Dział przetargów w BiznesOferty.pl, to miejsce, w którym udostępniamy przetargi z całej Polski. Monitorujemy rynek przetargów w Polsce i informacje o nich gromadzimy właśnie tutaj.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Remont budynku administracyjnego Liszki ul. Tyniecka 1. 2. Zakres zamówienia: Pomieszczenia do modernizacji: 1) Demontaż i usunięcie starych elementów: usunięcie starych instalacji sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych; usunięcie posadzek; demontaż drzwi z ościeżnicami; skucie płytek ze ścian i podłóg; wykucie otworów drzwiowych; demontaż krat stalowych; demontaż pieca gazowego wraz z rurami stalowymi gazu i c.o. 2) Prace instalacyjne: wymiana lub renowacja istniejącej instalacji elektrycznej, teletechnicznej, ciepłej wody użytkowej (c.w.u.) dostosowując je do normy budowlanej i energooszczędności. Sprawdzenie stanu urządzeń i ich aktualizacja; wymiana kotła gazowego kondensacyjnego o mocy 35 kW z: pompą do kondensatu; neutralizatorem kondensatu; naczyniem zbiorczym do c.o. 50l; szybkozłącze ¾; zestaw grzejnika termostatycznego; zawór automatycznego napełniania instalacji; sprzęgło hydrauliczne do rozdzielacza; pampa obiegowa magnetyczny separator zanieczyszczeń; czujnik temperatury zewnętrznej; termostat pokojowy programowalny; otulina z wełny mineralnej z płaszczem z folii aluminiowej; wkład kominowy do spalin fi 80, wymiana przy grzejnikach zaworów przyłączeniowych wraz z głowicą termostatyczną; montaż nowego osprzętu; sprawdzenie drożności wentylacji grawitacyjnej; montaż instalacji okablowania strukturalnego do obsługi internetu; rozbudowa instalacji elektrycznej w celu dodania nowych gniazdek i punktów zasilania; 3) Prace budowlane: przebudowa lub rozbudowa otworów drzwiowych pod drzwi o wymiarach w świetle przejścia 0,90 x 2,00 m; usunięcie progów i zniwelowanie różnic wysokościowych w pomieszczeniach; wyrównanie podłoża (np. wylewka, szpachlowanie), zapewnienie odpowiedniego podkładu dla posadzki, np. w formie masy samopoziomującej, aby zapewnić równą powierzchnię; naprawa lub wymiana ścian (tynkowanie, gipsowanie); 4) Wykończenie: malowanie ścian i sufitów, wykonanie jednolitej powłoki malarskiej na ścianach i sufitach, z użyciem farb odpornych na zmywanie (zalecane farby akrylowe lub lateksowe). Kolorystyka zgodna z estetyką i wymaganiami wnętrza Inwestora; wymiana posadzki na gres oraz wykładzinę dywanową w Sali nr 206 o wymaganych parametrach (odporność na ścieranie, łatwość w utrzymaniu czystości, bezpieczeństwo antypoślizgowe); montaż nowoczesnych opraw LED, które charakteryzują się długowiecznością oraz niskim zużyciem energii. Oświetlenie zgodne z normą PL-EN 12464-1 (standardy oświetlenia w miejscach pracy), co zapewni odpowiednią jasność przy minimalnym zużyciu energii; montaż ślusarki drzwiowej, zgodnie z wymaganiami dotyczącymi szerokości (minimum 90 cm). Drzwi muszą być odpowiednio przystosowane do intensywnego użytkowania, z materiałów odpornych na zniszczenia; montaż sufitów podwieszonych na podkonstrukcji systemowej; zasilanie i okablowanie stanowiska komputerowego; czujniki obecności do automatycznego włączania/wyłączania światła; etykietowanie punktów zasilania, instalacji technicznych (zgodnie z przepisami BHP); wyposażenie pomieszczenia socjalnego (zabudowa kuchenna, kuchenka indukcyjna, kuchenka mikrofalowa, lodówka pod blatowa, zmywarka); montaż mebli i urządzeń kuchennych (szafki, zlew, lodówka podblatowa), montaż zadaszenia nad wejściem; renowacja schodów zewnętrznych: czyszczenie, odtłuszczanie, malowanie; prace porządkowe. Toalety: 1) Demontaż i usunięcie starych elementów: demontaż istniejących urządzeń sanitarnych (umywalki, WC, zlewy), armatury i innych elementów; skucie płytek ze ścian i podłóg; usunięcie starych instalacji sanitarnych i elektrycznych; wyburzenie istniejących ścian; demontaż drzwi z ościeżnicami; 2) Prace instalacyjne: wymiana i naprawa instalacji sanitarnych; wykonywanie nowych instalacji elektrycznych, w tym ewentualna modernizacja; montaż nowego osprzętu; wymiana lub remont przewodów instalacji sanitarnej (np. rur); sprawdzenie drożności wentylacji grawitacyjnej. 3) Prace budowlane: przebudowa lub rozbudowa otworów drzwiowych; wykonanie ścian działowych; wyrównanie podłoża (np. wylewka, szpachlowanie), hydroizolacja podłoża i ścian, Izolacja z elastycznej powłoki uszczelniającej lub z 2 warstw folii polietylenowej do izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej (folie układane na zakład). Izolacja na: - całej posadzce, - zabudowie G/K stelaży WC (do wys. ok. 130 cm), - na ścianach za/obok umywalek (do wys. ok. 120 cm).; naprawa lub wymiana ścian (tynkowanie, gipsowanie); wykonanie sufitów podwieszanych z płyt gipsowo kartonowych na ruszcie do pom. mokrych. 4) Wykończenie: układanie nowych płytek na ścianach i podłodze; montaż armatury sanitarnej (m.in. kranów, toalet); montaż urządzeń sanitarnych (umywalka, WC,); malowanie ścian i sufitów; montaż nowych lamp oświetleniowych LED; montaż ślusarki drzwiowej; montaż dodatkowych elementów, tj. lustra, akcesoria (kosze na śmieci, dozowniki na mydło, suszarki do rąk). prace porządkowe. Instalacje Obiekt wyposażony jest w następujące instalacje: • wodociągową – zasilenie w wodę na cele ogólne; • kanalizację sanitarną – odprowadzenie ścieków bytowych; • centralnego ogrzewania;; • elektryczna i słaboprądowa – instalacje gniazd zasilających, teletechnicznych, oświetlenia podstawowego. Wszystkie instalacje podlegają sprawdzeniu, a nowe odcinki instalacji wykonania przez uprawnionych instalatorów. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania po zakończeniu prac: 1) prób szczelności instalacji c.o., c.t., wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji na „zimno” i na „gorąco”; 2) dostarczenia protokołów z badań elektrycznych; 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej, który stanowi załącznik nr 9 do SWZ.