Oferta franczyzy Inter-S Piotr Szymandera w dziale Gastronomia w Polsce. Pomysł na biznes z dużą szansą powodzenia. Buduj swój biznes z Inter-S Piotr Szymandera.
Zapraszamy zainteresowane osoby do współpracy w tworzeniu sieci franczyzowej naleśnikarni w oparciu o swój biznes. Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o osobisty kontakt podczas którego będziemy mogli zaprezentować szczegóły modelu współpracy.
Loka przeznaczony do prowadzenia działalności gastronomicznej o sugerowanej powierzchni 50-60 m2.
Nie jest wymagane doświadczenie.
Główną zaletą dla franczyzobiorcy jest poczucie bezpieczeństwa wynikające z kupienia gotowego, sprawdzonego pomysłu, który odniósł już sukces na rynku. Znana marka ma działać na klientów jak lep na muchy. Pojawiają się oszczędności w skali makro. Franczyzobiorca w naturalny sposób odnosi korzyść na kampaniach reklamowych marki.
Franczyzodawca dzieli się z partnerem nie tylko marką, ale także know-how. Franczyzobiorca może cały czas liczyć na fachową pomoc i szkolenia. Pomoc zwykle obejmuje: wsparcie przy ustaleniu asortymentu, dobór lokalizacji, kontrole biznesowe, szkolenia dotyczące księgowości i rekrutacji pracowników.
Plusem jest również brak konieczności posiadania dużego kapitału na rozpoczęcie działalności. Przedsiębiorca nie buduje biznesu od zera. Dostaje gotową markę, logo, szkolenia dla siebie i pracowników, wiedzę, pomoc merytoryczną i przywiązanych do marki klientów. Na starcie daje to mniejsze ryzyko i większą wiarygodność. Dzięki rozpoznawalności marki można prognozować zyski.
Dzięki franczyzie można uzyskać lepsze warunki współpracy z dostawcami i kontrahentami. Franczyzodawca negocjuje warunki z dostawcami dla całej sieci. Jako większy gracz może wynegocjować lepsze rozwiązania.