BiznesOferty.pl - ogłoszenia biznesowe - kontakty w biznesie

BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.

Współpraca:
12432
Poszukiwane:
2790
Giełda Hurtowa:
13244
Sprzedam biz.:
2657
Nieruchomości:
2980
Inwestycje:
2307
Data: 19.10.2021
Razem ofert: 36410
Jesteś w: Biznes Oferty.pl / Pomoc
Wyszukaj ofertę:

Pomoc

Pomoc w BiznesOferty.pl

1. Czy rejestracja w BiznesOferty.pl jest płatna?
Rejestracja w BiznesOferty.pl jest bezpłatna.

2. Od mojej rejestracji minęły 24 godziny, a konto nie jest aktywne.
Prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy. W formularzu należy opisać sytuację oraz podać adres e-mail przypisany do konta.

3. Zapomniałem hasła.
Przejdź na stronę pobierz nowe hasło. Tam postępuj zgodnie ze wskazówkami.

4. Moje dane kontaktowe zmieniły się. Chcę je zaktualizować.
Zaloguj się w Serwisie i skorzystaj z linku "Edycja danych kontaktowych" w Menu panelu (kliknij w Rozwiń całe menu). Dotrzesz do formularza, który pozwoli Ci na aktualizację danych kontaktowych.

5. Chcę dodać ofertę, co powinienem zorbić?
Przede wszystkim należy się zarejestrować w BiznesOferty.pl na stronie rejestracji. Bezpośrednio po rejestracji wysyłamy list z linkiem potwierdzającym rejestrację, należy kliknąć w ten link. Następnie wystarczy poczekać na aktywację konta przez administratora. W ciągu 24 godzin, na adres e-mail podany podczas rejestracji powinien dotrzeć list z hasłem dostępowym. Adres e-mail i hasło pozawalają zalogować się w BiznesOferty.pl. Po zalogowaniu się można przystąpić do dodawania ofert.

6. Jak usunąć ofertę?
Należy się zalogować i w okienku z nagłówkiem Menu panelu wybrać "Lista moich ofert". Tam, z listy ofert należy wybrać ofertę do usunięcia i kliknąć na przycisk "Usuń".

7. Jak wyłączyć newsletter?
Należy się zalogować i w Menu panelu (lub po kliknięciu w przycisk z kółkiem zębatym) wybrać "Ustawienia". Tam odznaczyć odpowiedni typ newslettera i wybór potwierdzić przyciskiem "Dalej".

Newsletter można również wyłączyć poprzez kliknięcie w link znajdujący się w stopce newslettera. Aby wyłączyć newsletter dzienny, klikamy w link znajdujący się w newsletterze dziennym. Natomiast aby wyłączyć newsletter tygodniowy, klikamy w link znajdujący się w newsletterze tygodniowym.

8. Jak zmienić konto ze zwykłego na firmowe?
Po zalogowaniu się w serwisie należy wybrać w Menu panelu (lub po kliknięciu w przycisk z kółkiem zębatym) link "Aktywuj konto firmowe". Tam uzupełniamy przynajmniej wymagane pola (wyróżnione na czerwono) i zatwierdzamy zmiany. Po weryfikacji danych przez administratora, Państwa konto uzyska status konta firmowego.

9. Czy otrzymam fakturę VAT za kupione punkty?
Aby otrzymać fakturę VAT za kupione punkty, należy uzupełnić dane do faktury w formularzu na stronie edycji danych do faktury. Link "Edycja danych do faktury" widoczny jest w Menu panelu po kliknięciu w link "Rozwiń całe menu" lub po kliknięciu w przycisk z kółkiem zębatym znajdujący się w górnym prawym rogu Serwisu. Dane do faktury powinny być przypisane do konta przed zakupem punktów.

10. Jak usunąć konto z BiznesOferty.pl?
W celu usunięcia konta prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy. W formularzu należy podać adres e-mail przypisany do konta.

11. Dlaczego moje ogłoszenie zostało usunięte?
Najczęstszym powodem odrzucenia oferty jest niewłaściwy charakter oferty. Tzn. oferta nie ma charakteru biznesowego, nie jest skierowana do przedsiębiorców lub jej celem nie jest nawiązanie współpracy biznesowej. Nie akceptujemy ofert dotyczących np. sprzedaży mieszkania lub samochodu do użytku prywatnego.

12. Na jak długo dodawana jest oferta?
Oferta dodawana jest na czas określony (np. 30, 90 dni), ustalony przez oferenta podczas dodawania lub edycji oferty. Po upłynięciu ustalonego czasu, oferta zostaje usunięta z serwisu lub przedłużona na kolejne np. 30 dni.

13. Jak zmienić czas ważności oferty?
Ogłoszeniodawca ustala czas ważności oferty podczas jej dodawania np. 1, 3 miesiące. Czas ważności oferty można zmienić w dowolnym momencie po przejściu do edycji treści oferty w Menu panelu > Lista moich ofert.

14. Jaki adres firmy powinien być przypisany do konta?
Do konta firmowego powinien być przypisany adres firmy, który można zweryfikować w ogólnodostępnych bazach danych prowadzonych przez organy państwowe, takich jak np. REGON, CEIDG itp.

15. Czy można odzyskać usuniętą przypadkiem wiadomość?
Jeżeli będzie możliwość, to wiadomość zostanie przywrócona. Prosimy o kontakt przez fomularz kontaktowy.



W razie niejasności, uwag lub innych pytań, zapraszamy do kontaktu.

Szukane towary i usługi w BiznesOferty.pl?
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.