Dział przetargów w BiznesOferty.pl, to miejsce, w którym udostępniamy przetargi z całej Polski. Monitorujemy rynek przetargów w Polsce i informacje o nich gromadzimy właśnie tutaj.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie do siedziby Zamawiającego wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, zainstalowaniem i uruchomieniem specjalistycznego sprzętu laryngologicznego wraz z akcesoriami (1szt). 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: A UNIT LARYNGOLOGICZNY; B KAMERA MEDYCZNA; C DEDYKOWANY SYSTEM INFORMATYCZNY (OPROGRAMOWANIE, MONITORY 2szt.,KOMPUTER, DRUKARKA); D RAMIĘ NA MONITOR; E NADSTAWKA NA INSTRUMENTARIUM; F LARYNGOLOGICZNY FOTEL PACJENTA; G KRZESŁO LEKARZA; H ENDOSKOP DO UCHA; I ENDOSKOP KRTANIOWY; J ENDOSKOP DO NOSA; K ENDOSKOP GIĘTKI (FIBEROSKOP); L TYMPANOMETR STACJONARNY; Ł ŚWIATŁOWÓD DO ENDOSKOPÓW; M LAMPA NAGŁOWNA LED; N DODATKOWE WYMAGANIA: 1 Szkolenia: 1) Szkolenie dla personelu medycznego z zakresu obsługi oraz sposobu wykorzystania urządzenia do realizacji badań otolaryngologicznych a) do 10 osób; b) czas trwania min 2x4h (różne terminy); 2) Szkolenia dla personelu technicznego z zakresu podstawowej obsługi konserwacyjnej; a) do 2 osób; b) czas trwania min 2h. 2 Gwarancja: Minimum 72 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru (bez wad). 3 Serwis: 1) Dostępność serwisu: poniedziałek-piątek, w godzinach 08:00- 20:00; 2) Reakcja serwisu: na telefon, mail; 3) Czas przystąpienia serwisu od zgłoszenia do podjęcia naprawy nie dłuższy niż 24 godziny; 4) Czas naprawy nie dłuższy niż 3 dni robocze (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych pracy) od dnia dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego. W wyjątkowych sytuacjach czas usunięcia awarii będzie mógł ulec wydłużeniu po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym dodatkowego terminu na naprawę sprzętu, z opcją udostępnienia na wniosek Zamawiającego na czas naprawy sprzętu zastępczego lub podzespołu zastępczego o porównywalnych parametrach techniczno-użytkowych; 5) Przeglądy serwisowe: wg zaleceń producenta, jednak nie rzadziej niż raz na rok. Koszty przeglądów w trakcie trwania gwarancji wliczone w wartość zamówienia; 6) Okres dostępności części zamiennych lub usługi naprawy dla wszystkich składowych przedmiotu zamówienia od daty sprzedaży przez co najmniej 10 lat; 7) Niezbędne aktualizacje oprogramowania systemowego i użytkowego aparatu, w szczególności wynikające ze zmiany obowiązujących przepisów prawnych; 4 Termin dostawy: do 12 tygodni od daty podpisania umowy. 5 Napięcie sieciowe: 220-230V. 6 Dodatkowe: 1) Instrukcja w języku polskim w wersji papierowej i elektronicznej; 2) Paszport techniczny urządzenia; 3) Deklaracja zgodności CE dla pozycji A, B, C, F, H, I, J, K, L; 4) Wszystkie produkty ujęte w opisie przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na terenie UE; 5) Wszystkie wyroby medyczne ujęte w opisie zamówienia muszą być zgodne z ustawą o wyrobach z dnia 7 kwietnia 2022r.; 6) Urządzenie nieużywane tj. fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, nie będące przedmiotem praw osób trzecich; 7) Integracja z systemem obsługi przychodni Zamawiającego. Koszty integracji z systemem obsługi przychodni Zamawiającego ponosi Wykonawca. Producent systemu HIS – LAB-BIT Software S.A. Skrytka pocztowa 15, 55-040 Kobierzyce, tel.: +48 71 337 15 70 e-mail: biuro@lab-bit.com.pl Wykonawca jest zobowiązany we współpracy z Zamawiającym do podłączenia urządzenia do wody, kanalizacji, energii. 3. Treść oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnianiu (załącznik nr 2 do SWZ). 5. Zamówienie powinno być realizowane z należytą starannością, zgodnie ze wszystkimi wymaganiami zawartymi w SWZ i ewentualnymi informacjami dla Wykonawców. 6. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi składnikami sprzętowymi, oprogramowaniem, w tym podzespołami, elementami, materiałami i innymi składnikami sprzętowymi i programowymi niezbędnymi do jego uruchomienia i eksploatacji. 7. Wykonawca jest zobowiązany do dostawy oraz wniesienia przedmiotu zamówienia do wskazanego pomieszczenia, jego zainstalowania, i uruchomienia oraz wywozu opakowań po dostarczonym przedmiocie zamówienia. 8. Gwarancja i rękojmia: 1) Szczegóły dotyczące gwarancji i rękojmi zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy (wzór umowy). 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na cały przedmiot zamówienia minimum 72 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi. 3) Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się po protokolarnym odbiorze przedmiotu umowy (bez wad).