszyn rolniczych. Montaż testera szczelności uszczelki głowicy silnika jest prosty i wymaga jedynie odkręcenia korka zabezpieczającego wlew płynu do zbiorniczka wyrównującego lub chłodnicy, a następnie szczelnego zamocowania korka zabezpieczającego. W nim należy umiejscowić przewód, w który nalewamy ok 2ml płynu reakcyjnego.
Po uruchomieniu silnika - najlepiej jeszcze ciepłego po wcześniejszej pracy - test rozpoczyna się samoistnie. Płyn reakcyjny dzięki swoim właściwościom zmienia kolor w momencie, kiedy reaguje z gazami wylotowymi.
W przypadku aut z silnikiem benzynowym lub LPG na kolor żółty, a w przypadku silników typu diesel, na kolor zielony. Nieszczelność uszczelki głowicy silnika powoduje właśnie zjawisko dostawania się gazów wylotowych do układu chłodzenia. Zatem przeprowadzenie testu pozwala wstępnie zdiagnozować ewentualną nieszczelność. Tester nie wymaga użycia jakichkolwiek dodatkowych narzędzi. Zestaw jest w pełni gotowy do użycia, a zawartość butelki z płynem reakcyjnym umożliwia przeprowadzenie do 15-17 testów.