Dział przetargów w BiznesOferty.pl, to miejsce, w którym udostępniamy przetargi z całej Polski. Monitorujemy rynek przetargów w Polsce i informacje o nich gromadzimy właśnie tutaj.
Dostarczenie urządzeń, podłączenie, konfiguracja, zabezpieczenie bezprzewodowej sieci korporacyjnej obejmującej budynki zespołu pałacowo-parkowego w Kozłówce. 1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) Dostarczenie urządzeń, podłączenie, konfiguracja, zabezpieczenie bezprzewodowej sieci korporacyjnej obejmującej budynki zespołu pałacowo-parkowego w Kozłówce, w tym: - pałac (2 kondygnacje), - kaplica, - teatralnia (2 kondygnacje), - oficyna pd (3 kondygnacje), - oficyna pn (4 kondygnacje), - kordegarda pd (2 kondygnacje), - kordegarda pn (2 kondygnacje), - pawilon pd (2 kondygnacje), - pawilon pn (2 kondygnacje), - stajnia (2 kondygnacje), - pracownie konserwatorskie (1 kondygnacja); b) Wymagania dotyczące zarządzania wszystkimi elementami sieci będącej przedmiotem zamówienia: oprogramowanie posiadające kompletne i zaawansowane narzędzia do zarządzania sieciami bezprzewodowymi posiadające wszystkie funkcjonalności potrzebne do monitorowania, konfigurowania sieci i urządzeń oraz zdalnych interwencji, w celu zapewnienia dostępu do sieci realizowane z poziomu bezpiecznej chmury; c) Wymagana przepływność sieci min. 1GB/s; d) Zintegrowane usługi bezpieczeństwa, w całej sieci bezprzewodowej i przewodowej w ramach jednej struktury (podział logiczny VLAN); e) Infrastruktura sieci bezprzewodowej skonstruowana w oparciu o urządzenia i oprogramowanie o parametrach podanych w załączniku nr 1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia; f) Dostawa dotyczy fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu, wyposażenia oraz oprogramowania w zakresie określonym w Załączniku nr 1.1 do SWZ; g) Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy); dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia; dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu); h) Przeprowadzenie testów pracy Urządzeń przy udziale Zamawiającego; i) Opracowanie dokumentacji technicznej wdrożonego rozwiązania; j) Świadczenie usług serwisu gwarancyjnego dla dostarczonych Urządzeń na zasadach określonych w pkt. 2 oraz załączniku nr 2 do SWZ; k) Zapewnienie w ramach serwisu gwarancyjnego usług wsparcia technicznego producenta dla wdrożonych Urządzeń zgodnie z wymaganiami Zamawiającego przez cały okres trwania tego serwisu; l) Dostarczenie niezbędnych licencji aktywacyjnych dla każdego z oferowanych sprzętów i wszystkich wymaganych funkcji ochronnych, upoważniających do pobierania aktualizacji baz zabezpieczeń przez cały okres trwania serwisu gwarancyjnego; 2. Serwis gwarancyjny: a) wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia na rzecz Zamawiającego usługi serwisu gwarancyjnego przez okres (liczony od odbioru końcowego Urządzeń) 36 miesięcy, b) świadczenie usługi serwisu gwarancyjnego przez Wykonawcę obejmie naprawę wszystkich wykrytych podczas eksploatacji Urządzeń usterek, wad i uszkodzeń, c) w okresie świadczenia usług serwisu gwarancyjnego Wykonawca zapewni Zamawiającemu wsparcie techniczne polegające na umożliwieniu dostępu on-line do wiedzy i informacji technicznej, aktualizacji i poprawek oprogramowania, pochodzących od producenta Urządzeń, d) zamawiający wymaga, aby serwis gwarancyjny był realizowany przez producenta/tów sprzętu lub podmiot autoryzowany przez producenta (w zakresie serwisu), e) wykonawca będzie przyjmował od Zamawiającego zgłoszenia nieprawidłowego działania sprzętu objętego usługą serwisu we wszystkie dni tygodnia, przez 24 godziny każdego dnia, f) zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy nieprawidłowe działanie sprzętu objętego usługą serwisu gwarancyjnego telefonicznie lub mailem. Brak potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę nie będzie uważany za brak zgłoszenia, g) zamawiający wymaga by reakcja Wykonawcy na zgłoszenie nieprawidłowego działania sprzętu nastąpiła najpóźniej w kolejnym dniu roboczym i obejmowała diagnozę przedmiotu zgłoszenia. W przypadku stwierdzenia awarii uniemożliwiającej dokonanie naprawy lub usunięcia wady Urządzenia w tym samym dniu Wykonawca dostarczy, zainstaluje i uruchomi sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych niż Urządzenie zastępowane (na cały czas potrzebny na usunięcie awarii), h) w przypadku niedokonania naprawy bądź nie usunięcia wad i uszkodzeń Urządzenia w następnych dniu roboczym po zgłoszeniu nieprawidłowego działania i zapewnieniu przez Wykonawcę sprzętu zastępczego Strony ustalą termin dokonania naprawy Urządzenia bądź usunięcia wad i uszkodzeń. Naprawa może zostać wykonana w siedzibie Wykonawcy i) wszelkie koszty naprawy, w tym koszt transportu, instalacji, konfiguracji i uruchomienia urządzeń w siedzibie Zamawiającego ponosi Wykonawca.Część 2 – Dostarczenie, wniesienie, montaż w szafie krosowniczej oraz podłączenie i konfiguracja awaryjnego sprzętu elektrycznego do szaf krosowniczych w serwerowniach na terenie zespołu pałacowo-parkowego w Kozłówce. 1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu, wyposażenia oraz oprogramowania w zakresie określonym w Załączniku nr 1.2 do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem i montażem/ instalacją (jeśli dotyczy) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, b) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy), c) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, d) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu), e) wykonaniem audytu po dokonaniu montażu, f) przeprowadzenie testów pracy Urządzeń przy udziale Zamawiającego, g) opracowanie dokumentacji technicznej wdrożonego rozwiązania, h) świadczenie usług serwisu gwarancyjnego dla dostarczonych Urządzeń na zasadach określonych w pkt. 2 oraz załączniku nr 2 do SWZ. i) zapewnienie w ramach serwisu gwarancyjnego usług wsparcia technicznego producenta dla wdrożonych Urządzeń zgodnie z wymaganiami Zamawiającego przez cały okres trwania tego serwisu. j) dostarczenie niezbędnych licencji aktywacyjnych dla wszystkich wymaganych funkcji ochronnych, upoważniających do pobierania aktualizacji baz zabezpieczeń przez cały okres trwania serwisu gwarancyjnego. 2. Serwis gwarancyjny: a) wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia na rzecz Zamawiającego usługi serwisu gwarancyjnego przez okres (liczony od odbioru końcowego Urządzeń) 24 miesiące, b) świadczenie usługi serwisu gwarancyjnego przez Wykonawcę obejmie naprawę wszystkich wykrytych podczas eksploatacji Urządzeń usterek, wad i uszkodzeń, c) w okresie świadczenia usług serwisu gwarancyjnego Wykonawca zapewni Zamawiającemu wsparcie techniczne polegające na umożliwieniu dostępu on-line do wiedzy i informacji technicznej, aktualizacji i poprawek oprogramowania, pochodzących od producenta Urządzeń, d) zamawiający wymaga, aby serwis gwarancyjny był realizowany przez producenta/tów sprzętu lub podmiot autoryzowany przez producenta (w zakresie serwisu), e) wykonawca będzie przyjmował od Zamawiającego zgłoszenia nieprawidłowego działania sprzętu objętego usługą serwisu we wszystkie dni tygodnia, przez 24 godziny każdego dnia, f) zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy nieprawidłowe działanie sprzętu objętego usługą serwisu gwarancyjnego telefonicznie lub mailem. Brak potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę nie będzie uważany za brak zgłoszenia, g) zamawiający wymaga by reakcja Wykonawcy na zgłoszenie nieprawidłowego działania sprzętu nastąpiła najpóźniej w kolejnym dniu roboczym i obejmowała diagnozę przedmiotu zgłoszenia. W przypadku stwierdzenia awarii uniemożliwiającej dokonanie naprawy lub usunięcia wady Urządzenia w tym samym dniu Wykonawca dostarczy, zainstaluje i uruchomi sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych niż Urządzenie zastępowane (na cały czas potrzebny na usunięcie awarii), h) w przypadku niedokonania naprawy bądź nie usunięcia wad i uszkodzeń Urządzenia w następnych dniu roboczym po zgłoszeniu nieprawidłowego działania i zapewnieniu przez Wykonawcę sprzętu zastępczego Strony ustalą termin dokonania naprawy Urządzenia bądź usunięcia wad i uszkodzeń. Naprawa może zostać wykonana w siedzibie Wykonawcy i) wszelkie koszty naprawy, w tym koszt transportu, instalacji, konfiguracji i uruchomienia urządzeń w siedzibie Zamawiającego ponosi Wykonawca.