BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.
„Najważniejsza umowa Twojego życia to kontrakt z samym sobą mówiący, że nic nie zniechęci Cię do sprzedaży” Dawid H. Sandler
CEL SZKOLEŃ SPRZEDAŻOWYCH
Podczas treningów uczestnicy poznają najważniejsze zasady budowania pożądanego kontaktu z klientem. Dzięki uświadomieniu sobie znaczenia swojego stanowiska pracy uczestnik szkolenia będzie w przyszłości właściwie kreować wizerunek firmy. Jakością świadczonych usług wykorzystując efektywne narzędzia sprzedażowe i budując kontrakt z klientem i posiadając poczucie kontroli wpłynie na zakupowe zachowania Klientów, co w finale przełoży się na wzrost sprzedaży i budowania bardziej satysfakcjonujących relacji sprzedażowych.
SZUKASZ ODPOWIEDZI NA PYTANIA
- Dlaczego empatia w sprzedaży to przewaga konkurencyjna w środowisku biznesu?
- W jaki sposób wypracować miękkie umiejętności w dziedzinach słuchania, zadwania pytań i prezentowania rozwiazań ?
- Jakie nowe informacje i sposób myślenia muszę posiąść by lepiej radzić sobie z obiekcjami klienta?
- Jak przekształcać potencjalnie konfliktowe sytuacje w okazje do sprzedaży?
- Skuteczność w kontaktach sprzedażowych, czyli jak zadbać o przygotowanie do prowadzenia rozmów przez telefon?
- Jak włączyć do codziennej praktyki zawodowej nowe narzędzia sprzedaże?
- Jak doprowadzić swój zespół sprzedaży do sukcesu za pomocą coachingu narzędziowego?
- Jak zakończyć walkę o przetrwanie i skoncentrować się na budowaniu angażujących kontaktów sprzedażowych?
- Jak wpłynąć na pracę handlowców przekładając teorię na język działania?
- Jak przełamać bariery i obawy młodych handlowców w kontaktach telefonicznych z klientem?
- W jaki sposób pracować z klientem by na każdym etapie sprzedaży uzyskać pozwolenie na konkretną rozmowę ?
KORZYŚCI DLA SZEFA I ORGANIZACJI
- Szkolenie prezentuje i pozwala przećwiczyć skuteczne narzędzia współczesnej sprzedaży przez co wzrasta świadomość prowadzenia najważniejszych w organizacji procesów handlowych.
- Zwiększenie skuteczności (dodzwonienie się do osoby decyzyjnej w organizacji) i poprowadzenie telefonicznych rozmów sprzedażowych z klientami zakończonych konkretną deklaracją ze strony klienta.
- Trening budowania kontraktu sprzedażowego pozwoli na większą swobodę i jednocześnie kontrolę nad przebiegiem każdej rozmowy handlowej, w praktyce wzmocni i wyposaży sprzedawców w praktyczne metody pracy z klientem co pozwoli Twoim pracownikom w odpowiedni sposób zareagować w często wymagających sytuacjach sprzedażowych.
- Wykorzystanie podczas treningu realnych sytuacji, praca na doświadczeniach grupy, łatwość w zastosowaniu przećwiczonych podczas szkolenia sytuacji z klientem w codziennych sytuacjach sprzedażowych.
- Nasze spotkanie pomoże Ci zidentyfikować i zaplanować krok po kroku rozwiązania, działania i zadania, które powinieneś rozwinąć, aby osiągnąć cele związane ze sprzedażą. Wykonana praca będzie pomocna przy odkrywaniu istniejących luk w dotychczas znanych Ci schematach i strategiach sprzedażowych, co da nam odwiedź na pytanie co nie działa?
- Wzrost motywacji, pewności siebie i efektywności zawodowej uczestników poprzez rozwinięcie warsztatu o sprawdzone techniki pracy.
PRZYKŁADOWY ZAKRES TEMATYCZNY DO PRACY Z KLIENTEM/ ORGANIZACJĄ:
- „Trening angażującej sprzedaży”
- „Empatia w sprzedaży warunkiem współczesnego biznesu”
- „Profesjonalne standardy obsługi klienta”
- „Sprzedaż przez telefon jako kluczowa umiejętność w biznesie”
Zapraszam do kontakt,
Certyfikowany TRENER BIZNESU
Certyfikowany TRENER I PARTNER FRIS