BiznesOferty.pl - ogłoszenia biznesowe - kontakty w biznesie

BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.

Współpraca:
11767
Poszukiwane:
2875
Giełda Hurtowa:
14382
Sprzedam biz.:
2642
Nieruchomości:
3170
Inwestycje:
2349
Data: 24.04.2024
Razem ofert: 37185
Jesteś w:
  1. Biznes Oferty.pl
  2. / Inwestycje
  3. / Komputery, Internet
  4. / Sprzedam system do archiwizowania i obiegu dokumentów w jednym
Wyszukaj ofertę:

Treść oferty

Sprzedam system do archiwizowania i obiegu dokumentów w jednym

  • Id oferty: 71914
  • Info
    • Dodana: 14.04.2016
    • Oferta archiwalna
    • Dodana: 14.04.2016
    • Oferta archiwalna

Przedmiotem oferty jest sprzedaż systemy z kodami źródłowymi oraz wszelkimi prawami autorskimi.

Opis systemu:

Wprowadzając do systemu dokument możemy go opisać za pomocą właściwości specjalnych.

Definiując opis możemy wybierać z pośród atrybutów takich jak data, pola opisowe i wartości

słownikowe. Wyszukiwanie tak przygotowanego dokumentu jest niezwykle proste i nie zajmuje

więcej niż kilka minut.

Warto skorzystać również z opcji wyszukiwania pełnotekstowego, które umożliwia odnajdywanie

dokumentów nie tylko po ich opisie, ale także po zawartości. Funkcja ta jest dostępna dla wszystkich

formatów, również plików graficznych.

System umożliwia dodatkowo:

wersjonowanie dokumentów,

konwertowanie plików na wiele formatów np. zamianę wersji .pdf lub .jpg na .doc.

Jest to idealne narzędzie pozwalające na szybkie wdrożenie u klientów biznesowych jak i

prowadzenie sprzedaży w modelu SAAS.

System składa się z:

modułu web (obieg, podgląd i edycja dokumentów),

modułu wyszukiwania i indexowania (lucene/postgres),

modułu OCR,

modułu web (system billingowy, zarządzanie kontami i płatności),

moduł blog web,

moduł Windows PC (uploader).

Moduł web

Został napisany w technologii ASP.NET MVC v3 użytej jako REST backend oraz technologii ExtJS, jako

framework dla frontendowej aplikacji JavaScript. Aplikacja hostowana jest poprzez serwer IIS

pracujący pod kontrolą Windows 2008R2.

Funkcjonalności:

dostęp do dokumentów (podgląd, wydruk),

edycja metadanych dokumentów,

edycja metadanych workflow (przekazywania i akceptacje),

administracja systemem (grupy, użytkownicy, słowniki otwarte oraz zamknięte),

powiadomienia mailowe.

Moduł wyszukiwania i indexowania

Aplikacja została przystosowana do wyszukiwania dokumentów za pomocą wielu kryteriach m.in.:

treść dokumentu (pochodząca z procesu OCR i indexowana),

podstawowe pola opisujące dokument,

pola opisujące nadane przez samego Użytkownika (charakterystyczne dla danego typu

dokumentu np. pole numeru faktury)

zdarzenia z workflow.

Moduł OCR

Umożliwia przetworzenie pliku wgranego do systemu. Jako format wejściowy przyjmuje nie tylko pliki

graficzne ale również pliki .doc, .pdf etc.

Moduł web (billing)

Umożliwia wystawiania faktur i dokumentów zamówienia. A dzięki połączeniu z system DotPay.pl

pozwala na wykonywanie płatności elektronicznych.

Biling został oparty o system abonamentu czasowego (klient płaci za dostęp do platformy i

gromadzonych na koncie plików) oraz limity dokumentów, pozwalające na wgrywanie nowych

plików.

Moduł blog web

Portal informacyjny oparty na technologii WordPress, zawierający materiały instruktażowe (filmy i

dokumenty).

Moduł Windows PC

Umożliwia zautomatyzowanie procesu uploadu nowych dokumentów. Konfiguracja pozwala na

uproszczenie wielu czynności m.in. ustawienie wgrywania dokumentów bezpośrednio ze skanera.

Aplikacja jest dostępna w wersji polskiej oraz angielskiej.

Inne oferty dopasowane tematycznie:
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.