BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.
Ocena pracownika jako funkcja zarządzania
Motyw szkolenia to opanowanie umiejętności dokonywania ocen pracownika w sposób motywujący do dalszego rozwoju.
Uczestnicy szkolenia warsztatowego doskonalą wiedzę i umiejętności pozwalające dokonywać oceny okresowej i prowadzić rozmowy oceniające, w sposób motywujący do dalszego doskonalenia i rozwoju. W efekcie czego ocena staje się elementem i narzędziem systemu motywacyjnego i pozwala na skuteczne zarządzanie personelem. Warsztaty koncentrują się wokół nabycia i doskonalenia umiejętności modelowania zachowania i postaw pracowniczych z wykorzystaniem narzędzia jakim jest ocena pracownicza.
Prowadzący - Karolina Daszkiewicz Ścibak - ekspert w dziedzinie zarządzania personelem, z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu i prowadzeniu szkoleń dla działów HR, kadr oraz dla kadry menedżerskiej i zarządzającej. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji, selekcji i naborów na zlecenie firm i instytucji. Prowadzi szkolenia i doradztwo dla firm będących w procesie zmiany i reorganizacji.
Zagadnienia poruszane podczas warsztatów
Ocenianie jako jedna z funkcji menedżerskich
Cele oceniania w kontekście kierowania zespołem pracowników
Cele, zasady, schemat i procedura oceny okresowej
Struktura rozmowy oceniającej
Planowanie i przygotowanie rozmowy oceniającej
Budowa dobrego kontaktu w kontekście rozmowy oceniającej
Prezentowanie ocen i ich uzasadnienia (konstruktywna informacja zwrotna)
Ustalanie kierunków rozwoju kompetencji
Wyznaczenie celów
Karta oceny pracownika
Obszary kluczowe i określanie pożądanego poziomu wyników
Pomiar poziomu osiąganych rezultatów
Kryteria oceny
Motywujące przekazanie oczekiwań i obszarów oceny
Zasady prowadzenia rozmów z ocenianym pracownikiem
Odwoływania się do faktów
Konstruktywna, pozytywna i negatywna informacja zwrotna
Komunikaty „ja
Asertywność w przekazywaniu informacji
Jasność kryteriów oceny i definicji kompetencji
Zasada postępowania w sytuacji trudnej podczas oceniania
Błędy popełniane podczas rozmów z ocenianym pracownikiem - jak ich unikać
Pułapki rozmów oceniających
Ocena pracownicza jako narzędzie zarządzania, modelowania zachowań i postaw oraz początek zmiany
Komunikacja jako budowanie relacji
Ocena pracowników a coaching
Informacja zwrotna - jako narzędzie motywowania
Programowanie na sukces przy wykorzystaniu komunikacji jako narzędzia wywierania wpływu
Zasady efektywnego coachingu
Czas trwania: 2 dni szkoleniowe - 16 godzin lekcyjnych
Cena: od 500 zł + 23% VAT
Pobierz formularz zgłoszeniowy na www.
Ceny i warunki szkolenia dla grup zamkniętych ustalane w drodze indywidualnych negocjacji
Zapraszamy do zapoznania się z listą naszych Klientów
Listy referencyjne udostępniamy na życzenie