BiznesOferty.pl - ogłoszenia biznesowe - kontakty w biznesie

BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.

Współpraca:
11803
Poszukiwane:
2882
Giełda Hurtowa:
14402
Sprzedam biz.:
2641
Nieruchomości:
3169
Inwestycje:
2352
Data: 20.04.2024
Razem ofert: 37249
Jesteś w:
  1. Biznes Oferty.pl
  2. / Współpraca
  3. / Edukacja, doradztwo
  4. / Kurs online Jak zostać skutecznym negocjatorem
Wyszukaj ofertę:

Treść oferty

Kurs online Jak zostać skutecznym negocjatorem

  • Id oferty: 96342
  • Info
    • Dodana: 15.02.2018
    • Oferta archiwalna
    • Dodana: 15.02.2018
    • Oferta archiwalna

Jak zostać skutecznym negocjatorem?
Zmęczony jesteś ciągłym zabieganiem o swoje pieniądze? Nie masz już sił by prosić? Czujesz się upokorzony? Masz dreszcze na samą myśl, że znowu idziesz do pracy, której nie cierpisz? Bankrutujesz przez brak płynności finansowej? Jeśli jesteś w takiej sytuacji, zapraszam Cię na szkolenie, podczas którego dowiesz się jak pracować z klientami, którzy nie chcą płacić na czas, jakie prowadzić rozmowy, by sprawnie i skutecznie odzyskiwać swoje należności. Oczekując na własne pieniądze, stajemy się poważnie rozemocjonowani i rozdrażnieni. Popadamy w złość i przygnębienie. Poprzez negatywne emocje rozpoczynamy proces windykacyjny uważając, że taka postawa jest najlepsza i przynosi korzyści. Praktyka czyni mistrza. Po pewnym czasie klient informuje nas, że już nie chce z nami współpracować. To nic, przecież mamy swoją KASĘ.

Nie ma znaczenia, czy prowadzisz firmę jednoosobową, czy spółkę z o.o. Być może nie prowadzisz żadnej firmy, a posiadasz w swoich zasobach dłużnika (wujka, ciocię, brata czy siostrę). Zmagasz się z proszeniem o to, co Twoje, aż w końcu odpuszczasz i zostajesz z niczym. Z niczym w portfelu, ale w sercu z wielkim żalem, bólem, złością, rozgoryczeniem? Co zmierza w kierunku rujnowania relacji i utraty najbliższej osoby. Posiadając umiejętności budowania relacji, prowadzenia rozmów stonowanych z odpowiednią tonacją i siłą głosu, z używaniem miękkich zwrotów i ustaleniem prawdziwej przyczyny braku wywiązywania się z zobowiązań, wejdziesz na poziom, w którym słowo dłużnik zostanie zamienione na słowo partner.

Pewien skory do zwady samuraj przyszedł do mistrza Zen z żądaniem, aby wyjaśnił mu, na czym polega różnica między piekłem a niebem. Mnich odparł z szyderstwem: „Jesteś zwykłym gburem. Nie mam zamiaru marnować czasu na rozmowy z takimi jak ty”. Urażony samuraj, wpadł we wściekłość i wydobywszy miecz z pochwy krzyknął: „Zabiję cię za tę impertynencję!”. „To właśnie – odpowiedział mnich jest piekło”. Zaskoczony prawdziwością słów mnicha, samuraj uspokoił się, schował miecz i złożył głęboki ukłon, dziękują za wyjaśnienie. „A to – rzekł mnich – jest niebem”.

Powyższa przypowieść ilustruje często nasze nastawienia na brak TEGO, czego oczekujemy. Sposób w jaki o to prosimy zależy, czy TO osiągniemy.

Zapraszam na kurs online

Ruszamy 12 marca 2018 roku

Czy wiesz jak prowadzić rozmowy z dłużnikami?

Czy potrafisz rozpoznać gry dłużników?

Czy potrafisz grać własnymi grami?

Czy jesteś skuteczny w tym co robisz?

Podczas kursu poznasz wiele umiejętności do odzyskiwania należności.

Dowiesz się jak skutecznie komunikować się z dłużnikami.

Twoja własna praca stanie się efektywniejsza i przyjemniejsza.

Dzięki szkoleniu będziesz mógł skupić się na tych zadaniach, które są dla ciebie najważniejsze i uznasz, że przyniosą ci korzyści.

Otrzymasz praktyczne narzędzia, które będziesz mógł wdrożyć do swojego biznesu.

Wdrożysz nowoczesne, innowacyjne rozwiązania.

Uczę tego, czego sama nauczyłam się przez kilkanaście lat, podnosząc poziom jakości obsługi klienta, zwiększając świadomość własnych zachowań, budując pozytywne relacji z klientami i współpracownikami oraz rozpoznając wszystkie gry dłużników. Oprócz teoretycznej wiedzy otrzymasz przydatne i sprawdzone konkrety.

Korzyści z kursu

Dowiesz się w jaki sposób przygotować się do rozmowy windykacyjnej.
Nauczysz się prowadzić krótką i skuteczną rozmowę windykacyjną przy jednoczesnym zachowaniu dobrych relacji z dłużnikiem.
Nauczysz się umiejętnie kontrolować emocje swoje i dłużnika.
Skutecznie posługiwać się elementami języka perswazji i nie dać się zmanipulować przez dłużnika.
Dowiesz się w jaki sposób unikać błędów popełnianych w rozmowach windykacyjnych.
Nauczysz się umiejętnie radzić sobie i pokonywać standardowe i niestandardowe wymówki stosowane przez dłużników.
Podczas kursu przedstawię:

Podstawy psychologii niezbędne do właściwych relacji z dłużnikami.

Stosowanie zasad asertywności
Prowadzenie negocjacji
Umiejętność kontrolowania emocji i zachowania spokoju w rozmowie windykacyjnej
Sposoby szybkiego opanowania sytuacji stresowej
Racje a emocje w rozmowie windykacyjnej
Wyjście ze strefy komfortu
Ja i ja w roli
Strukturę rozmowy telefonicznej windykacyjnej

Rola przygotowania się do telefonicznej rozmowy z dłużnikiem
Zdobycie jak największej ilości informacji o dłużniku
Narzędzia kontroli rozmowy telefonicznej w rozmowie windykacyjnej
Rola pytań w rozmowie windykacyjnej
Typy pytań i ich zastosowanie
Czas w rozmowie windykacyjnej
Zasady/ wskazówki zwiększające skuteczność telefonicznej windykacji
Efektywną i poprawną komunikację z dłużnikiem

Zasady wywierania wpływu – możliwości ich świadomego wykorzystania w windykacji
Metody i techniki nawiązywania kontaktu i przejmowania prowadzenia w rozmowach
Posługiwanie się elementami języka perswazji
Praca głosem w rozmowach windykacyjnych
Zwroty windykacyjne
Błędy w rozmowach windykacyjnych
Elementy komunikacji w rozmowie windykacyjnej
Fazy komunikacji: emocjonalna i racjonalna faza efektywnej komunikacji
Narzędzia kontroli rozmowy w rozmowie windykacyjnej
Wykorzystanie głosu w celu skutecznej komunikacji: tempo mówienia, dynamika wypowiedzi, ton i siła głosu, modulowanie głosu, akcentowanie, intonacja.
Sposób przygotowania się do rozmowy windykacyjnej

Planowanie efektywnej i skutecznej rozmowy
Rozpoznanie osobowości dłużnika
Ustalenie konkretnych celów
Gdzie i jak robić notatki

Inne oferty dopasowane tematycznie:
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.