BiznesOferty.pl - ogłoszenia biznesowe - kontakty w biznesie

BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.

Współpraca:
11781
Poszukiwane:
2911
Giełda Hurtowa:
14432
Sprzedam biz.:
2663
Nieruchomości:
3144
Inwestycje:
2353
Data: 29.03.2024
Razem ofert: 37284
Jesteś w:
  1. Biznes Oferty.pl
  2. / Sprzedam biznes
  3. / Meble, wyposażenie wnętrz
  4. / Sprzedaż sklepu internetowego - sprzedaż tekstyliów domowych
Wyszukaj ofertę:

Treść oferty

Sprzedaż sklepu internetowego - sprzedaż tekstyliów domowych

  • Id oferty: 82978
  • Info
    • Dodana: 20.03.2017
    • Oferta archiwalna
    • Dodana: 20.03.2017
    • Oferta archiwalna

Sklep internetowy działający bez przerw od 1 kwietnia 2014. Przez ten czas zdobył pozycję w sprzedaży tekstyliów domowych i stwarza duże możliwości rozwoju w kierunkach związanych z szeroko rozumianą dekoracją wnętrz. Branżą, która cieszy się obecnie rosnącym zainteresowaniem.

Sklep w liczbach (dane na koniec lutego 2017)

Lat na rynku: 3+
Zrealizowanych zamówień: 1 500+
Roczne obroty: ~173.000 zł brutto w 2016 roku
Unikalnych odwiedzin: ~152.000
Wygenerowanych sesji: ~191.000
Odsłon sklepu: ~886.000
Fanów na Facebooku: 400+
Baza klientów i subskrybentów newslettera: 1500+

Dlaczego chcę sprzedać sklep

Sklep prowadzę samodzielnie a dodatkowo posiadam działalność w innej dziedzinie i nie jestem w stanie prowadzić dwóch firm jednocześnie tym bardziej, że dotyczą one zupełnie innych branż. Wiem też dobrze iż marka ma bardzo duży, niewykorzystany potencjał rozwoju na inne kategorie produktowe oraz na usługi na przykład tworzenia tekstyliów dla branży Horeca. W zakresie samego marketingu jest też ogromne pole do rozwoju. Ponieważ stworzyłem tą markę z pełnym zaangażowaniem wiem że w pojedynkę doszedłem do kresu moich możliwości i nie jestem w stanie dalej jej rozwijać a bardzo zależy mi na tym aby trafiła w dobre ręce i rozwinęła swój potencjał.

Powody dla których warto zainwestować w ten sklep

Marka sklepu jest znana sporej rzeszy klientów, którzy pozytywnie go oceniają. Wielu z nich wraca do sklepu i ponownie dokonuje zakupów. Sama, pieczołowicie dobrana nazwa sklepu została wykreowana tak żeby nie stwarzać ograniczeń w zakresie rozwoju o nowe kategorie produktowe poza tym jest prosta, łatwo zapamiętywana przez klientki i klientów i przyjemna w brzmieniu.

Sklep internetowy oficjalnie rozpoczął swoją działalność 1 kwietnia 2014 roku i od tego momentu funkcjonuje bez przerw. Domena .pl, której historię można przejrzeć na web.archive.org od początku jest moją domeną i jest to historia nie skażona żadnym banem ze strony Google ani nieuczciwymi praktykami pozycjonerskimi. To wszystko ma szczególne znaczenie w przypadku przyszłych działań SEO. Mocnym atutem jest też blog prowadzony pod marką, który generuje spory ruch organiczny i stanowi naturalne zaplecze do działań pozycjonerskich. Dodatkowo sklep prowadzi cykliczne kampanie z Google Adwords z dobrym efektem.

W ofercie sklepu znajduje się ~7300 produktów tekstylnych do domu w takich kategoriach jak: pościele, kołdry i poduszki, koce, narzuty i poduszki ozdobne. Bardzo mocnym atutem jest jedna z bardziej rozbudowanych ofert na poduszki dekoracyjne, która liczy ~1100 produkty. Oferta sklepu jest kierowana głównie do kobiet, które stanowią 85% klientów sklepu. Dlatego też indywidualnie projektowany design sklepu, logo oraz całe otoczenie marki odnosi się do preferencji i potrzeb kobiet.

Sklep prowadzony jest w oparciu o dropshipping, dlatego nie posiada własnego magazynu za to posiada bardzo liczną sieć kontaktów do kontrahentów, dostawców i producentów z którymi taka współpraca przebiega z bardzo dobrym skutkiem.

Kolejnym walorem sklepu jest spora baza klientów i subskrybentów newslettera licząca 1500+ e-maili. Jest to baza zbudowana w sposób naturalny, przez klientów i sympatyków sklepu. Nie jest to baza pozyskana czy zakupiona z żadnych zewnętrznych źródeł. Użytkownicy nie są zasypywani nadmierną ilością informacji i są pozytywnie nastawieni do wiadomości ze sklepu.

Klientki i klienci cenią w sklepie dobry kontakt z obsługą sklepu, sprawne wysyłki, bezproblemowe zwroty czy wymiany produktów, dobrze opisane produkty w sklepie, możliwość zamówienia niektórych grup produktów pod własne zlecenie (doszycia dodatkowych elementów lub uszycia pod podany wymiar na przykład poduszek czy pościeli), możliwość darmowych wysyłek i obsługę paczkomatów. Swoje pozytywne opinie wyrażają na serwisie Ceneo Opinie: http://www.ceneo.pl/sklepy/dekano.pl-s16879. Mocnym atutem sklepu jest też bardzo dobrze prowadzona obsługa klienta, zarówno przed w trakcie jak i po zakupie. Klientki i klienci mają do dyspozycji kontakt telefoniczny, e-mailowy i poprzez serwis Facebook i mogą liczyć na odpowiedź 7 dni w tygodniu.

Obroty sklepu z roku na rok sukcesywnie się zwiększają przy zachowaniu optymalnej marży. Powiększając bazę produktów o nowe kategorie i rozbudowując ofertę dla hoteli, która pozwoli pozyskać większe zlecenia dla sklepu oraz prowadząc bardziej intensywne działania marketingowe, niż są obecnie prowadzone jest bardzo duża możliwość dalszego i bardziej dynamicznego zwiększania obrotów sklepu.

Proponowana cena: to 29 000 zł

Elementy składające się na cenę to przede wszystkim:
- marka i mocna domena
- logo i cała oprawa graficzna
- sklep oraz blog firmowy
- konto na Facebook i Instagram oraz Pinterest
- sukcesywnie rosnące przychody przy niskich kosztach i uzyskiwane dochody
- baza klientów i subskrybentów
- dobry punkt wyjścia i duży potencjał do dalszego rozwoju sklepu
- know-how, które będę mógł przekazać podczas osobistych spotkań i zdalnych konsultacji do 2 miesięcy po sprzedaży sklepu
- kontakty do dystrybutorów, producentów, partnerów handlowych

Inne oferty dopasowane tematycznie:
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.