BiznesOferty.pl - ogłoszenia biznesowe - kontakty w biznesie

BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.

Współpraca:
20626
Poszukiwane:
3040
Giełda Hurtowa:
5687
Sprzedam biz.:
3296
Nieruchomości:
981
Inwestycje:
3219
Data: 23.10.2017
Razem ofert: 39385
Jesteś w: Biznes Oferty.pl / Współpraca / Edukacja, doradztwo / Zarabianie na srebrnym rynku czyli budowa relacji z klientami 65+
Wyszukaj ofertę:

Treść oferty

Poleć ofertę:

Zarabianie na srebrnym rynku czyli budowa relacji z klientami 65+

  • Id oferty: 82997
  • Info
    • Dodana: 20.03.2017
    • Edytowana: 20.03.2017
    • Ważna do: Nieaktualna
  • Dodana: 20.03.2017
  • Edytowana: 20.03.2017
  • Ważna do: Nieaktualna
  • Odwiedzin: 160

Twoja firma kieruje swoje usługi m.in. do osób starszych? To szkolenie jest dla Ciebie!

Nasze społeczeństwo się starzeje. Zgodnie z danymi GUS, 15% mieszkańców Polski przekroczyło 65 roku życia, a udział ten systematycznie się zwiększa. W roku 2050 aż 32,7% będą stanowić osoby starsze.

Czym się wyróżnia segment seniorów? Czy przepowiadane od dawna „silver tsunami“ już nadeszło? Dlaczego, mimo swojej atrakcyjności, segment rynku jest wciąż marginalizowany?

Dlaczego nawet w przedsiębiorstwach nakierowanych na obsługę osób starszych, jak sanatoria, wyspecjalizowane biura podróży czy szeroko rozumiany przemysł medyczny obsługa segmentu seniorów wciąż jest dużym wyzwaniem dla przedsiębiorstw? Na czym w praktyce polega sprostanie wymogom tej grupy klientów?

Cele szkolenia:
Kompleksowe szkolenie z zakresu budowy relacji z klientami 65+. W ramach szkolenia omówimy m.in.: jak kształtują się decyzje zakupowe osób starszych, jakie kanały marketingowe działają lepiej, a jakie słabiej w grupie 60+, przeanalizujemy procesy biznesowe firmy pod kątem potrzeb klientów 60+ oraz opracujemy założenia programów pracy z klientami 60+.

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu dla firmy:
- analiza procesów biznesowych firmy pod kątem potrzeb klientów 60+
- analiza elementów własnych marek wypływających na postawy klientów 60+
- możliwość opracowania programów pracy z klientami 60+
- szkolenie zdecydowanie przyczyni się do budowy wizerunku firmy

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu dla uczestnika
- pozna jak kształtują się decyzje zakupowe osób starszych (kryteria wyboru i czynniki wpływu)
- przeanalizuje jakie kanały marketingowe działają lepiej a jakie słabiej w grupie 60+
- pozna techniki zarządzania lojalnością klientów 60+
- pozna proces obsługi klienta 60+ oraz techniki komunikacji

Program szkolenia:

Dzień 1
1. Kim są klienci 60+?
- wielkość i struktura grupy „silver tsunami” – kim są nasi starsi klienci?
- zmiana przychodów i struktury wydatków w grupie 60+ - na co wydają pieniądze seniorzy?
- zmiana potrzeb i emocjonalnych uwarunkowań decyzji zakupowych seniorów.
2. Jak dotrzeć do 60+?
- kryteria ocen ofert rynkowych przez klientów 60+:
* cena – czy seniorzy mają mniej pieniędzy? Czy jest to rzeczywiście główne kryterium decyzyjne? Mit „biednej babci”,
* opakowanie – kolorowe nie znaczy najlepsze, luksusowe też nie koniecznie
* marka – podstawa budowy trwałej relacji,
* obsługa – podstawa sukcesu w pracy z seniorami,
* wcześniejsze doświadczenia – lubimy to, co znamy.
3. Skuteczność kanałów marketingowych w grupie 60+:
- produkty dedykowane dla klientów w grupie 60+,
- dobre praktyki biznesowe w grupie 60+,
- nieetyczne praktyki marketingowe w grupie 60+.

Dzień 2
1. Zarządzanie lojalnością klientów 60+:
- zasady segmentacji klientów w programach lojalnościowych,
- rodzaje programów lojalnościowych.
2. Proces obsługi klienta 60+:
- oczekiwania klienta 60+ względem procesu obsługi,
- zachowania rynkowe klienta 60+,
- ocena obsługi w firmie.
3. Jak komunikować się z klientem 60+ w procesie obsługi:
- komunikacja werbalna i niewerbalna, aktywne słuchanie.
4. Jak budować wizerunek sprzedawcy godnego zaufania:
- pierwsze wrażenie,
- sposoby utrwalania wizerunku,
- budowanie długotrwałych relacji.

Szkolenie dedykowane do przedsiębiorstw nakierowanych na obsługę osób starszych m.in. w obszarach: usługi medyczne, sanatoria, usługi B2C, biura podróży, hotele.

Kwestie organizacyjne szkolenia do ustalenia!

Dane kontaktowe:
  • Miejscowość:
  • Warszawa
  • Województwo:
  • mazowieckie
  • Status:
  • Konto firmowe
  • W BiznesOferty.pl:
  • ponad 2 lata
Aby uzyskać dostęp do pełnych danych kontaktowych zarejestruj się lub zaloguj w BiznesOferty.pl.
Inne oferty dopasowane tematycznie:
Więcej ofert firmy:
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.