BiznesOferty.pl - ogłoszenia biznesowe - kontakty w biznesie

BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.

Współpraca:
11764
Poszukiwane:
2869
Giełda Hurtowa:
14365
Sprzedam biz.:
2640
Nieruchomości:
3175
Inwestycje:
2348
Data: 25.04.2024
Razem ofert: 37161
Jesteś w:
  1. Biznes Oferty.pl
  2. / Współpraca
  3. / Edukacja, doradztwo
  4. / Szkolenie: ocena pracownika jako funkcja zarządzania.
Wyszukaj ofertę:

Treść oferty

Szkolenie: ocena pracownika jako funkcja zarządzania.

  • Id oferty: 51269
  • Info
    • Dodana: 07.02.2014
    • Oferta archiwalna
    • Dodana: 07.02.2014
    • Oferta archiwalna

Ocena pracownika jako funkcja zarządzania

Motyw szkolenia to opanowanie umiejętności dokonywania ocen pracownika w sposób motywujący do dalszego rozwoju.

Uczestnicy szkolenia warsztatowego doskonalą wiedzę i umiejętności pozwalające dokonywać oceny okresowej i prowadzić rozmowy oceniające, w sposób motywujący do dalszego doskonalenia i rozwoju. W efekcie czego ocena staje się elementem i narzędziem systemu motywacyjnego i pozwala na skuteczne zarządzanie personelem. Warsztaty koncentrują się wokół nabycia i doskonalenia umiejętności modelowania zachowania i postaw pracowniczych z wykorzystaniem narzędzia jakim jest ocena pracownicza.

Prowadzący - Karolina Daszkiewicz Ścibak - ekspert w dziedzinie zarządzania personelem, z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu i prowadzeniu szkoleń dla działów HR, kadr oraz dla kadry menedżerskiej i zarządzającej. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji, selekcji i naborów na zlecenie firm i instytucji. Prowadzi szkolenia i doradztwo dla firm będących w procesie zmiany i reorganizacji.

Zagadnienia poruszane podczas warsztatów

Ocenianie jako jedna z funkcji menedżerskich

Cele oceniania w kontekście kierowania zespołem pracowników
Cele, zasady, schemat i procedura oceny okresowej

Struktura rozmowy oceniającej

Planowanie i przygotowanie rozmowy oceniającej
Budowa dobrego kontaktu w kontekście rozmowy oceniającej
Prezentowanie ocen i ich uzasadnienia (konstruktywna informacja zwrotna)
Ustalanie kierunków rozwoju kompetencji
Wyznaczenie celów
Karta oceny pracownika
Obszary kluczowe i określanie pożądanego poziomu wyników
Pomiar poziomu osiąganych rezultatów
Kryteria oceny
Motywujące przekazanie oczekiwań i obszarów oceny

Zasady prowadzenia rozmów z ocenianym pracownikiem

Odwoływania się do faktów
Konstruktywna, pozytywna i negatywna informacja zwrotna
Komunikaty „ja
Asertywność w przekazywaniu informacji
Jasność kryteriów oceny i definicji kompetencji
Zasada postępowania w sytuacji trudnej podczas oceniania

Błędy popełniane podczas rozmów z ocenianym pracownikiem - jak ich unikać

Pułapki rozmów oceniających

Ocena pracownicza jako narzędzie zarządzania, modelowania zachowań i postaw oraz początek zmiany

Komunikacja jako budowanie relacji
Ocena pracowników a coaching
Informacja zwrotna - jako narzędzie motywowania
Programowanie na sukces przy wykorzystaniu komunikacji jako narzędzia wywierania wpływu
Zasady efektywnego coachingu

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe - 16 godzin lekcyjnych

Cena: od 500 zł + 23% VAT

Pobierz formularz zgłoszeniowy na www.

Ceny i warunki szkolenia dla grup zamkniętych ustalane w drodze indywidualnych negocjacji

Zapraszamy do zapoznania się z listą naszych Klientów

Listy referencyjne udostępniamy na życzenie

Inne oferty dopasowane tematycznie:
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.