BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.
Wysepka ma niecałe 3 miesiące i sprzedajemy z powodu przerośnięcia nas biznesu gastronomicznego (biznesem miała zajmować się narzeczona, ale ciężko jest jej się tym zajmować z innego miasta). Działamy w zupełnie innej branży w Łodzi, a gastronomię trzeba przypilnować.
Po niecałych 3 miesiącach działalności mamy około 1800 zł dziennie obrotu przy jednym sushi masterze, którzy kręci rolki i zajmuje się sprzedażą.
Myślę, że obroty spokojnie ruszą do góry.
Nie wchodziliśmy jeszcze do aplikacji mobilnych jak pyszne_pl czy ubereats. Sprzedaż na wynos w tym biznesie generuje nawet 80 procent dodatkowych dochodów.
To zostawiamy potencjalnemu przyszłemu właścicielowi.
Wszystkie zdjęcia całego menu przygotowane pod aplikacje mobilne zrobiliśmy.
Sprzedajemy wysepkę ze stroną internetową, mnóstwem profesjonalnych zdjęć do celów marketingowych, interaktywnym menu oraz pełnym wyposażeniem.
Cena jaka mnie interesuje, to tylko cena wysepki czyli 140 000 zł.
Na wszystko posiadam rachunki.
Wysepka jest zadaszona oraz zrobiona według standardów. Jest obłożona kamieniem corian glacier white, instalacja elektryczna jest przeciwpożarowa tak samo jak cała wysepka która posiada odpowiednie atesty pożarowe, mamy czujki przeciwpożarowe zrobione przez specjalistyczną firmę wyznaczoną przez galerię.
Cena wysepki wydaje się wysoka, ale znalazłem najtańszą firmę na rynku co nie było łatwe, ponieważ wysepka obłożona jest kamieniem corian glacier white, a tym materiałem zajmuje się mało stolarzy oraz materiałów trudnopalnych. Zresztą mogę wysłać specyfikacje udostępnioną przez ... i potencjalny kupiec może sobie sprawdzić ile kosztuje zrobienie takiej wysepki gastronomicznej.
Konkurencyjne firmy za samą wysepkę z zadaszeniem wyliczały po 160 000 zł brutto.
Według naszej opinie udało nam się ją stworzyć za najniższą cenę na rynku.
Wydaje mi się, że jest to bardzo rozwojowy biznes. Sama lokalizacja jaką jest najsławniejsza galeria handlowa w Polsce jest reklamą samą w sobie.
Zachęcam do kontaktu i spróbowania swoich sił w gastronomii.