BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.
Sprzedam działający i dochodowy biznes gastronomiczny we Wrocławiu. Przedmiotem sprzedaży jest restauracja usytuowana w zabytkowym obiekcie w samym sercu dzielnicy Stare Miasto we Wrocławiu.
Restauracja przez 4 lata swojej działalności wypracowała sobie miejsce w czołówce wegańskich i wegetariańskich restauracji na mapie Wrocławia. Niepowtarzalny, orientalny charakter kuchni i klimatyczna przestrzeń, ugruntowała bezkonkurencyjną pozycję na rynku wrocławskiej a nawet ogólnopolskiej gastronomii o charakterze wegańsko-wegetariańskim. Kultowe już w swej branży miejsce znane jest z przyjaznej ludziom i zwierzętom atmosfery, niezawodnej kuchni, deserów, szerokiego wyboru napojów, koktajli i rzemieślniczych piw.
Lokalizacja:
Restauracja umiejscowiona jest w samym centrum Wrocławia, dzielnicy Stare Miasto, nieopodal Hali Targowej, 10 min piechotą od rynku.
Lokal:
W lokalu są 32 miejsca siedzące, z możliwością dostawienia ok. 10 miejsc dodatkowo.
Powierzchnia obiektu:
całkowita powierzchnia użytkowa (netto): 146,6 m2
Zestawienie pomieszczeń:
parter: korytarz, komunikacja, dwie toalety dla gości z przedsionkiem, kuchnia, zmywak, toaleta dla personelu, magazynek.
I-sze piętro (II kondygnacja): komunikacja (schody), bar, sala
II-gie piętro (III kondygnacja): komunikacja (schody), sala
Lokal posiada koncesję na piwo i wino.
Marka i zasoby internetowe:
Restauracja posiada rozpoznawalną markę wraz z charakterystyczną identyfikacją wizualną i silną pozycję w mediach społecznościowych oraz w wyszukiwarce Google.
1. Strona internetowa - nowoczesna strona internetowa typu “single page” oparta o CMS (panel administratora). Strona jest przygotowana na urządzenia mobilne i jest dwujęzyczna.
Stronę w ciągu ostatnich 12 miesięcy odwiedziło 16 tys. unikalnych użytkowników.
2. Facebook fanpage (dane z 16.04.2018)
Średnia ocen: 4,8 - 450 opinii
Polubienia: 8000
3. Google wizytówka (dane z 16.04.2018)
Średnia ocen: 4,6 - 376 opinii
Wyszukiwania w ostatnim kwartale: 56 tys. (15,4% bezpośrednie, 84,6% odkrywanie)
Zakres oferty:
- przejęcie miejsca
- know-how
- uznana marka
- zasoby internetowe (strona, facebook fanpage, google wizytówka)
- wypracowane kontakty z dostawcami
- bogata rzesza stałych klientów
- cesja obowiązujących umów (m.in. najmu, dostawców)
- szkolenie/wsparcie po przejęciu lokalu