BiznesOferty.pl - ogłoszenia biznesowe - kontakty w biznesie

BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.

Współpraca:
11762
Poszukiwane:
2864
Giełda Hurtowa:
14375
Sprzedam biz.:
2637
Nieruchomości:
3176
Inwestycje:
2345
Data: 26.04.2024
Razem ofert: 37159
Jesteś w:
  1. Biznes Oferty.pl
  2. / Sprzedam biznes
  3. / Rolnictwo, żywność
  4. / Sprzedam funkcjonujący i dochodowy sklep spożywczy
Wyszukaj ofertę:

Treść oferty

Sprzedam funkcjonujący i dochodowy sklep spożywczy

  • Id oferty: 110580
  • Info
    • Dodana: 17.12.2018
    • Oferta archiwalna
    • Dodana: 17.12.2018
    • Oferta archiwalna

Mam do zaoferowania przejęcie gotowego, funkcjonującego i dochodowego biznesu jakim jest sklep spożywczo-monopolowy w miejscowości Przytulanka, niedaleko Moniek.

Sklep został przez nas kupiony w maju 2018. Wcześniej funkcjonował tutaj również sklep spożywczy ale w lutym 2018 roku został zamknięty. Po zakupie działki ze sklepem wykonaliśmy generalny remont budynku od podstaw, czyli wymiana drzwi, posadzki, docieplenie wewnętrzne, instalacje elektryczne oraz hydrauliczne, zabudowy gk, łazienka, zaplecze socjalne. Na zewnątrz została przebudowana cała działka i został zrobiony parking wzdłuż sklepu, chodnik przed sklepem oraz parking i podjazd z tyłu sklep łącznie z rampą do rozładunku towaru. Jednym słowem wszystko co było do zrobienia zostało zrobione aby można było prowadzić sklep.

Obecnie budynek:
nowe drzwi wejściowe aluminiowe, drzwi tylne, posadzki z dociepleniem 15cm styropianu z folią i terakotą, ściany działowe gk docieplone, nowe tynki, instalacja elektryczna wymieniona w całości przystosowana do funkcjonowania sklepu ( dla zainteresowanych opowiem więcej ), instalacja hydrauliczna wymieniona w całości, łazienka z WC wykonana od podstaw, pomieszczenie socjalne od podstaw, dwa zaplecza, klimatyzacja 5,5 kW, która chłodzi latem oraz ogrzewa sklep zimą, monitoring CCTV, system alarmowy, sufit kasetonowy na sali sprzedaży z oświetleniem LED oraz oświetlenie awaryjne sali sprzedaży ( na wypadek zaniku zasilania sieciowego ), dwa kasetony świecące LED na zewnątrz sklepu, oświetlenie w całym sklepie LED.
Obecnie działka :
chodnik z kostki brukowej przed wejściem do sklepu, podjazd z kostki brukowej oraz kruszywa wzdłuż sklepu oraz podjazd z kruszywa kamiennego z tyłu sklepu, wyznaczone dokładne geodezyjne granice działki, miejsce na jeszcze jeden parking przed sklepem.

Sklep :
całkowicie wyposażona sala sprzedaży 35m2: lada chłodnicza 2m, witryna na nabiał 60cm, witryna na napoje 60cm, lodówki na piwo 120cm i 70cm, zamrażarki na mrożonki 2 szt ( plus jedna na zapleczu ), regały MAGO nowe - przyścienne oraz gondole w kolorze grafit, lada kasowa, witryna na cukierki, regał modułowy na pieczywo, regał modułowy na alkohol, półki w regale modułowym na papierosy ( z popychaczami ), zabudowany w regale zlew dwukomorowy z podgrzewaczem 5kW, stojaki na chipsy, stojak na gumy na ladzie, lodówka na wódkę 60cm, waga kalkulacyjna CAS, komputer z programem sprzedażowym, czytnik kodów kreskowych, terminal płatności kartą oraz doładowań, drukarka, skaner, UPS do komputera.
zaplecze 35m2 - dwa pomieszczenia na towar, łazienka z WC oddzielnym, pomieszczenie socjalne. W łazience i pomieszczeniu socjalnym zlewy z podgrzewaczami do wody. Na zapleczu regały metalowe na towar, szafka BHP, biurko, zamrażarka na mrożonki. Zaplecze od sali sprzedaży oddzielają drzwi dwustronne wygodne w użytkowaniu podczas pracy.

Sklep został odebrany przez SANEPID bez żadnych problemów, nie wymaga jakiegokolwiek inwestowania w poprawę warunków, ponieważ warunki są naprawdę bardzo dobre.
Sklep otworzyliśmy 01.08.2018 roku.
Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, asortyment jest ciągle dopasowywany do potrzeb klientów. Sprzedaż w sklepie jest realizowana za pomocą drukarki fiskalnej i programu sprzedażowego z magazynem z możliwością zarządzania zdalnego. Wiele procesów jest zautomatyzowanych więc daje to dużo większe możliwości w zarządzaniu.
Sklep ma już swoją stałą bazę klientów, którzy cyklicznie robią zakupy oraz ciągle przybywających nowych klientów, ponieważ sklep leży obok ruchliwej drogi przelotowej do Moniek. Pomimo zimniejszego okresu jesienno-zimowego ciągle przybywają nowi klienci.

Sklep od momentu uruchomienia jest dochodowy co bez problemu pokażemy osobom konkretnie zainteresowanym. Program generuje różnego rodzaju raporty na których można dokładnie zobaczyć jak wygląda sprzedaż, co się sprzedaje, w jakich ilościach, jakie są marże oraz jaka jest dochodowość sklepu.

Dlaczego chcemy przekazać tak dobrze funkcjonujący biznes?

Z kilku prostych powodów :
1. brak rąk do pracy, z czym borykają się chyba wszyscy pracodawcy w obecnych czasach
2. drugi sklep - mamy jeszcze jeden sklep, który również wymaga zaangażowania i po prostu nie wystarcza czasu na wszystko, miało to inaczej funkcjonować i tego czasu miało wystarczyć na dwa sklepy ale patrz pkt.1 :)
3. inne biznesy, które mamy również mocno ograniczają czas potrzebny do zajęcia się sklepem

Dlaczego po prostu nie zamkniemy tego sklepu?
Sklep ma bardzo duży potencjał do wzrostu liczby klientów i wielkości sprzedaży, pomimo bliskości Moniek, ponieważ w ciągu krótkiego czasu zbudowaliśmy bazę klientów, która pozwala na utrzymanie sklepu pomimo tego, że jest to mały sklep i że jest niezbyt sprzyjający okres dla małego handlu. Dopiero sezon ciepły pokaże tak naprawdę możliwości sklepu, ale o tym powiem dopiero osobom konkretnie zainteresowanym.
Inną sprawą jest bardzo dużo pracy włożonej w to, żeby ten sklep ponownie zaczął działać, żeby pozyskał klientów. Klienci również są zadowoleni z tego, że mają sklep otwarty w dogodnych godzinach, dobrze wyposażony, z rozsądnymi cenami i bardzo blisko domu. Obsługujemy klientów w promieniu 7-8km więc jest to dość sporo baza, nad którą można jeszcze pracować. Nie liczę tutaj klientów przejezdnych, których ilość ciągle rośnie.

W jaki sposób chcemy przekazać sklep?
Na ten moment chcemy sprzedać biznes, czyli funkcjonujący sklep, gotowy, wypracowany model biznesowy.
Możemy to zrobić na dwa sposoby :
1. Sprzedajemy sklep w całości, czyli całe wyposażenie sklepu z towarem. W tej opcji dogadujemy się na warunki wynajmu lokalu, warunki sprzedaży wyposażenia oraz towaru w cenach zakupu.
2. Sprzedajemy sklep z towarem, a dogadujemy się na warunki wynajmu lokalu z wyposażeniem, które jest dalej naszą własnością a wynajmujący użytkowanie tego wyposażenia ma wliczone w czynsz za lokal. Jest to całkiem fajna opcja pozwalająca obniżyć koszty początkowe startu sklepu.

Konkrety dotyczące możliwości przejęcia sklepu możemy omówić z konkretnie zainteresowanymi osobami.

Przejęcie sklepu polecamy szczególnie osobom chcącym zacząć swoją przygodę z handlem i prowadzeniem biznesu z kilku powodów. Jest to biznes w miarę prosty, chociaż jest trochę ciekawych rzeczy do przerobienia. Na początku funkcjonowania polecamy zacząć tą przygodę samemu za ladą ucząc się i ograniczając koszty pracownicze. W takiej formie ten biznes zorganizowany tak jak my to zrobiliśmy da bardzo fajne pieniądze dla osoby zaangażowanej w prowadzenie.
Z drugiej strony osoby, które mają już jakieś doświadczenie ( praca w sklepie ) również bez problemu będą w stanie prowadzić ten biznes i zarabiać na pewno lepsze pieniądze niż w pracy etatowej, tak na prawdę robiąc to samo.

W przypadku pytań i bardziej konkretnych informacji zapraszam do kontaktu.

Wyniki finansowe, raporty ze sprzedaży i inne konkretne dane pokażemy osobom konkretnie zainteresowanym na spotkaniu.

Inne oferty dopasowane tematycznie:
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.