Dział przetargów w BiznesOferty.pl, to miejsce, w którym udostępniamy przetargi z całej Polski. Monitorujemy rynek przetargów w Polsce i informacje o nich gromadzimy właśnie tutaj.
Przedmiotem zamówienia jest budowa i modernizacja ul. Stara Droga w gm. Brzostek w formule „zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1 Dokumentacja projektowo-kosztorysowa 2 Roboty przygotowawcze 3 Roboty ziemne 4 Odwodnienie 5 Kanał technologiczny 6 Nawierzchnie 7 Elementy ulic 8 Oznakowanie 9 Roboty wykończeniowe 10 Tablica informacyjna 11 Przebudowa/ zabezpieczenie sieci – dokumentacja projektowo-kosztorysowa 12 Przebudowa/ zabezpieczenie sieci – oświetlenie 13 Przebudowa/ zabezpieczenie sieci – sieć energetyczna 14 Przebudowa/ zabezpieczenie sieci – sieć teletechniczna 15 Przebudowa/ zabezpieczenie sieci – sieć gazowa 16 Przebudowa/ zabezpieczenie sieci – sieć wodociągowa 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) wszelkie naprawy urządzeń nad- i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót; 2) dopełnienie wszelkich obowiązków, nakazów i zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych; 3) przeprowadzenie wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia i przekazaniem go do eksploatacji, itp.; 4) zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy; 5) wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w przetargowym przedmiarze robót 6) inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia UWAGA: Przez cały okres realizacji prac należy zapewnić dojazd do obiektów i budynków mieszkalnych zlokalizowanych bezpośrednio przy prowadzonej inwestycji. UWAGA: Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową przepustu do którego dokumentacja projektowa została już częściowo przez Zamawiającego wykonana i należy ją uwzględnić przy ewentualnym ZRID. 7) w zakresie usługi obejmującej projektowanie: a) na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego oraz specyfikacji technicznej stanowiących załącznik do SWZ opracowanie dokumentacji projektowej, w szczególności projektu budowlanego oraz wszelkich innych dokumentów niezbędnych do: uzyskania zgodnie z obowiązującym prawem pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, wykonanie robót, o których mowa w SWZ, na podstawie której podpisano niniejszą umowę. b) uzgodnienie dokumentacji z właścicielami infrastruktury technicznej, których dokumentacja i realizacja zadania dotyczy, c) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym min. warunki techniczne, przyłączeniowe, opinie, zezwolenia, pozwolenie na budowę/zgłoszenie rozpoczęcia robót, uzgodnienie dokumentacji ZUD, decyzji środowiskowej lub raportu oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem zapisów dot. min. adaptacji do zmian klimatu, łagodzenia zmian klimatu, pozwolenia wodno-prawnego w wymaganym zakresie, decyzji na wycinkę drzew, zatwierdzenie stałej i tymczasowej organizacji ruchu drogowego, d) uzyskanie na etapie opracowywania projektu budowlanego pisemnych uzgodnień z właścicielami, zarządcami lub użytkownikami nieruchomości (posesji) lokalizacji nowoprojektowanych sieci, przyłączy wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, e) ustalenie na etapie opracowywania projektu budowlanego nieruchomości i ich właścicieli, dla których z powodu lokalizacji na nich istniejącej lub projektowanej infrastruktury niezbędne będzie uzyskanie prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane, f) wystąpienie w imieniu Zamawiającego o prawo dysponowania nieruchomością na cele budowlane do właścicieli nieruchomości (posesji), dla których z powodu lokalizacji na nich istniejącej lub projektowanej infrastruktury niezbędne będzie uzyskanie prawa dysponowania nieruchomością na cele budowlane, g) prowadzenie nadzoru autorskiego (miejscowego i zamiejscowego), h) koszty uzyskania wszystkich pozwoleń, decyzji i uzgodnień, których dotyczy przedmiot umowy ponosi Wykonawca. 8) w zakresie realizowanych prac związanych z wykonaniem właściwej dokumentacji projektowej Zamawiający przewiduje minimum 6 spotkań narad koordynacyjnych w siedzibie zamawiającego w których ze strony wykonawcy obligatoryjnie udział muszą wziąć minimum 2 osoby w tym przedstawiciel wykonawcy i jednej z projektantów. Terminy przedmiotowych spotkań ustalane będą przez zamawiającego z 3 dniowym wyprzedzeniem. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do specyfikacji warunków zamówienia.