BiznesOferty.pl - ogłoszenia biznesowe - kontakty w biznesie

BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.

Współpraca:
11781
Poszukiwane:
2911
Giełda Hurtowa:
14432
Sprzedam biz.:
2663
Nieruchomości:
3144
Inwestycje:
2353
Data: 29.03.2024
Razem ofert: 37284
Jesteś w:
  1. Biznes Oferty.pl
  2. / Nieruchomości komercyjne
  3. / Powierzchnie biurowe
  4. / Moduł biurowy w Centrum Opola + 2 miejsca parkingowe
Wyszukaj ofertę:

Treść oferty

Moduł biurowy w Centrum Opola + 2 miejsca parkingowe

  • Id oferty: 148708
  • Info
    • Dodana: 03.07.2020
    • Oferta archiwalna
    • Dodana: 03.07.2020
    • Oferta archiwalna

Wygodny, niezależny lokal biurowy położony w świetnie utrzymanym, wielofunkcyjnym obiekcie zlokalizowanym w samym Centrum Opola.

Składa się z 7 niezależnych pokoi, przedpokoju, pomieszczenia gospodarczego oraz obecnie już 2 toalet.

Do kwoty czynszu w kwocie 5000 zł netto należy doliczyć opłaty za media (zużycie energii elektrycznej, centralne ogrzewanie, zużycie wody, odprowadzanie ścieków, wywóz nieczystości stałych i płynnych) w zryczałtowanej kwocie 8-9 zł/m2 netto oraz opłatę za korzystanie z klimatyzacji w zryczałtowanej kwocie 4 zł/m2 netto.


Całość opłat (czynsz + eksploatacja i media) nie powinna przekroczyć kwoty 6600-7000 zł netto.

Najemca tego lokalu ma do dyspozycji 2 oznaczone miejsca parkingowe przy obiekcie (objęte są kwotą czynszu).

Obiekt nowoczesny, dobrze utrzymany, klimatyzowany, z miejskim ogrzewaniem, wyposażony w windę.

W załączeniu rzut tego lokalu/ modułu biurowego oraz jeden z wariantów aranżacji stanowisk biurowych w poszczególnych pokojach.

Inne oferty dopasowane tematycznie:
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.