BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.
Szukam inwestora z długoterminowym horyzontem, który chce wejść na rynek odnawialnych źródeł energii, dla którego będą miały znaczenie wartości w oparciu o które działa Firma.
AKTUALNE DZIAŁANIA
Skupiamy się na 3 obszarach:
1. Firmy i instalacje fotowoltaiczne o mocach 50kW-1MWp, dla których fotowoltaika jest jedyną tarczą, która chroni przed rosnącymi cenami energii.
Stworzyliśmy dedykowany dział do obsługi tych instytucji, mamy własne narzędzia oraz sprocesowany system obsługi i sprzedaży.
2. Stacje ładowania pojazdów, który dzisiaj jest jeszcze rynkiem wschodzącym. Posiadamy pierwsze wdrożenia i dedykowane osoby, tylko do tego produktu.
Dążymy do tego by w 2022r. MŚP stanowiło ok. 60% przychodów, a reszta z obsługi os. fizycznych.
3. Obsługa serwisowa instalacji obcych. W Polsce jest blisko 700 tys. instalacji prosumenckich, szacujemy, że w ciągu 1-2 lat, 50% z nich straci dotychczasową obsługę serwisową, gdyż większość istniejących firm zniknie z rynku.
Nasza Firma
Od 2015r. lat budujemy zyskowną spółkę, której mottem jest samowystarczalność w wygodny sposób. Nasze 2 główne cele to:
- Zbudować silną markę (PREMIUMU) w CEE zajmującą się samowystarczalnością. Chcemy być tzw. one stop shop jeżeli chodzi o samowystarczalność w zakresie prądu, wody i ciepła.
- Budowa samowystarczalnych domów, w cenie mieszkania, sprzedawanych on-line;
Rozwijamy nasze kompetencje w zakresie farm fotowoltaicznych, wodoru, a także budowy domów.
W okresie 2016-2020r. nasz wzrost wyniósł ok. 800%. Obecnie zatrudniamy 25 osób, wszystko do tej pory sfinansowaliśmy kapitałem własnym.
3 FILARY PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ
1. SYSTEMY IT | PROCESY | SZKOLENIA
Autorski system CRM do generowania wycen, zarządzania zleceniami oraz z panelem klienta;
Platforma e- learningowa do wdrażania nowych współpracowników;
Własne centrum szkoleniowe;
Procesy: onboardingu, wdrażania handlowców, franczyzowy, realizacji budowy instalacji, reklamacyjny, obsługi klientów MŚP;
Szczegółowa analityka działań marketingowych na bazie której podejmowane są decyzje związane z dalszym wydatkowaniem środków (optymalizacja)
2. MARKETING
Bardzo mocne SEO. Wg. agencji SEM Nasza Firma jest w TOP3 firm z branży fotowoltaicznej (dotyczy haseł w wyszukiwarce Google oraz YouTube),
Rozbudowany content marketing – regularne tworzenie wysokiej jakości treści informacyjnych,
Najpopularniejszy branżowy kanał YouTube, 3,5 mln. wyświetleń. Publikujemy 50 filmów rocznie;
Świadome budowanie marki firmowej w połączeniu z Brand Hero (w osobie jednego ze współzałożycieli);
Wg. Raportu Konkurencji B2C Nasza Firma zajęła 1 msc. z 20 pkt. Stilo Energy drugie z 19,5 pkt. a Innogy 14,5pkt. Tym samym pokonując 10 krotnie większe firmy.
3. KULTURA ORGANIZACYJNA | WARTOŚCI | ZESPÓŁ
WARTOŚCI: Samodzielność i odpowiedzialność; zaufanie i uczciwość; profesjonalizm; transparentność; wiedza i nieustanne doskonalenie; partnerstwo
Działamy w oparciu o samozarządzanie i płaską strukturę organizacyjną. W firmie nie ma rotacji, przez ostatnie 3 lata odeszła 1 osoba. Wysokie zaangażowanie współpracowników przekłada sią na bardzo dobrą ocenę przez klientów, 99,4% twierdzi, że spełniliśmy ich oczekiwania (na podstawie ankiet pomontażowych)
Nasza Firma jest przykładem organizacji turkusowej opisanej przez prof. A.Blikle w książce Doktryna Jakości.
Zasady Nasza Firma:
Opis działań firmy pod kątem rozwoju kultury organizacyjnej:
W firmie funkcjonuje stanowisko Menedżera ds. szczęścia w pracy.
Stworzyliśmy autorską macierz kompetencji, która ma pomóc rozwijać się pracownikom.
Nasza Firma udziela się dobroczynnie, z każdego 1 kWp 5 zł przeznaczamy na działalność społeczną.
Budżet 2021 zł. wynosi 23 000 zł.
INWESTYCJA
Potrzeby inwestycyjne określamy na 3 mln zł, wydatkowane w transzach. Szukamy inwestora, który oprócz wsparcia finansowego jest w stanie zapewnić wsparcie w zakresie wiedzy, doświadczenia itp.
CELE INWESTYCYJNE
Marketing. Zwiększenie nakładów na kampanie marketingowe. Automatyzacja części procesów.
Zwiększenie zatrudnienia w działach: handlowym, technicznym.
Inwestycje w IT. Rozwój systemu do zarządzania zleceniami i obsługą klienta.
Zwiększenie stanów magazynowych.
PLANOWANE DZIAŁANIA
1. Skierowanie kampanii marketingowych na MŚP
(instalacje do 50 kWp - autokonsumpcja).
2. Rozwój działu dla instalacji 50 kWp - 1MWp (autokonsumpcja i PPA) .
3. Rozwój działu serwisu, ponad 650 tys. instalacji PV w Polsce i duża ich część już nie ma, albo nie będzie mieć odpowiedniej opieki.
4. Rozpoczęcie budowy marki związanej z odzyskiem wody deszczowej.
5. Budowa działu ds. rozwoju technologii wodorowych. Jesteśmy jedną z 15 firm zakwalifikowanych do rozwoju wielkopolskiego programu wodorowego.
6. Rozwój projektu związanego z agrofotowoltaiką.
Teaser inwestycyjny prześlę na maila, po zweryfikowaniu potencjalnego inwestora branżowego.