BiznesOferty.pl - Przetargi

Dział przetargów w BiznesOferty.pl, to miejsce, w którym udostępniamy przetargi z całej Polski. Monitorujemy rynek przetargów w Polsce i informacje o nich gromadzimy właśnie tutaj.

Współpraca:
11190
Poszukiwane:
2580
Giełda Hurtowa:
13383
Sprzedam biz.:
2399
Nieruchomości:
2936
Inwestycje:
2274
Data: 08.05.2025
Razem ofert: 34762
Jesteś w:
  1. Biznes Oferty.pl
  2. / Przetargi
  3. / wielkopolskie
  4. / Kościan
Szukaj przetargu:
Przetarg
Poleć ofertę:

Budowa punktu przesiadkowego w Widziszewie, gmina Kościan

Id przetargu:
10372066
Data ogłoszenia:
2025-02-07
Termin składania ofert:
Wynik przetargu:
Powiązane ogłoszenia:
Województwo:
Miejscowość:
Branże:
Kody CPV:
45233140-2, 71000000-8, 71200000-0, 71240000-2, 71245000-7, 71248000-8, 71250000-5, 71300000-1, 71320000-7, 71353000-7, 71354000-4, 71355000-1, 71356000-8, 71420000-8, 45111200-0, 45111291-4, 45233162-2, 45233200-1, 45233220-7, 45111300-1, 45000000-7, 45100000-8, 45112700-2, 45200000-9, 45220000-5, 45400000-1, 45233161-5, 45233293-9, 45112000-5, 45223000-6, 45231000-5, 45223810-7, 45330000-9, 77300000-3, 77310000-6, 77340000-5
Źródło:
BZP

Fragment tekstu przetargu

1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami, warunkami oraz decyzjami umożlwiającymi realizację przedsięwzięcia „Budowy punktu przesiadkowego w Widziszewie, gmina Kościan” oraz wykonanie prac budowlanych na przedmiotowym zadaniu inwestycyjnym w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę robót i zatwierdzoną przez Zamawiającego, STWiORB oraz odpowiednie przepisy prawa. (formuła zaprojektuj i wybuduj) 1.1. Podstawowe parametry obiektów budowlanych: Parking - 466,00 m2 Miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych– 54,00 m2 Jezdnia - 770,80 m2 Wiata rowerowa , m2 - 38,00 Chodnik - 99,54 m2 Trawa, m2 - 641,26 Stacja naprawy rowerów, szt. - 1 Nasadzenia drzew, szt. – 4 Dopuszczalne odchyłki zostały opisane w PFU 1.2. Szczegółowe właściwości funkcjonalno-użytkowe W ramach inwestycji przewidziano: • ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE:  wykonanie prac poprzedzających tj. rozbiórki (m.in. płot betonowy długości ok 100 m), demontaże i stosowne uzupełnienia oraz wykonanie niezbędnych zabezpieczeń wynikających z planu organizacji robót,  dokonanie wycinki istniejącej zieleni w sytuacji kolidującej z przedsięwzięciem; po uprzednim wykonaniu inwentaryzacji zieleni i uzyskaniu pozwolenia na wycinkę,  zabezpieczenie na okres trwania budowy drzew na terenie inwestycji,  wytyczenie nowego układu komunikacyjnego,  usunięcie humusu. • ROBOTY BUDOWLANE:  wykonanie wykopu pod fundamenty wiat dla rowerów;  roboty fundamentowe;  montaż wiat rowerowych;  montaż stacji naprawy rowerów;  budowa chodnika prowadzącego do wiat rowerowych;  budowa nawierzchni dróg i miejsc parkingowych;  montaż odbojnic parkingowych;  wykonanie oznakowania pionowego i poziomego całego punktu przesiadkowego • ROBOTY KANALIZACYJNE  wykonanie odprowadzenia wód opadowych, studzienek i podłączenia do kanalizacji deszczowej • ZAGOSPODAROWANIE TERENU  zagospodarowanie terenu działki z obsianiem trawą, nasadzeniami zieleni, ewentualną wycinką drzew i krzewów lub ich przesadzeniem;  wykonanie miejsc parkingowych i dróg wraz z wjazdem i wyjazdem na drogę publiczną; Punkt przesiadkowy należy zaprojektować zgodnie z załączoną koncepcją techniczną załączoną do PFU. Wykonanie nowej nawierzchni trawiastej Wytyczne wykonania nawierzchni trawiastej:  trawnik powinien być zakładany lub poddany renowacji po wykonaniu prac,  teren pod trawniki musi być oczyszczony z zanieczyszczeń, wyrównany i splantowany,  właściwa warstwa ziemi urodzajnej powinna być rozścielona równą warstwą minimum 10 cm, wymieszana z nawozami mineralnymi oraz starannie wyrównana,  przed siewem nasion traw ziemię należy wałować wałem gładkim, a potem wałem - kolczatką lub zagrabić,  przykrycie nasion - przez przemieszanie z ziemią grabiami lub wałem kolczatką.  jednokrotne podlanie Powierzchnia nawierzchni trawiastej na całej działce: ok. 641 m2 Wykonanie nasadzeń zieleni wysokiej- drzew i krzewów Należy zastosować: drzewa w dołach - klon zwyczajny odm. "Globosum" o obwodzie pni mierzonych na wysokości 100 cm nie mniejszym niż 12 cm w bryłach wraz z trzykrotnym podlaniem, drzewko uszlachetnione (szczepione) na wys. powyżej 2 m, 3 paliki i przytwierdzenie taśmą - po przedstawieniu i zaakceptowaniu koncepcji zagospodarowania terenów zielonych. Wykopy, korytowanie pod nawierzchnie jezdni Korytowanie należy tak zaplanować, by nie tworzyły się miejsca bezodpływowe. Wodę z lokalnych zastoisk należy odpompowywać, a lokalne deniwelacje wyrównać z odpowiednim spadkiem. Po oczyszczeniu powierzchni podłoża, które ma być profilowane, należy sprawdzić, czy istniejące rzędne terenu umożliwiają uzyskanie po profilowaniu zaprojektowanych rzędnych podłoża. Zaleca się, aby rzędne terenu przed profilowaniem były, o co najmniej 5cm wyższe niż projektowane rzędne podłoża. Bezpośrednio po profilowaniu podłoża należy przystąpić do jego dogęszczania. Minimalne wartości wskaźnika zagęszczenia (IS) i odkształcenia (Io < 2,5) oraz wtórnego modułu odkształcenia (Ev2), które należy osiągnąć, muszą być zgodne z PN-S-02205. Odwodnienie Wody opadowe z dachu wiat i chodnika należy rozprowadzić po terenie. Wody z parkingu i ciągów komunikacyjnych należy odprowadzić do kanalizacji deszczowej znajdującej się w drodze powiatowej wzdłuż budowanego punktu przesiadkowego. Projektowany wewnętrzny układ komunikacyjny: Parametry techniczne • Drogi - min 4,00 oraz 3,50 m Konstrukcja nawierzchni Projektowane jezdnia i miejsca parkingowe zostaną zaprojektowane częściowo na istniejącej nawierzchni bitumicznej a częściowo po nowym przebiegu. W miejscu, gdzie obecnie występuje asfalt, należy wyfrezować warstwę ścieralną, wzmocnić istniejącą nawierzchnię geosiatką, uzupełnić warstwą wyrównawczą z odpowiednim ukształtowaniem spadków i wykonać nową warstwę ścieralną. Konstrukcja jezdni i parkingu (istniejąca nawierzchnia bitumiczna): - warstwa ścieralna – BA o grub. 4 cm wraz z uszczelnieniem połączeń technologicznych bitumem lub masą zalewową - warstwa wiążąco-wyrównawcza – BA o grub. 4 cm - siatka antyspękaniowa - istniejąca nawierzchnia bitumiczna Nawierzchnia stanowisk postojowych i jezdni manewrowych powinna być zaprojektowana dla ruchu KR2. Konstrukcja jezdni i parkingu (nowy przebieg): - warstwa ścieralna – BA o grub. 4 cm wraz z uszczelnieniem połączeń technologicznych bitumem lub masą zalewową - warstwa wiążąca - BA o grub. 8 cm, - podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej grub. 20 cm, - warstwa ulepszonego podłoża/ dolne warstwy konstrukcji nawierzchni, powinny zapewniać uzyskanie nośności 80 MPa, - nasyp/warstwa odsączająca z piasku grubość dostosowana do warunków gruntowych i wysokościowych. Obramowanie nawierzchni komunikacji kołowej stanowi krawężnik betonowy o wym. 15x30x100 cm ułożony na ławie oporowej z betonu z podbudową i warstwą odsączającą. Konstrukcja chodnika: - kostka betonowa gr. 6 cm (typ: holand/prostokąt, kolor szary) na podsypce cem.- piaskowej gr. 4 cm - podbudowa betonowa z chudego betonu Rm= 6-9 MPa gr. 15 cm - warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm - nasyp/warstwa odsączająca z piasku grubość dostosowana do warunków gruntowych i wysokościowych Chodnik należy ograniczyć obrzeżem betonowym 6x20 cm na ławie betonowej C12/15 z oporem. Po rozbiórce płotu betonowego należy wykonać następujące prace: - na długości 50 m ułożyć obrzeżem betonowym 8x30 cm na ławie betonowej C12/15 z oporem, - istniejący chodnik na długości 50 m i szerokości 1 m należy przełożyć . Oznakowanie: Budowę punktu przesiadkowego w Widziszewie należy oznakować znakami pionowymi i poziomymi. Znaki pionowe wielkość średnia II generacji, słupki znaków drogowych z rur stalowych ocynkowanych o średnicy 2`` i grubości ścianki 3,2 mm (jeśli zajdzie potrzeba należy zastosować rury gięte). Miejsca postojowe wyznaczyć farbą drogową w kolorze białym, miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnością oznaczyć kolorem niebieskim i piktogramem w kolorze białym. Oznakowanie poziome grubowarstwowe chemoutwardzalne gładkie - malowane mechanicznie. MATERIAŁY WYKOŃCZENIOWE Na miejscach parkingowych zamocować separatory parkingowe (parkowanie skośne i parkowanie prostopadłe). Specyfikacja separatorów parkingowych: - wysokość separatora – 100 mm - materiał wykonania – granulat gumowy/ kauczuk - elementy odblaskowe z taśmy 3M - mocowanie za pomocą śrub BRANŻA ARCHITEKTONICZNO-KONSTRUKCYJNA Wymagania konstrukcyjne: - Należy wykonać badania geologiczne i dokonać ewentualnej wymiany bądź zagęszczenia gruntu. Stacja naprawy rowerów Samoobsługowa stacja naprawy rowerów, z pompką 10 barów i wyposażoną w manometr i podwójną głowicę, umożliwiającą dopasowanie do każdego typu wentyla. Konstrukcja stacji wykonana jest z profili stalowych, starannie zabezpieczonych przed korozją poprzez ocynkowanie ogniowe oraz lakierowanie proszkowe. Dodatkowe elementy konstrukcyjne, takie jak śruby, linki i tablice, wykonane są ze stali nierdzewnej, co gwarantuje ich długotrwałą trwałość. Stacja musi być wyposażona w dwa rodzaje uchwytów - na koło oraz pod siodło, co zapewnia bezpieczne odstawienie roweru. Zestawienie narzędzi:  wkrętak krzyżowy PH2 ze stali nierdzewnej na łączniku obrotowym  klucze płaskie: ze stali nierdzewnej 8x10/13x15mm na łączniku obrotowym  klucze imbusowe w zestawie w rękojeści 10,8,5,4,3mm na łączniku obrotowym  klucze torks w zestawie T7/79/T15/T20/T25/T27/T30/T40  pompka ręczna kompatybilna z zaworami Presta i Schradera  klucz nastawny 0-24 mm  szczypce uniwersalne  2 szt. łyżki stalowe do opon przystosowane do zdejmowania opon bezdętkowych i opon drutowych powlekanych.  klucz płaski 15 mm do przykręcenia pedałów.  tacka magnetyczna do tymczasowego przechowania drobnych elementów (śrubek, podkładek itp) Wszystkie narzędzia w stacji napraw rowerów są zawieszone na linkach ze stali nierdzewnej Ø 4mm w otulinie gumowej. Specyfikacja: Materiał - stal ocynkowana i malowana, stal nierdzewna Komponenty - blacha 1mm ,2 mm, zestaw narzędzi naprawczych Mocowanie - do przykręcenia Sposób oznakowania - folia samoprzylepna, Wiata rowerowa Wiata na rowery o konstrukcji stalowej zapewniająca zadaszenie dla rowerów z pełnymi ściankami bocznymi i tylnymi - malowana proszkowo. Specyfikacja:  ściany i zadaszenie materiał – poliwęglan komorowy-przeźroczysty 0,8 cm  konstrukcja nośna: profile stalowe;  konstrukcja zadaszenia: profile stalowe;  kolor konstrukcji – grafit  materiał konstrukcji: stal ocynkowana malowana ogniowa, stal ocynkowana i malowana, stal nierdzewna; mocowanie: do wbetonowania.  Stojak na rowery na 20 stanowisk (10 +10) ze stali ocynkowanej ogniowo wraz z montażem do podłoża. (Pałąki z rur stalowych min. fi 18 mm, parkowanie jednostronne) Przyjęta wiata musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego.

Aby uzyskać dostęp do pełnych danych przetargu, zaloguj się lub załóż konto w BiznesOferty.pl.
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.