BiznesOferty.pl - Przetargi

Dział przetargów w BiznesOferty.pl, to miejsce, w którym udostępniamy przetargi z całej Polski. Monitorujemy rynek przetargów w Polsce i informacje o nich gromadzimy właśnie tutaj.

Współpraca:
11181
Poszukiwane:
2556
Giełda Hurtowa:
13242
Sprzedam biz.:
2402
Nieruchomości:
2905
Inwestycje:
2255
Data: 10.06.2025
Razem ofert: 34541
Jesteś w:
  1. Biznes Oferty.pl
  2. / Przetargi
  3. / śląskie
  4. / Chorzów
Szukaj przetargu:
Przetarg
Poleć ofertę:

Przebudowa ul. Teatralnej w Chorzowie

Id przetargu:
10942568
Data ogłoszenia:
2025-05-26
Termin składania ofert:
Województwo:
Miejscowość:
Kody CPV:
45233140-2, 45233222-1, 45232410-9, 31527200-8
Źródło:
BZP

Fragment tekstu przetargu

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Przebudowa ulicy Teatralnej w Chorzowie”. 2. Zakres robót obejmuje, zgodnie z dokumentacją projektową, w szczególności: 1) przebrukowanie istniejącej nawierzchni jezdni manewrowej wraz z wyrównaniem podbudowy; 2) ułożenie nowej nawierzchni brukowej jezdni manewrowej wraz z wykonaniem nowej podbudowy; 3) przebrukowanie istniejącej nawierzchni miejsc postojowych wraz z wyrównaniem podbudowy; 4) ułożenie nowej nawierzchni brukowej miejsc postojowych wraz z wykonaniem nowej podbudowy; 5) przebrukowanie istniejących wjazdów wraz z wyrównaniem podbudowy; 6) ułożenie nowej nawierzchni brukowej wjazdu wraz z wykonaniem nowej podbudowy; 7) ułożenie nowej nawierzchni brukowej chodników wraz z wykonaniem nowej podbudowy; 8) wykonanie nowej nawierzchni opaski z kostki kamiennej wraz z wykonaniem nowej podbudowy; 9) ułożenie nowych krawężników betonowych wystających oraz najazdowych na ławie betonowej z oporem; 10) humusowanie wraz z obsianiem trawą zieleńców; 11) zabudowa nowych wpustów odwodnienia ulicznego wraz z przykanalikami; 12) regulacja istniejących urządzeń infrastruktury technicznej; 13) wykonanie oznakowania; 14) rozbiórka istniejącego oświetlenia ulicznego wraz okablowaniem; 15) budowa nowego oświetlenia ulicznego: - kablowa linia zasilająca, - szafa oświetlenia ulicznego, - maszty oświetleniowe wraz z punktami świetlnymi, 16) budowa kanału technologicznego wraz ze studniami kablowymi. 3. Prowadzenie robót: 1) Roboty należy przeprowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, zasadami wiedzy technicznej oraz sztuką budowlaną. 2) Zamawiający dysponuje zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu drogowego. 3) Dodatkowo należy uwzględnić w kosztach wszelkie zabezpieczenia i wygrodzenia terenu. 4) Zlecenie nadzorów branżowych po stronie Wykonawcy robót. 5) Należy zachować dojazd do posesji podczas prowadzonych prac. - pozostałe informacje w ust. 7 poniżej. 4. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca robót załatwi wszelkie niezbędne uzgodnienia, formalności umożliwiające rozpoczęcie prac budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową. 5. Zamawiający wymaga udzielenia następujących gwarancji: 1) Gwarancja na wykonane i odebrane przez Zamawiającego roboty objęte Umową – zgodnie z Ofertą Wykonawcy. Gwarancja na wykonane i odebrane przez Zamawiającego roboty objęte Umową roboty stanowi Kryterium oceny ofert zgodnie z Rozdz. XVII SWZ. 2) Gwarancja na oprawy oświetleniowe – 10 lat od daty odbioru przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że okres gwarancji oferowany przez Wykonawcę nie może być dłuższy niż gwarancja jakiej udziela producent opraw oświetleniowych. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 1 do SWZ (dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych [dalej: STWiORB], uzgodnienia branżowe, decyzja ZRiD). Dodatkowo w Załączniku nr 1a zamieszczono przedmiary robót – stanowią one materiał pomocniczy do wyceny oferty zgodnie z Rozdz. XVI SWZ. 7. UWAGI DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1) Podczas prowadzenia prac w pasie drogowym – miejsce prowadzenia robót należy oznakować w sposób zgodny z warunkami określonymi w załącznikach nr 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach. 2) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania oraz uzyskania zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. W terminie do tygodnia przed przystąpieniem do realizacji zadania Wykonawca przedłoży Zamawiającemu zatwierdzony projekt organizacji ruchu. Projekt podlega wcześniejszemu zaopiniowaniu przez Zespół ds. Bezpieczeństwa i Organizacji Ruchu Drogowego. 3) W przypadku nieprzedłożenia w terminie zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu, Zamawiający zleci wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu a kosztami obciąży Wykonawcę. 4) Wykonawca najpóźniej dzień przed rozpoczęciem robót zgłosi Zamawiającemu gotowość do odbioru oznakowania na czas realizacji robót. W przypadku braku pozytywnego odbioru Zamawiający zleci uzupełnienie oznakowania a kosztami obciąży Wykonawcę. 6) Koszty wykonania oraz utrzymania oznakowania ponosi Wykonawca robót, koszty należy ująć w cenie ofertowej – w kosztach ogólnych. 5) Przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca odpowiada za przekazany teren budowy, zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót, utrzymywanie oznakowania tymczasowego, czystość na jezdniach i chodnikach zarówno w rejonie prowadzonych prac jak również dróg dojazdowych do budowy. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo oraz wszelkie szkody wobec osób trzecich powstałe w wyniku prowadzonych robót. 6) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dojazdu i dojść do budynków przez cały okres prowadzenia robót. 8. Zamawiający informuje, że nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: 1) Brak podziału zamówienia na części nie ogranicza udziału w nim firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), jak również nie wpływa na zmianę kręgu Wykonawców mogących ubiegać się o zamówienie. 2) Wiele robót wykonywanych w trakcie realizacji zamówienia wymaga specjalistycznej wiedzy oraz umiejętności, w związku z czym wymagają koordynacji i nadzoru jednego wykonawcy. Podzielenie zamówienia na części wiązałoby się z poważnym zagrożeniem właściwego wykonania zamówienia. To z kolei spowodowałoby konieczność poniesienia dodatkowych kosztów oraz niedotrzymania harmonogramu robót. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych: 1) Zamawiający informuje, iż ilekroć w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne bądź systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ 2) Materiały lub rozwiązania proponowane w ofercie równoważnej nie muszą cechować się dokładnie takimi samymi parametrami, jak te które podane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia stanowiącym Załącznik do niniejszej SWZ. Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych (ale nie gorszych) do tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. 10. W szczególności dla opraw oświetleniowych Zamawiający określa następujące kryteria równoważności: 1) W przypadku składania oferty równoważnej Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że oferowane oprawy są zgodne z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w niniejszej SWZ i /lub Załącznikach do SWZ. W tym celu Wykonawca wraz z ofertą złoży dokumenty potwierdzające zgodność, o której mowa wyżej. a) Wykonawca może zaproponować oprawy oświetleniowe równoważne do określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - pod względem parametrów technicznych oraz wizualnym zgodnym z obecnie istniejącymi w ciągu ul. Nowej - spełnienie wymagań oświetleniowych należy potwierdzić obliczeniami fotometrycznymi, przy czym takie parametry jak; średnia luminancja Lm, równomierność ogólna Uo, uzyskane przy założonej wielkości współczynnika konserwacji LM nie powinny być gorsze niż parametry opraw referencyjnych podanych, natomiast pozostałe parametry oświetleniowe muszą spełniać wymagania normy oświetleniowej PN:EN 13201:2016 dla założonej klasy drogi, b) Zamawiający dokona oceny równoważności na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą dokumentów, w tym obliczeń fotometrycznych, z uwzględnieniem następującej tolerancji odchyleń: - w zakresie gabarytów +/-10%, - w zakresie temperatury barwowej +/-5%. c) Obliczenia fotometryczne muszą być wykonane przy użyciu ogólnodostępnego i uniwersalnego programu komputerowego (przykładowo Dialux), którego baza danych fotometrycznych jest ogólnie dostępna np. na stronach internetowych producentów. Zamawiający wyklucza zastosowanie jako równoważnych opraw oświetleniowych, których baza danych fotometrycznych nie istnieje lub jest niedostępna. W takim przypadku oferta zostanie odrzucona. 2) Informacje na temat przedmiotowych środków dowodowych, które należy złożyć w związku z wyżej wymienionymi kryteriami równoważności określone zostały w Rozdz. V ust 12 SWZ. 3) Oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226. ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, jeżeli w toku oceny Zamawiający stwierdzi, że oferowane dostawy (urządzenia i/ lub materiały) lub rozwiązania nie są równoważne z przyjętymi w SWZ. 11. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.

Aby uzyskać dostęp do pełnych danych przetargu, zaloguj się lub załóż konto w BiznesOferty.pl.
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.