Dział przetargów w BiznesOferty.pl, to miejsce, w którym udostępniamy przetargi z całej Polski. Monitorujemy rynek przetargów w Polsce i informacje o nich gromadzimy właśnie tutaj.
1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa Elektronicznego Systemu Kontroli Pojazdów biorących udział w zimowym oczyszczaniu miasta Białegostoku. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Prace objęte ryczałtem: Zadanie I – elektroniczny system kontroli pojazdów GPS: A. Prace przygotowawcze (wstępne): a) montaż modułów GPS na 128 szt. pojazdów, w tym: • 44 szt. pługo-posypywarek do prac na ulicach głównych • 8 szt. ulicznych zamiatarek mechanicznych • 17 szt. samochodów towarowo-osobowych do przewozu osób i sprzętu • 16 szt. pojazdów do prac na ulicach osiedlowych • 10 szt. ciągników do prac na chodnikach osiedlowych • 25 szt. ciągników do prac na chodnikach głównych • 7 szt. chodnikowych zamiatarek mechanicznych b) montaż i uruchomienie kompletnych modułów GPS Wykonawcy wraz z czujnikami na każdym z pojazdów biorących udział w zimowym oczyszczaniu miasta Białegostoku c) dostarczenie Zamawiającemu protokołów potwierdzających montaż urządzeń podpisanych przez Wykonawcę oraz przedstawiciela firmy odśnieżającej d) przeszkolenie kierowców pojazdów w obsłudze zamontowanych urządzeń, e) umożliwienie na dowolnej ilości stanowisk komputerowych Zamawiającego zainstalowania pakietów oprogramowania klienckiego systemu monitoringu pojazdów lub możliwość kodowania wejścia na stronę internetową i dostęp do informacji online do wszystkich pojazdów f) umożliwienie na maksymalnie 20 stanowiskach komputerowych firm odśnieżających, na których sprzęcie zamontowano urządzenia GPS, poprzez zainstalowanie pakietów oprogramowania klienckiego systemu monitoringu pojazdów lub możliwość kodowania wejścia na stronę internetową i dostęp do informacji online wyłącznie do tych pojazdów, na których zamontowano urządzenia GPS (niedopuszczalne jest, aby firmy miały dostęp do danych o pojazdach innych firm odśnieżających) g) przeszkolenie maksymalnie 50 osób, zwanych dalej Użytkownikami, wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi systemu monitoringu pojazdów B. Bieżące utrzymanie: a) bieżące utrzymanie oraz serwis modułów GPS b) bieżące, ciągłe działanie systemu monitoringu pojazdów, w tym m.in.: • rejestracja mierzonych parametrów oraz transmisja danych, • udostępnianie informacji poprzez zapewnienie Zamawiającemu dostępu do bazy danych; dane powinny być przechowywane i dostępne dla Zamawiającego z możliwością ich odtwarzania do 2 lat od zakończenia umowy, • udzielanie drogą telefoniczną konsultacji w zakresie użytkowania systemu będącego przedmiotem niniejszej umowy, • elektroniczny system kontroli pojazdów powinien posiadać aktualną mapę do wizualizacji tras i położenia pojazdów biorących udział w zimowym oczyszczaniu miasta Białegostoku umożliwiających monitorowanie pojazdów oraz analizę danych zarejestrowanych przez urządzenia GPS c) oprogramowanie powinno dostarczać jego Użytkownikowi niezbędne dane o pracy pojazdów, takich jak m.in.: • opis punktu położenia pojazdu w zdefiniowanym przedziale czasowym, • maksymalną oraz średnią prędkość pojazdu na danym odcinku, • czas i miejsce trwania postoju, • informowanie o wszelkiego rodzaju alarmach dotyczących zainstalowanych urządzeń pomiarowych (np. włamania, próby odcięcia zasilania oraz inne opcjonalne dane zdefiniowane przez użytkownika, odczyt danych telemetrycznych z zainstalowanych w pojeździe urządzeń pomiarowych), • możliwość śledzenia wybranych pojazdów w czasie rzeczywistym z dokładnością do 20 m, • możliwość zlokalizowania wskazanego pojazdu w dowolnej chwili, • możliwość kreślenia na mapie przebytej trasy (wraz z miejscami postoju) przez poszczególne pojazdy, • możliwość punktowego wskazania lokalizacji pojazdów na mapie we wskazanym konkretnym czasie i dacie dla poszczególnych pojazdów, • przedstawianie historii przebytej trasy w formie tabelarycznej oraz graficznej, • tabelaryczne zestawienie informacji o czasie pracy poszczególnych pojazdów, ilości przejechanych kilometrów ulic, chodników przez poszczególne pojazdy w określonym przedziale czasowym, • system ma być czytelny, zapewniać łatwość identyfikacji pojazdów za pomocą wizualizacji pojazdów (firma, sektor, ikona pojazdu itp.), a także powinien zawierać odrębnie wydzielone zakładki dla pojazdów m.in.: ulic głównych, ulic osiedlowych, chodników oraz innych pojazdów . Każdy Użytkownik powinien mieć możliwości indywidualnego konfigurowania zakładek. W określonej zakładce powinny być wyświetlone wyłącznie pojazdy z wybranej grupy oraz czytelnie wyświetlona dokładna ilość pojazdów pracujących w terenie, • wszelkie raporty, historie tras w formie tabelarycznej czy też graficznej powinny posiadać opcję wyboru dla jednego, kilku, bądź wszystkich pojazdów i wygenerowania żądanego raportu (graficznego bądź tabelarycznego), • niedopuszczalne jest, aby Zamawiający musiał generować raporty, wskazania, wykresy oraz inne archiwalne dane oddzielnie dla każdego pojazdu, w celu uzyskania raportu zbiorczego dla określonej przez Zamawiającego liczby pojazdów. C. Demontaż: a) demontaż modułów GPS i czujników 2.2. Prace zlecane protokołami konieczności: Zadanie I – elektroniczny system kontroli pojazdów GPS: a) Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia Wykonawcy montażu i uruchomienia dodatkowych modułów GPS na pojazdach do 50 szt. na zasadach opisanych dla prac objętych ryczałtem w punktach A-C Zadania I oraz poniższych wytycznych: • dodatkowo zamontowane moduły GPS powinny się znaleźć w systemie monitoringu pojazdów, o którym mowa w pracach objętych ryczałtem • Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia Wykonawcy prac dodatkowych w każdym momencie trwania umowy b) Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia Wykonawcy przełożenia modułów/czujników GPS na pojazdach do 30 szt. na zasadach opisanych dla prac objętych ryczałtem w Zadaniu I wykonując kolejno prace z punktu C i następnie prace z punktu A (lit. b-d) Zadanie II – elektroniczny system monitoringu wizyjnego: A. Prace przygotowawcze (wstępne): a) montaż i uruchomienie monitoringu wizyjnego we wskazanych przez Zamawiającego miejscach załadunku pojazdów chlorkiem sodu lub innymi materiałami do likwidacji śliskości b) firma biorąca udział w zimowym oczyszczaniu miasta Białegostoku (firma odśnieżająca), na terenie której odbędzie się montaż monitoringu, zapewnia źródła zasilania elektrycznego i połączenia internetowego do prawidłowego funkcjonowania monitoringu c) Zamawiający zleci zainstalowanie monitoringu wizyjnego w maksymalnie 8 miejscach d) dostarczenie Zamawiającemu protokołów potwierdzających montaż urządzeń podpisanych przez Wykonawcę oraz przedstawiciela firmy odśnieżającej e) umożliwienie na maksymalnie 10 stanowiskach komputerowych Zamawiającego zainstalowania pakietów oprogramowania klienckiego systemu monitoringu wizyjnego miejsc załadunku pojazdów lub możliwość kodowania wejścia na stronę internetową i dostęp do informacji online f) przeszkolenie 10 osób w zakresie obsługi systemu monitoringu wizyjnego pojazdów B. Bieżące utrzymanie: a) bieżące utrzymanie oraz serwis monitoringu wizyjnego • Zamawiający powinien mieć możliwość podglądu obrazu w czasie rzeczywistym o każdej porze w trakcie trwania umowy, • zapis cyfrowy z kamer powinien być zapisywany na serwerach Wykonawcy i przechowywany przez okres przynajmniej 7 dni, • Zamawiający powinien mieć możliwość podglądu obrazu zapisanego na serwerach Wykonawcy o każdej porze w trakcie trwania umowy przynajmniej 7 dni od momentu zarejestrowania danych, • jakość obrazu powinna umożliwiać weryfikację faktu załadunku chlorku sodu oraz numerów rejestracyjnych pojazdów, na które jest ładowany. C. Demontaż: a) demontaż monitoringu wizyjnego W przypadku stwierdzenia awarii, modułu GPS/czujnika, monitoringu wizyjnego Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń. Rozpoczęcie napraw nie później niż 12 godzin od zgłoszenia lub stwierdzenia awarii systemu, jego elementu lub przyczyn niestabilnej pracy oraz ich usunięcie w terminie do max. 24 godzin* od momentu zgłoszenia awarii (*czas reakcji będzie oceniany w kryterium oceny ofert zgodnie z opisem w rozdz. XIX SWZ).