BiznesOferty.pl - ogłoszenia biznesowe - kontakty w biznesie

BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.

Współpraca:
11954
Poszukiwane:
2602
Giełda Hurtowa:
12457
Sprzedam biz.:
2585
Nieruchomości:
2849
Inwestycje:
2138
Data: 17.04.2021
Razem ofert: 34585
Jesteś w:
  1. Biznes Oferty.pl
  2. / Sprzedam biznes
  3. / Meble, wyposażenie wnętrz
  4. / Sprzedam świetnie prosperujący sklep internetowy z armaturą łazienkową
Wyszukaj ofertę:

Treść oferty

Sprzedam świetnie prosperujący sklep internetowy z armaturą łazienkową

  • Id oferty: 157951
  • Info
    • Dodana: 30.10.2020
    • Oferta archiwalna
    • Dodana: 30.10.2020
    • Oferta archiwalna

Sprzedam działający i zarabiający sklep internetowy w branży armatury łazienkowej. Poniżej zamieszczam wszystkie szczegóły. Zapraszam do kontaktu.

Historia i wyniki finansowe sklepu:
Sklep został uruchomiony w sierpniu 2018 roku jako nasz drugi sklep wspomagający. Na przełomie roku 2018/2019 stał się głównym źródłem dochodu i skupiliśmy na nim wszystkie nasze moce przerobowe. Dzięki doświadczeniu z poprzedniego projektu udało nam się w błyskawicznym tempie osiągnąć duże przychody, tj:

1. Rok 2018: 23 017 zł przychodu (sklep dopiero raczkował, był dopieszczany i traktowany jako drugi biznes)

2. Rok 2019: przelaliśmy na sklep pełne moce przerobe i zainwestowaliśmy pieniądze w rozwój. Przychód za cały 2019 rok to około 1 milion złotych brutto

3. Rok 2020: około 2 miliony złotych brutto

4. Styczeń 2021: nowy miesięczny rekord obrotów - 230 000 zł

Średniomiesięczny dochód (zysk na czysto po odliczeniu wszelkich kosztów i podatków) to około 40 tysięcy miesięcznie, co przekłada się na roczny zysk na poziomie 480 tysięcy złotych.

Oferta i model biznesowy sklepu:
W sklepie oferujemy designerską armaturę łazienkową skupiając się wyłącznie na bateriach łazienkowych, bateriach kuchennych oraz akcesoriach łazienkowych (uchwyty na papier, itp). To, co wyróżnia nas spośród innych sklepów to brak w ofercie chromowanej armatury, której jest wszędzie pełno i jest mnóstwo konkurencji. My skupiliśmy się wyłącznie na sprzedaży niechromowanej armatury, tj. czarna, złota i miedziana armatura łazienkowa. Dzięki temu trafiamy w niszę, w której są duże luki i nie mamy bezpośredniej konkurencji.

Model biznesowy na obecnym etapie jest bardzo ciekawy. Nie magazynujemy produktów. Większość naszej oferty to produkty, przy których termin realizacji wynosi 2-3 tygodnie. Pozwala nam to nie inwestować w stany magazynowe, a realizować zamówienia od klientów na bieżąco. W magazynie mamy tylko rzeczy tańsze, często dodatki łazienkowe, albo akcesoria do baterii.

W towar zaopatrujemy się bezpośrednio u chińskich producentów i pośredników. W część produktów zaopatrujemy się również od importerów z Polski. Na przestrzeni pięciu lat handlu armaturą (poprzedni sklep to również armatura łazienkowa, ale retro) udało nam się wyselekcjonować 5-6 dostawców z Chin, zaufanych podmiotów, z którymi stale współpracujemy i które dają nam realną gwarancję oraz najwyższą jakość produktów.

Taki model biznesowy pozwala na oszczędności, ale z drugiej strony ogranicza dalszy rozwój. Nasze plany na 2021 rok były takie, aby zatowarować się w najlepiej sprzedające się produkty. Dzięki takiej inwestycji zwiększylibyśmy obroty z uwagi na fakt, że wielu klientów nie może pozwolić sobie na dwutygodniowy czas oczekiwania na produkt i kupują towar tam, gdzie jest on dostępny od ręki.

Kwestie techniczne, reklama, firmy z którymi współpracujemy
Sklep jest zbudowany na platformie Prestashop typu open-source (otwarty i dostępny kod źródłowy), dzięki czemu ma nieograniczone możliwości zmian, rozwoju i pisania ulepszeń stricte pod własne potrzeby. Nasz sklep jest stale rozwijany przez profesjonalnego programistę pod względem zmian i udogodnień, które wynikają z charakterystyki naszej pracy. Dostosowywany na bieżąco do naszych potrzeb daje świetne narzędzie do dalszej pracy i stałego rozwoju.

W sklep zainwestowane jest dużo pieniędzy. Przede wszystkim zmiany wykonywane przez wyżej wymienionego programistę. Po drugie usługa copywritera - duża liczba produktów ma unikalne opisy pisane pod SEO, to samo tyczy się opisów kategorii i strony głównej. Dodatkowo posiadam około 30 nieopublikowanych jeszcze artykułów na bloga, które również pozytywnie wpłyną na SEO. Wszelkie prawne teksty (regulamin, polityka prywatności, zgodność z RODO) były pisane przez zawodowego prawnika.

Większość sprzedaży pochodzi z ruchu płatnego (Google Ads i Facebook Ads) oraz ruchu organicznego (wyszukiwarka). Aktualnie na stałe współpracujemy z agencją, która obsługuje nasze reklamy w sieci (Google Ads i Facebook Ads). Agencję tę wybieraliśmy bardzo świadomie i rygorystycznie, gdyż wcześniej współpracowaliśmy z dwoma innymi agencjami, z efektów których zadowoleni nie byliśmy. Aktualna agencja bardzo dba o rozwój, pilnuje statystyk, analizuje dane i udoskonala reklamy tak, aby były one jak najbardziej opłacalne (przynosiły jak największą konwersję względem jak najmniejszego kosztu kliknięcia).

Od ponad roku czasu współpracujemy również z agencją SEO, która pozycjonuje nasz sklep w wynikach naturalnych wyszukiwarki. Niestety, nie jesteśmy zadowoleni z pracy tej agencji i aktualnie jesteśmy na etapie przejścia do innej, którą również skrupulatnie i już z doświadczeniem wybieraliśmy. Ten ruch na pewno wpłynie na dalszy rozwój sklepu i zwiększenie obrotów.

Nasze pomysły na dalszy rozwój, skalowanie biznesu i powiększanie obrotów i zysków:
1. Poszerzenie oferty. Aktualnie skupiamy się na stałej sprzedaży około 300 produktów w ofercie. To bardzo mała liczba jak na tę branżę. Możliwości poszerzenia oferty są. Nasi dostawcy i producenci, z którymi współpracujemy dysponują o wiele szerszą ofertą. Warto więc iść w rozwój asortymentu, co powinno przełożyć się na zwiększenie obrotów.

2. Zmiany na stronie, automotion marketing. W ostatnich miesiącach pracowała dla nas znana i ceniona agencja, która wykonała dla nas kompleksowy audyt strony i parametrów, które negatywnie wpływają na odbiór przez użytkownika. Mamy wiele wytycznych z audytu, które należy wprowadzić w sklepie, dzięki czemu wpłynie to na zwiększenie sprzedaży. Z tą samą firmą zaczęliśmy od paźdzernika stałą współpracę na marketing automation, dzięki któremu docelowo mamy zwiększyć w sklepie konwersję dwukrotnie bez podnoszenia budżetów na reklamę. Przełoży się to realnie na zwiększenie obrotów w sklepie.

3. Stany magazynowe. Wystarczy zainwestować kapitał w zbudowanie stanów magazynowych, przynajmniej 30 najlepiej sprzedających się produktów w sklepie, co pozwoli na ich oferowanie „od ręki”, a nie „za 2 tygodnie”, co realnie wpłynie na zwiększenie sprzedaży. Mamy duży odsetek niedoszłych klientów, którzy pytają o szybszą realizację zamówienia, bo mają już fachowców w domu i nie mogą pozwolić sobie na czekanie na zamówienie.

4. Wysyłka za pobraniem. Kolejną grupą niedoszłych klientów są osoby, które chcą kupować w internecie towary tylko za pobraniem. My nie oferowaliśmy takiej opcji z uwagi na dłuższy okres realizacji zamówienia i ryzyko w między czasie utraty klienta. Posiadając jednak stany magazynowe jesteśmy w stanie oferować wysyłkę za pobraniem, co znów da więcej klientów.

5. Dalsze inwestycje w reklamę. Gdybyśmy tu i teraz zwiększyli budżety reklamowe Google Ads i Facebook Ads dwukrotnie, to nie wyrobilibyśmy z zamówieniami. Aktualnie dysponujemy przestrzenią biurowo- magazynową 130 m2, sklep obsługujemy we dwójkę (ja i wspólnik) i nie mamy możliwości obsłużenia większego ruchu, bo już teraz jesteśmy na granicy wytrzymałości jeżeli chodzi o moce przerobowe.

6. Nowa agencja SEO. Dzięki rozpoczęciu współpracy z nową agencją SEO wierzymy, że pozyskamy jeszcze więcej klientów z ruchu organicznego.

Dlaczego sprzedajemy tak dobrze prosperujący sklep?
Odpowiedź będzie banalna, ale dla mnie osobiście bardzo znacząca: wypalenie. Od 10 lat prowadzę biznesy wyłącznie internetowe, przez co mam ograniczone kontakty z ludźmi. Stała praca przy komputerze odbija mi się na moim zdrowiu fizycznym i psychicznym. Mam na siebie inny plany, poza komputerem, gdzie potrzebny jest kapitał. Nie sprzedaję więc sklepu dlatego, że mi się znudził, ale dlatego, że potrzebuję zmian w życiu, aby móc odżyć i trochę odpocząć.

Forma sprzedaży sklepu
Sklep aktualnie prowadzony jest na jednoosobowej działalności gospodarczej. Daje nam to korzyści, oszczędności, ale również stwarza bariery. Sklep sprzedaję w formie sprzedaży towaru/ usługi na fakturę VAT 23% lub jako zorganizowaną część przedsiębiorstwa (transakcja bez VAT). Dodatkowo z przyszłym nabywcą podpisuję umowę na przekazanie wszystkich własności intelektualnych, praw i obowiązków. Sklep jest czysty prawnie, brak jakichkolwiek zadłużeń.

Cena za sklep to 1 250 000 netto + 23% VAT (wystawiam fakturę) lub zakup bez VAT jako część zorganizowanego przedsiębiorstwa. Możliwość negocjacji / własnej propozycji dla zdecydowanego inwestora.

Podsumowanie
Sprzedaję dobrze prosperujący biznes z możliwością dalszego rozwoju. Jeśli wprowadzić w życie wszystkie 6 punktów z akapitu „pomysły na dalszy rozwój”, według moich własnych i skromnych szacunków, prognozuję rok 2021 na 3 miliony złotych obrotu brutto i około 700 tysięcy złotych czystego zysku.

W cenę sprzedaży wchodzi również moje miesięczne wsparcie posprzedażowe obejmujące wdrożenie się w biznes, zapoznanie z panelem administracyjnym, kontakty do wszystkich dostawców, cesjami umów i wsparciem merytoryczno- technicznym.

Z góry dziękuję wszystkim osobom z propozycjami wejścia w spółkę jako wspólnik. Interesuje mnie wyłącznie sprzedaż i spieniężenie biznesu. Zapraszam do kontaktu poważnie zainteresowane osoby. Chętnie udzielę odpowiedzi na wszelkie pytania.

Inne oferty dopasowane tematycznie:
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.