Dział przetargów w BiznesOferty.pl, to miejsce, w którym udostępniamy przetargi z całej Polski. Monitorujemy rynek przetargów w Polsce i informacje o nich gromadzimy właśnie tutaj.
1. „Przedmiot zamówienia stanowi kompleksowa obsługa infrastruktury i systemów informatycznych RCKiK w Krakowie.” Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.1. Administrowanie systemami informatycznymi, w tym: a. Administrowanie systemami serwerowymi Windows, b. Administrowanie systemami serwerowymi Linux, c. Administrowanie serwerem poczty elektronicznej, d. Administrowanie serwerem www Zamawiającego, e. Administrowanie systemami użytkowanymi przez Zamawiającego („Bank Krwi”, „e-Krew” – po wprowadzeniu do użytkowania), f. Administrowanie użytkownikami systemów, nadawanie i blokowanie uprawnień do poszczególnych modułów i opcji, g. Administrowanie serwerem domenowym realizującym także funkcje serwera kopii zapasowych baz danych - oparty na Microsoft Serwer 2008, Serwer 2013, h. Administrowanie domeną opartą na systemie Microsoft Serwer - krew.ad, i. Administrowanie i zarządzanie systemem obiegu dokumentacji intranet (portal pracy grupowej), j. Administrowanie i zarządzanie zintegrowanym systemem nadzoru sieci informatycznej Zleceniodawcy oparte o oprogramowanie AXENCE nVision, k. Administrowanie oraz wykonywanie zestawień w oparciu o System Cognos (o ile wykonawca również w ofercie po-twierdzi znajomości systemu podpartego odpowiednimi dokumentami), l. Dokonywanie modyfikacji danych zastrzeżonych dla administratora, m. Optymalizacja działania baz danych i wykorzystujących je aplikacji, n. Nadzór nad prawidłowością funkcjonowania integracji pomiędzy systemami, - tym celu Wykonawca wyznaczy osobę pełniącą funkcję Administratora Systemów Informatycznych. 1.2. Wsparcie użytkowników systemów informatycznych Zamawiającego, w tym szkolenia z wdrażanych systemów. 1.3. Opiekę powdrożeniową, serwis oprogramowania. 1.4, Wykonywanie czynności związanych z wdrażaniem nowych modułów, systemów i tworzenie własnych narzędzi informatycznych, w tym: a. Inwentaryzację i analizę przedwdrożeniowa dokumentacji i zakresu ewidencji medycznej i administracyjnej wdraża-nych systemów; b. Formułowanie założeń programowych, warunków i algorytmów dla projektowanych systemów; c. Planowanie i realizacja harmonogramu prac wdrożeniowych; d. Czynną pomoc informatyczną na stanowiskach komputerowych; e. Walidację wdrażanych modułów lub systemów informatycznych zgodnie z obowiązującymi u Zamawiającego procedurami. 1.5. Gromadzenie i opracowywanie dokumentacji wdrażanych i eksploatowanych systemów informatycznych. 1.6. Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń oraz udzielanie pomocy technicznej pracownikom Zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu oraz programów biurowych, aplikacji medycznych i specjalistycznych serwisów internetowych – drogą elektroniczną, telefoniczną i poprzez bezpośrednie interwencje na stanowiskach roboczych. 1.7. Systematyczne archiwizowanie baz danych, dbanie o najwyższą jakość kopii oraz skuteczną ich ochronę. 1.8. Wsparcie techniczne i opiekę nad posiadaną przez Zamawiającego infrastrukturą informatyczną, w tym: a. serwisowanie i konserwacja przy pomocy własnych materiałów jednostek komputerowych, serwerów zainstalowanych u Zamawiającego (z wyłączeniem serwerów objętych aktywną gwarancją producenta lub innego podmiotu), b. serwisowanie i konserwacja przy pomocy własnych materiałów urządzeń peryferyjnych tj. drukarek, skanerów, z wy-łączeniem urządzeń objętych gwarancją producenta lub innego podmiotu, c. usuwanie bieżących usterek w sprzęcie komputerowym, z wyłączeniem urządzeń objętych gwarancją producenta lub innego podmiotu, d. konserwacji, przeglądów prewencyjnych na własny koszt i we własnym zakresie przy pomocy własnych materiałów, zainstalowanego w siedzibie Zamawiającego i w Oddziałach Terenowych sprzętu komputerowego, serwerów (z wyłączeniem serwerów objętych aktywną gwarancją producenta lub innego podmiotu) – przynajmniej raz w roku. 1.9. Tworzenie i nadzór nad dokumentacją wymaganą dla normy ISO wdrożonej u Zamawiającego. 1.10. Udział w szkoleniach merytorycznych/program Bank Krwi/organizowanych przez twórcę bazy danych – (aktualnie) Asseco Poland S.A. z siedzibą w Rzeszowie. 1.11. Świadczenie innych szeroko rozumianych usług informatycznych w godzinach pracy Zamawiającego z wyłączeniem usług polegających na tworzeniu lub modernizacji oprogramowania komputerowego. 2. Zamawiający ustanawia następujące maksymalne czasy reakcji na zgłoszoną awarię oraz terminy usunięcia awarii: 2.1.Dla awarii krytycznych: a. Czas reakcji na zgłoszoną awarię – 2 godziny od zgłoszenia; b. Czas usunięcia awarii – 6 godzin od zgłoszenia; c. Czas przywrócenia do stanu sprzed awarii pierwotnej – 3 dni od zgłoszenia. 2.2.Dla pozostałych awarii: a. Czas reakcji na zgłoszoną awarię – 12 godzin od zgłoszenia; b. Czas usunięcia awarii – 72 godziny od zgłoszenia. c. Czas przywrócenia do stanu sprzed awarii pierwotnej – 7 dni od zgłoszenia. 3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany w jego siedzibie przy ul. Rzeźniczej 11 w Krakowie oraz Oddziałach Terenowych w godzinach od 7:30 do 15:05, a w szczególnych przypadkach za zgodą Zamawiającego w systemie zdalnym. Wykonawca zapewni realizację przedmiotu zamówienia w formule dyżuru pod telefonem w dni robocze od poniedziałku do piątku po godz.15:05, a także w soboty i dni ustawowo wolne od pracy. 4. Szczegółowy wykaz posiadanej infrastruktury i systemów informatycznych zawiera Załącznik Nr 3 do SWZ – Kalkulacja Cenowa – Wykaz Infrastruktury i Oprogramowania. 5. Zamawiający ustanawia wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności opisane w pkt. 1.1. - 1.11. powyżej. 6. Zamawiający jest uprawniony do wykonywania wobec Wykonawcy czynności kontrolnych odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu wskazanego w pkt. 5 powyżej. 7. W ramach czynności kontrolnych Zamawiający jest w szczególności uprawniony do: 7.1. Żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzania spełnienia wymogu wskazanego w pkt. 6 niniejszej sekcji SWZ. 7.2. Żądania wyjaśnień w przypadku powzięcia wątpliwości w zakresie przedstawionych dokumentów potwierdzających spełnianie wymogu wskazanego w pkt. 6 niniejszej sekcji SWZ. 7.3. Przeprowadzenia kontroli w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia. 8. W przypadku niespełnienia wymogu określonego w pkt. 5, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty kary umownej w wysokości określonej w Załączniku nr 1 do SWZ – Istotne Postanowienia Umowy.