BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.
Co przede wszystkim wyróżnia nasza markę?
Jesteśmy jednym z czołowych producentów wyprawki i tekstyliów z tkaniny bambusowej Premium ( 140g/m ).
Marka ma silne podstawy zbudowane naszymi własnymi rękoma na jakości i dbałości o klienta. Działamy tylko i wyłącznie na naszych autorskich wzorach ( ok. 30szt ), do których przekazujemy pełne prawa.
Spółka z o.o. zw. z VAT Od marca br. Wcześniej od 2015r. jako JDG.
Przychód 2020-2021 sam DETAL Ok. 350k zł. Przychód w Ok 90% z wejść organicznych ( wyszukiwania w Google ), reszta z płatnych reklam. Marża na poziomie 50-90% w zależności od produktu.
Przychód roczny jest wynikiem sprzedaży tylko i wyłącznie detalicznej z eCommerce oraz marketplace. Brak odpowiedniego zaplecza nie pozwolił nam na sprzedaż hurtową, mimo że ofert o taka współpracę nie brakuje ( nie tylko z Polski ).
600 prawdziwych opinii klientów na sklepie, ponad 17tys prawdziwych followersów na Instagramie oraz Facebook ok. 8tys.
Firma ma ogromny potencjał rozwojowy, którego nie jesteśmy w stanie wykorzystać. Jest gotowa na ekspansję zagraniczną, która odpowiednio przygotowana wróży prawdziwy sukces.
Sklep jest bardzo dobrze wypozycjonowany. Samych organicznych wejść generuje kilkanaście tysięcy w miesiącu. Ruch organiczny jest ekwiwalentem Ok 3k $ wydanych na reklamy Google Ads. Co to znaczy? Nie ma potrzeby tych 3k $ inwestować w reklamę, ponieważ sklep organicznie sprzedaje „sam”.
Z najbardziej rentownych/ konkurencyjnych chociażby:
Kocyk/i bambusowe
Otulacz/e bambusowe
Pościel z wypełnieniem
Pościel bambusowa
I wiele innych.
Produkcja ( wszelkie potrzebne know how, bez zaplecza produkcyjnego ) + kompletne i rozwojowe eCommerce oraz social media. Wszystkie wzory są naszymi autorskimi, jest ok. 30 unikatowych projektów.
Rozpoczęliśmy jako dodatkowy biznes, ale rozrósł się na większa niż przypuszczaliśmy skalę i nie jesteśmy w stanie mu się poświecić w 100%. Na chwile obecna sklep jest w pewnym sensie samograjem i działa + sprzedaje bez naszej większej ingerencji. Z braku czasu nie wdrożyliśmy wielu rozwiązań / miejsc do sprzedaży, które poprawiłyby relacje marki z odbiorcami i stałymi klientami. Nie mieliśmy regularnego newslettera, odpowiedniego remarketingu ani jakiegokolwiek planu działań.
Możliwości jakie niesie za sobą tak przygotowana marka są naprawdę ogromne.
Jestem otwarty na rozmowy