Dział przetargów w BiznesOferty.pl, to miejsce, w którym udostępniamy przetargi z całej Polski. Monitorujemy rynek przetargów w Polsce i informacje o nich gromadzimy właśnie tutaj.
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA. 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Białowieży”, obejmującego: a. przebudowę kotłowni składającą się z: - demontażu istniejącego źródła ciepła - dostawy i montażu pompy ciepła powietrze/woda typu monoblok o mocy około 29,4 kW - dostawy i montażu bufora c.o. o pojemności 200 L - dostawy i montażu zasobnika c.w.u.. o pojemności 300 L - wykonania instalacji c.o. - wykonania instalacji c.w.u. - dostawy i montażu pomp obiegowych - dostawy i montażu pompy cyrkulacyjnej c.w.u. - dostawy i montażu naczyń wzbiorczych i armatury zabezpieczającej b. wymianę instalacji c.o. i c.w.u. wraz z: - wymianą orurowania (np. instalacja z rur typu Steel) - montażem nowych grzejników (np. grzejniki panelowe z dolnym podejściem) wyposażonych w przygrzejnikowe zawory termostatyczne, dobór parametrów grzejników do nowego źródła ciepła (pompa ciepła) - wymianą instalacji c.w.u. na nową z rur PP stabi glas, łączonych przez zgrzewanie (rury prowadzone natynkowo) - likwidację podgrzewaczy elektrycznych c. budowę kompletnej instalacji fotowoltaicznej o mocy około 30,0 kWp na dachu budynku OSP, której zakres obejmuje: - dobór, dostawę i montaż modułów fotowoltaicznych (ok. 30 kW mocy zainstalowanej DC) - dobór, dostawę i montaż inwertera/inwerterów sieciowych - wykonanie konstrukcji wsporczej dostosowanej do rodzaju pokrycia dachowego - wykonanie instalacji elektrycznej AC i DC - przyłączenie instalacji do istniejącej sieci wewnętrznej budynku - zgłoszenie instalacji do operatora sieci energetycznej (OSD) - wykonanie dokumentacji projektowej i uzgodnienie z rzeczoznawcą P.Poż w zakresie wyłącznika p. poż. - uruchomienie i konfigurację systemu monitoringu online - przeszkolenie użytkownika z zakresu obsługi systemu - dokumentację powykonawczą wymagania techniczne: - moc instalacji: ok. 30 kW - moduły fotowoltaiczne: min. 400 Wp każdy, gwarancja min. 12 lat na produkt i 25 lat na wydajność - inwertery: renomowanego producenta, min. 10 lat gwarancji - konstrukcja montażowa: odporna na warunki atmosferyczne, min. 10 lat gwarancji - monitoring: dostęp online (aplikacja/web), możliwość podglądu produkcji w czasie rzeczywistym d. wymianę stolarki okiennej i drzwiowej (zewnętrznej) wraz z wymianą parapetów zewnętrznych i wewnętrznych (konglomerat) i niezbędnym wykończeniem ścian i w ilości: stolarka okienna: - 150x200 – 7 szt. - 150x150 – 2 szt. - 100x150 – 3szt. - 100x50 – 1 szt. okna typu PCV o współczynniku przenikania ciepła U=0,90 W/m2K stolarka drzwiowa: - 180x200 – 1 szt. drzwi zewnętrzne o współczynniku przenikania ciepła U=1,30 W/m2K 2. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi ,,towarzyszące” realizacji robót w szczególności: wszelkie koszty związane z uruchomieniem, rozruchem całości inwestycji, koszty uzyskania niezbędnych badań, opinii, uzgodnień i zezwoleń, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu sprzed rozpoczęcia robót. 3. Uzupełniniem opisu przedmiotu zamówienia jest archiwalna dokumentacja projektowa wraz z charakterystyką energetyczną i przeglądem energetycznym budynku OSP (stanowiącymi materiał pomocniczy) zwane w dalszej części dokumentacją projektową, stanowiące załącznik nr 4 do niniejszej SWZ oraz Projektowane istotne postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SWZ. 4. Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w SWZ. 5. Wykonawca zobowiązany zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ oraz w istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik do SWZ. 6. Zamawiający żąda udzielenia, co najmniej 5-letniej gwarancji jakości oraz rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Udzielona przez Wykonawcę gwarancja stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 5 lat (termin minimalny) do 7 lat (termin maksymalny). 7. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 8. W przypadku wykonywania przedmiotu umowy przy udziale podwykonawców Wykonawca odpowiada za działania podwykonawców wobec Zamawiającego jak za swoje własne. 9. Dokumentacja projektowa, o której mowa w ust. 2 spełnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i przepisami wykonawczymi.