Dział przetargów w BiznesOferty.pl, to miejsce, w którym udostępniamy przetargi z całej Polski. Monitorujemy rynek przetargów w Polsce i informacje o nich gromadzimy właśnie tutaj.
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Drzeżewo w formie zaprojektuj i wybuduj. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) w ramach wstępnych prac projektowych sporządzenie koncepcji projektowej z uwzględnieniem planowanych do zastosowania technologii. 2) sporządzenie pełno branżowego Projektu Budowlanego oraz pełno branżowego Projektu Wykonawczego z dochowaniem niezbędnej, wymaganej jak dla Projektu Wykonawczego szczegółowości projektu wraz ze sporządzeniem informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ), 3) uzyskanie wynikających z przepisów: opinii, uzgodnień, pozwoleń administracyjnych, decyzji, zgód i zatwierdzeń oraz odstępstw od obowiązujących przepisów, jeżeli zajdzie taka konieczność; dokonanie uzgodnień z rzeczoznawcami BHP, Sanepid, ppoż., Ochrony Środowiska oraz innych wymaganych przepisami; sporządzenie niezbędnych pozostałych opracowań, a w tym m.in.: projekty warsztatowe, jak również przeprowadzenie wymaganych badań, sprawdzeń, pomiarów, itd. niezbędnych dla należytego wykonania przedmiotu zamówienia 4) uzyskanie prawomocnej Decyzji pozwolenia na budowę dla realizacji przedmiotu zamówienia 5) sporządzenie kosztorysu szczegółowego 6) sporządzenie przedmiarów robót i zestawień materiałów 7) sporządzenie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) 8) sporządzenie Harmonogramu Rzeczowo – Finansowego (HRF) dla realizacji zamówienia 9) wykonanie robót budowlano – montażowych na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego Projektu Budowlanego oraz zatwierdzonego przez Zamawiającego Projektu Wykonawczego i w oparciu o Harmonogram Rzeczowo – Finansowy realizacji zamówienia 10) przygotowanie dokumentacji powykonawczej ze wszystkimi wymaganymi dokumentami odbiorowymi 11) uzyskanie prawomocnej i bezwarunkowej Decyzji pozwolenia na użytkowanie 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony jest w programie funkcjonalno – użytkowym – dalej PFU, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. PFU służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych, przygotowania oferty dla każdej z części w niżej wymienionym zakresie. Program funkcjonalno – użytkowy określa rodzaj i zakres robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. W celu oceny i uwzględnienia w ofercie i w projekcie pełnego zakresu wszystkich prac oraz innych świadczeń niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia i uwzględnienia wszelkich niezbędnych kosztów z tym związanych, w tym kosztów wykonania niezbędnych uzgodnień, opracowań, zajęcia terenu pod budowę, obsługi geodezyjnej budowy i dokumentacji powykonawczej Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej. 3. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy, wykonanej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, niezbędnej do wykonania robót budowlanych w ramach przedmiotowego zadania i obejmującej w szczególności: a) prace przedprojektowe: sprawdzenie pomiarów geodezyjnych i map do celów projektowych; b) koncepcję rozwiązań architektonicznych, technologicznych i zagospodarowania terenu, jako wstępne rozwiązania projektowe podlegające uzgodnieniu z Zamawiającym przed opracowaniem ostatecznej wersji projektu budowlanego i projektów wykonawczych, zawierające m. in. układ funkcjonalny pomieszczeń, rozwiązania technologiczne stacji dezynfekcji ścieków, wentylacji i klimatyzacji, instalacji wod. kan. oraz wykaz podstawowych maszyn, urządzeń i wyposażenia, przewidzianych do zastosowania, c) uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, d) projekt budowlany wielobranżowy wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę, e) projekty wykonawcze dla wszystkich branż, w zakresie niezbędnym do wykonania robót budowlanych, f) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, g) przedmiary robót, h) kosztorys inwestorski w poziomie cen dla terminu uzyskania pozwolenia na budowę, i) uzyskanie wszystkich niezbędnych warunków technicznych, opinii, uzgodnień, pozwoleń, sprawdzeń, zezwoleń właściwych organów i jednostek wymaganych przepisami szczególnymi, 2) Warunki opracowania dokumentacji projektowej: a) Projekty budowlane i wykonawcze powinny uwzględniać wszystkie elementy planowanej inwestycji oraz stan prawny na dzień przekazania dokumentacji Zamawiającemu, b) Dokumentacja projektowa musi spełniać wymogi Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2025 r, poz. 418) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy, w tym m.in. Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 ze zm.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) oraz innych obowiązujących w dacie przekazania dokumentacji projektowej przepisów pozwalających na uzyskanie pełnych uzgodnień dokumentacji i uzyskanie pozwolenia na budowę, c) Ilość dokumentacji projektowej (projekty budowlane, projekty wykonawcze, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorys inwestorski, i inne) wymagana w formie papierowej i elektronicznej, przekazywana Zamawiającemu: • Wersja drukowana – 3 egzemplarze (rysunki i pozostałe dokumenty wchodzące w zakres dokumentacji papierowej w znormalizowanym formacie A4 lub jego wielokrotności), • Wersja elektroniczna – 3 płyty CD; 2 w wersji edytowalnej i 2 tylko do odczytu; rysunki – format: dwf., dwg. i pdf., obrazy – format jpg lub pdf., tekst – format doc. i pdf., arkusze kalkulacyjne i harmonogramy - format xls i pdf. • Zapis dot. ilości dokumentacji przekazywanej Zamawiającemu jest nadrzędny w stosunku do zapisu w PFU. d) Dokumentacja wyszczególniona w lit. c) powyżej nie obejmuje egzemplarzy dokumentacji potrzebnej dla Wykonawcy do realizacji robót budowlanych. e) Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania zatwierdzenia przez Nadzór Inwestorski i Zamawiającego projektu budowlanego przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę oraz projektów wykonawczych przed ich skierowaniem do realizacji. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie w ramach ceny ofertowej wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących oraz robót tymczasowych, niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności: 1) Wykonanie lub pozyskanie we własnym zakresie oraz poniesienie kosztów: a) uzgodnień, opinii, decyzji, analiz, badań itp., niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej, b) projektów zmiany organizacji pracy na czas prowadzenia robót, uzyskanie niezbędnych opinii organów, zatwierdzenie projektu przez organ zarządzający ruchem, c) geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, d) dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez projektanta, kierownika budowy i inspektora nadzoru, e) pomiarów, badań i sprawdzeń, które są niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, f) innych opracowań, prac i badań wymaganych dokumentacją projektową. 2) Organizację, zagospodarowanie, utrzymanie i likwidację placu budowy oraz poniesienie kosztów z tym związanych, 3) Doprowadzenie wody oraz zasilania placu budowy w energię elektryczną wraz z zamontowaniem liczników zużycia wody i energii elektrycznej oraz poniesienie kosztów z tym związanych wraz z zapłatą za energię, wodę i inne media zużyte w trakcie budowy oraz wykonywanie prób i prób końcowych, 4) Uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i przekazania go do użytkowania wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych, w tym w szczególności pozwolenie na odprowadzenie wody z odwodnienia wykopów, 5) Wywóz nadmiaru ziemi lub dowóz ziemi wraz z jej zakupem, jeżeli taka konieczność wystąpi, ewentualna wymiana gruntów lub ich zagęszczenie, 6) Uporządkowanie po zakończeniu robót terenu budowy, naprawa zniszczonych dróg dojazdowych do miejsca budowy po zakończeniu robót. Odpowiedzialność Wykonawcy za teren budowy i drogi dojazdowe do miejsca budowy rozpoczyna się z dniem przekazania placu budowy i trwa do zakończenia odbioru końcowego. 6. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach przedmiotu zamówienia do przeniesienia na Zamawiającego majątkowych praw autorskich na wykonane opracowania. 7. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia nie mniejszej niż 36 miesięcy.