BiznesOferty.pl - ogłoszenia biznesowe - kontakty w biznesie

BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.

Współpraca:
11781
Poszukiwane:
2911
Giełda Hurtowa:
14432
Sprzedam biz.:
2663
Nieruchomości:
3144
Inwestycje:
2353
Data: 29.03.2024
Razem ofert: 37284
Jesteś w:
  1. Biznes Oferty.pl
  2. / Sprzedam biznes
  3. / Odzież, obuwie, tekstylia
  4. / Sprzedam dochodowy sklep odzieżowy w galerii handlowej Gniezno
Wyszukaj ofertę:

Treść oferty

Sprzedam dochodowy sklep odzieżowy w galerii handlowej Gniezno

  • Id oferty: 76523
  • Info
    • Dodana: 27.09.2016
    • Oferta archiwalna
    • Dodana: 27.09.2016
    • Oferta archiwalna

Sprzedam sklep z markową odzieżą męską w galerii handlowej Gniezno.

Sklep działa w oparciu o franczyzę.
Operator franczyzowy zapewnia pełne know how i wsparcie koordynatora.

Kalkulacja ceny ofertowej:

- Wycena sklepu 50 000 zł to wartość poniesionych nakładów na wyposażenie sklepu w meble, klimatyzację, profesjonalne oświetlenie, sprzęt, itp.
- Zapas towaru (kaucja za towar wpłacana do franczyzodawcy): 80 000 zł
- Wartość wyposażenia sklepów pomniejszona o zużycie i amortyzację.


KORZYŚCI:

1. Lokalizacja sklepu w jedynej galerii z dużym przepływem klientów.
2. Sieć nie ma konkurencyjnych sklepów tej samej marki.
3. Pełne i profesjonalne wsparcie operatora franczyzy który zapewnia:
a. Dostawy towaru,
b. Najnowsze kolekcje sezonowe,
c. Pełną rozmiarówkę,
d. Odbiór towaru nie sprzedanego z poprzednich sezonów,
e. Liczne promocje i aktywności marketingowe,
f. Szkolenia,
g. Wsparcie regionalnego koordynatora,
h. Wsparcie w organizacji marketingu lokalnego,
i. Platforma internetowa do kontroli kluczowych parametrów efektywności,
4. Sieć posiada unikalny model obsługi klienta, który zapewnia wysoki poziom satysfakcji i przywiązania klientów.
5. Baza klientów, oferty specjalne dla stałych klientów.
6. Atrakcyjne obniżki i przeceny.
7. Sklep jest wyposażony zgodnie ze standardami sieci.
8. Sklep ma cały czas wzrosty wartości sprzedaży.
9. Kompetentny personel.

WYZWANIA:

1. Kontrola i rozliczanie efektywności personelu.
2. Organizowanie lokalnych aktywności marketingowych.
3. Motywacja personelu do zwiększania wartości paragonu.

KONTAKT tel. i dodatkowe informacje: Agnieszka

Inne oferty dopasowane tematycznie:
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.