BiznesOferty.pl - Przetargi

Dział przetargów w BiznesOferty.pl, to miejsce, w którym udostępniamy przetargi z całej Polski. Monitorujemy rynek przetargów w Polsce i informacje o nich gromadzimy właśnie tutaj.

Współpraca:
11075
Poszukiwane:
2504
Giełda Hurtowa:
13556
Sprzedam biz.:
2385
Nieruchomości:
2905
Inwestycje:
2162
Data: 24.09.2025
Razem ofert: 34587
Jesteś w:
  1. Biznes Oferty.pl
  2. / Przetargi
  3. / małopolskie
  4. / Wadowice
Szukaj przetargu:
Przetarg
Poleć ofertę:

Budowa ścieżek rowerowych typu Singletrack

Id przetargu:
11046149
Data ogłoszenia:
2025-09-09
Termin składania ofert:
Powiązane ogłoszenia:
Województwo:
Miejscowość:
Kody CPV:
45000000-7, 45233162-2, 45233200-1, 34928472-7, 71000000-8
Źródło:
BZP

Fragment tekstu przetargu

Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie, na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy/robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę (jeśli wymagane) 2. Uzyskanie we własnym zakresie i na własny koszt materiałów wyjściowych do projektowania, w tym: aktualną mapę sytuacyjno-wysokościową do celów projektowych, inne dane do opracowania dokumentacji, wymagane badania, pomiary, uzgodnienia oraz materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym uzgodnienia z PGL Lasy Państwowe, 3. Konsultacje i uzgodnienia dokumentacji projektowej z Zamawiającym na każdym etapie projektowania; 4. Przekazanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w następujących formatach i ilościach: a) Projekt budowlany – w 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD, dopuszcza się również przekazanie kopii dokumentacji na jednoznacznie opisanej pamięci przenośnej, wersja elektroniczna dokumentów i opracowań zostanie wykonana z zastosowaniem następujących formatów elektronicznych: rysunki i plansze w formacie PDF oraz DWG; opisy i dokumenty tekstowe w formacie PDF oraz DOC; arkusze kalkulacyjne w formacie PDF oraz XLS (z aktywnymi formułami); b) Przedmiary robót – z podziałem na poszczególne branże w 1 egz. w wersji papierowej, w 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD, dopuszcza się również przekazanie kopii dokumentacji na jednoznacznie opisanej pamięci przenośnej; wersja elektroniczna zostanie wykonana z zastosowaniem następujących formatów elektronicznych: PDF i RDS lub XML; c) Kosztorysy inwestorskie – opracowane na podstawie kompletnego projektu budowlanego w oparciu o KNR lub kalkulacji indywidualnej, przy zachowaniu nośników bazy cenowej oraz cen materiałów i wyposażenie wg aktualnych cen; kosztorysy inwestorskie muszą obejmować szczegółowe określenie materiałów (rodzaj i parametry), a dla materiałów wykończeniowych dodatkowo kolorystykę – w 1 egz. w wersji papierowej, w 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD, dopuszcza się również przekazanie kopii dokumentacji na jednoznacznie opisanej pamięci przenośnej; wersja elektroniczna zostanie wykonana z zastosowaniem następujących formatów elektronicznych: PDF i RDS lub XML; d) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – w 1 egz. w wersji papierowej oraz 2 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD, pamięci przenośnej; wersja elektroniczna w formacie: PDF oraz DOC; e) Informację BIOZ – w 2 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD, DVD lub pamięci przenośnej; wersja elektroniczna w formacie: PDF oraz DOC; f) Dokumentację powykonawczą – w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz elektronicznej na płycie CD, DVD lub pamięci przenośnej; wersja elektroniczna dokumentów i opracowań zostanie wykonana z zastosowaniem następujących formatów elektronicznych: rysunki i plansze w formacie PDF oraz DWG; opisy i dokumenty tekstowe w formacie PDF oraz DOC; arkusze kalkulacyjne w formacie PDF oraz XLS (z aktywnymi formułami); kosztorysy powykonawcze w formacie PDF i RDS lub XML. 5. Wykonanie wszystkich robót budowlanych, dotyczących przedmiotu zamówienia, na podstawie wykonanej, kompletnej, wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej- tj tras rowerowych w szczególności: a) Budowa trasy podjazdowej o długości ok. 3 000,00 m, b) Budowa trasy zjazdowej dla początkujących o długości ok. 900,00 m, c) Budowa trasy zjazdowej dla ekspertów o długości ok. 1 100,00 m, d) Budowa trasy zjazdowej dla średniozaawansowanych o długości ok. 2 800,00 m, e) Budowa trasy zjazdowej dla zaawansowanych o długości ok. 2 400,00 m. 6. Pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych, Wykonywanie usługi utrzymania tras rowerowych, przez okres 3 lat, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotowego zadania, określonej w końcowym, bezusterkowym protokole odbioru, w zakresie koniecznym do zachowania tras rowerowych w stanie zapewniającym bezpieczne użytkowanie. Wiąże się to z codziennym monitoringiem stanu tras i niezwłocznym podejmowaniem niezbędnych działań zapobiegawczych lub likwidacją zaistniałych zagrożeń dla zdrowia i życia rowerzystów lub osób postronnych. Poprzez utrzymanie tras rozumieć należy przede wszystkim: • codzienne przeglądy i regularne usuwanie z nawierzchni trasy zalegających liści, opadłych gałęzi, luźnych kamieni, oraz wszelkich innych obiektów mogących spowodować upadek rowerzysty lub jego wypadnięcie z trasy, przy czym każda z tras kompleksu winna być podlegać szczegółowym przeglądom nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, • prowadzenie dziennika utrzymania tras, w którym zapisywane będą szczegółowo wszystkie czynności prowadzone na poszczególnych trasach kompleksu, • regularne usuwanie z pobocza tras nisko zwisających gałęzi i innej niskiej roślinności, tj. krzewów, traw, itp., która może stanowić zagrożenie dla rowerzystów poprzez bezpośredni kontakt lub niebezpiecznie ograniczenie widoczności, • niezwłoczne zamknięcie wybranej trasy w wypadku powalenia drzewa na trasę lub w jej bezpośrednie otoczenie, jeśli stanowiłoby ono zagrożenie dla rowerzystów, przy czym poprzez zamknięcie trasy rozumie się poprzeczne założenie taśmy ostrzegawczej wraz z odpowiednią informacją na początku trasy i w niedużej odległości przed przeszkodą oraz poinformowanie odpowiednich służb leśnych w celu usunięcia powalonego drzewa, a po usunięciu przeszkody naprawę oraz uporządkowanie trasy i usunięcie elementów informacyjno-ostrzegawczych, • regularne usuwanie z nawierzchni tras nadmiernie wystających z gruntu kamieni, które mogą stanowić niebezpieczną przeszkodę i być powodem upadku rowerzysty, przy czym prace te nie mogą polegać na nadmiernym obniżaniu ich nawierzchni trasy względem poziomu gruntu, • regularne naprawy ubytków w nawierzchni trasy, po usuniętych lub wypadłych kamieniach polegające na wypełnieniu ubytku gruntem rodzimym lub kamienną wysiewką oraz odpowiednim zagęszczeniu i utwardzeniu, • regularne naprawy istotnych, większych nierówności i innych uszkodzeń nawierzchni tras, spowodowanych intensywnym użytkowaniem przez rowerzystów (duże zagłębienia, wyrwy w nawierzchni, wyjeżdżone kołami rowerów głębsze koleiny), • regularne naprawy uszkodzeń nawierzchni tras spowodowane przez czynniki inne niż ich użytkowanie np. żerowanie dzików, ściąganie drewna przez służby leśne, intensywne opady deszczu, akty wandalizmu, itd., • regularne kontrole i naprawy wszelkich konstrukcji i przeszkód na całej długości tras, np. kamiennych okładzin rollerów, „hopek”, szykan, itd., • regularne kontrole, oczyszczanie, udrażnianie i naprawa istniejących miejscowych odwodnień tras na całej ich długości, a w wypadku konieczności, wykonanie nowych odwodnień w miejscach wystąpienia wody na wybranych trasach, • regularne kontrole, naprawy lub wymiany w wypadku braku możliwości naprawy i ewentualne uzupełnianie braku wszelkich oznakowań informacyjnych tras na całej ich długości, • regularne kontrole, naprawy lub wymiany w wypadku braku możliwości naprawy i ewentualne uzupełnianie braku wszelkich drewnianych konstrukcji związanych z funkcjonowaniem tras, • Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia w trybie pilnym zauważonych podczas kontroli złamanych lub nadłamanych gałęzi i konarów drzew Regularność rozumiana jest jako działania prowadzone na bieżąco, bez zbędnej zwłoki, ale nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. 7. Zagospodarowanie terenu po wykonaniu wszystkich robót budowlanych oraz montażu urządzeń, 8. Opracowanie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej dla zrealizowanej inwestycji oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie (gdy wymagane). 9. Inwestycja realizowana będzie na dz. ew. 121809_5.0006.177/3332 121809_5.0006.176/3331 121809_5.0006.175/3330 121809_5.0006.166/3322 121809_5.0006.172/3328 121809_5.0006.173/3329 121809_5.0006.171/3327 121809_5.0006.170/3326 121809_5.0006.169/3325 121809_5.0006.2183/7 121809_5.0006.3285/38 10. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz sposób i warunki realizacji określają projektowane postanowienia umowy oraz program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również „PFU”) wraz z załącznikami.

Aby uzyskać dostęp do pełnych danych przetargu, zaloguj się lub załóż konto w BiznesOferty.pl.
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.