BiznesOferty.pl - Przetargi

Dział przetargów w BiznesOferty.pl, to miejsce, w którym udostępniamy przetargi z całej Polski. Monitorujemy rynek przetargów w Polsce i informacje o nich gromadzimy właśnie tutaj.

Współpraca:
11159
Poszukiwane:
2543
Giełda Hurtowa:
13201
Sprzedam biz.:
2397
Nieruchomości:
2903
Inwestycje:
2250
Data: 13.06.2025
Razem ofert: 34453
Jesteś w:
  1. Biznes Oferty.pl
  2. / Przetargi
  3. / podkarpackie
  4. / Łańcut
Szukaj przetargu:
Przetarg
Poleć ofertę:

Rozbudowa drogi powiatowej nr 1 369R w Gminie Rakszawa w systemie zaprojektuj i wybuduj.

Id przetargu:
10070270
Data ogłoszenia:
2022-03-23
Termin składania ofert:
Powiązane ogłoszenia:
Województwo:
Miejscowość:
Kody CPV:
45200000-9, 44212329-1, 45100000-8, 45111200-0, 45112710-5, 45220000-5, 45221100-3, 45221121-6, 45231300-8, 45231400-9, 45232310-8, 45232452-5, 45233121-3, 45233124-4, 45233140-2, 45233220-7, 45233221-4, 45233222-1, 45233290-8, 45233294-6, 45233320-8, 45236000-0, 45243510-0, 71310000-4, 71320000-7, 71322000-1, 71330000-0, 71351914-3, 79990000-0
Źródło:
BZP

Fragment tekstu przetargu

Zamówienie obejmuje: ETAP I. Opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie Decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej I.2.1.1 Zakres planowanej dokumentacji projektowej Dokumentacja projektowa, jaką Wykonawca zobowiązany będzie wykonać składa się w szczególności z: 1. projektu budowlanego opracowanego na aktualnej mapie do celów projektowych; 2. materiałów ZRID dostarczonych Zamawiającemu do 25.11.2022 r. 3. projektu podziału nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy ZRID, ustawy Prawo budowlane i ustawy o drogach publicznych 4. projektów branżowych (ew. przeb. mediów) 5. projektu wykonawczego z doborem konstrukcji nawierzchni na podstawie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej lub jeśli będzie wystarczające to dokumentacji badań podłoża gruntowego; 6. przedmiaru robót, kosztorysów; 7. specyfikacji technicznych; 8. projektu organizacji ruchu (tymczasowej i stałej); 9. opracowań z zakresu ochrony środowiska (w tym raportu oddziaływania na środowisko w razie potrzeby); I.2.1.2 Zastosowane rozwiązania techniczne Proponowane rozwiązania techniczne przedstawione w PFU zostały opracowane na podstawie Ustaleń z Inwestorem. Rozwiązania zapewniają optymalną ekonomiczność realizacji i eksploatacji przedsięwzięcia z zastosowaniem nowoczesnych technologii i materiałów. I.2.1.3 Niezbędna wymagana przepisami dokumentacja formalno - prawna i projektowa konieczna do realizacji inwestycji 1. Decyzja o środowiskowych – decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach została uzyskana (decyzja z dnia 25.02.2021 – nr OSG.6220.6.2020), z zastrzeżeniem braku dokonywania zmian. 2. Pozwolenie wodno prawne - zostało uzyskane dnia 16 września 2021 r. – Decyzja Nr 463/2021.ZUZ 3. Wszystkie wymagane prawem niezbędne uzgodnienia oraz opinie (ewentualne odstępstwa); 4. Warunki techniczne od gestorów sieci uzbrojenia terenu na przebudowę lub zabezpieczenie istniejącej infrastruktury technicznej; 5. Inne niewymienione wyżej materiały niezbędne do uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej. 6. Decyzja ZRID Etap II: Realizacja robót budowlanych I.2.1.4 Wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i planowanej inwestycji Zamawiający wymaga, aby przedmiotowa inwestycja została opracowana zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przepisami techniczno-budowlanymi, polskimi normami oraz innymi stosowanymi przepisami. Rozwiązania mają zapewniać wymaganą trwałość, optymalną ekonomiczność realizacji i eksploatacji przedsięwzięcia z zastosowaniem nowoczesnych technologii i materiałów. I.2.1.5 Lokalizacja, przebieg i zakres inwestycji Projektowany odcinek drogi (wraz z wszystkimi pracami towarzyszącymi) przebiega przez teren Gmina sokołów na terenie powiatu łańcuckiego. I.2.1.6 Uproszczony opis lokalizacji trasy: miasto (gmina): Początek trasy zlokalizowany w m. Trzeboś - gmina Sokołów Małopolski (granica powiatu Łańcuckiego oraz Rzeszowskiego), koniec zaś w okolicach skrzyżowaniu z drogą powiatową nr powiatowej 1512R (Medynia Głogowska – Rakszawa) w m. Węgliska (gmina Rakszawa), Przedmiotowa droga powiatowa nr 1369R Trzeboś (gr. powiatu) – Węgliska leży w wschodniej części województwa podkarpackiego łączy takie miejscowości jak Trzeboś, Rakszawa i Węgliska. Zakres inwestycji obejmuje odcinek trasy na terenie powiatu Łańcuckiego wraz z budową nowej oraz konieczną rozbudową, przebudową, remontem istniejącej infrastruktury drogowej i technicznej oraz obiektów inżynierskich, a w szczególności: Wykonanie trasy o łącznej długości ok. 307,00 m polegać będzie na: 1. Rozbudowie istniejącej drogi powiatowej; 2. Budowie odcinków nowych chodników; 3. Przebudowie i adaptacji istniejących skrzyżowań; 4. Przebudowie i adaptacji istniejących zjazdów; 5. Uzyskane odstępstwo od budowy kanałów technologicznych z dnia 3 listopada 2021 r. znak: DT.WUKE.7110.540.2021.5 6. Przebudowie/budowie i adaptacji elementów odwodnienia drogi; 7. Wykonaniu oznakowania drogi oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego; 8. Budowie lub przebudowie obiektów inżynierskich na terenach inwestycyjnych, w zależności od uwarunkowań terenowych; 9. Budowie, przebudowie lub zabezpieczeniu kolidujących urządzeń infrastruktury zewnętrznej; 10. Wykonaniu innych prac o charakterze przygotowawczym, pomocniczym, porządkującym i zabezpieczającym, takie jak, budowa zjazdów, wycinka i nasadzenia zieleni. I.2.1.7 Istniejące uwarunkowania środowiskowe i sytuacyjne Przedmiotowa droga powiatowa (przeznaczona do rozbudowy wzdłuż której przebiegają odcinki projektowanych chodników (wraz z wszystkimi planowanymi robotami) posiada nawierzchnię bitumiczną. Spadki poprzeczne drogi dostosowane są do łuków poziomych i prostych odcinków drogi powiatowej. Szerokość jezdni wynosi średnio 5,00m. Wzdłuż i w poprzek przedmiotowej drogi występują urządzenia infrastruktury technicznej. Przedmiotowa droga powiatowa należy do lokalnego układu komunikacyjnego ze średnim natężeniem ruchu samochodowego. Na odcinku przedmiotowej drogi założono budowę odcinków chodnika dla pieszych. Budowa chodnika ma za zadanie poprawę bezpieczeństwa ruchu pieszych (w stanie istniejącym ruch pieszych poza odcinkiem drogi z istn. chodnikiem odbywa się po poboczu jezdni, taka sytuacja zagraża bezpieczeństwu ich ruchu). Istniejąca droga powiatowa nie spełniają wymagań normowych, w związku z powyższym przewidziano poszerzenia jezdni na całym odcinku robót. Istniejące odwodnienie realizowane jest głównie systemem rowów otwartych. Lokalnie odwodnienie przedmiotowej drogi oraz terenu przyległego w stanie istniejącym jest częściowo nieuregulowane i funkcjonuje jako grawitacyjne swobodne, miejscami jest nieskuteczne - bezodpływowe. Zjazdy w większości posiadają nawierzchnię nieulepszoną, ze względu na jej nie zadawalający stan techniczny w większości wymagają wykonania nowej nawierzchni. Szatę roślinną otoczenia drogowego przyległego do istniejącego pasa drogowego stanowi głównie roślinność trawiasta i ruderalna. Ponadto skarpy drogi lokalnie są porośnięte krzewami oraz drzewami. Na przedmiotowym odcinku drogi powiatowej występują elementy oznakowania pionowego i poziomego. Trasa przedmiotowej drogi powiatowej przebiega przez tereny nie charakteryzujące się specjalnymi walorami przyrodniczymi, krajobrazowymi czy kulturowymi. Przedsięwzięcie nie przecina obszarów Natura 2000, oraz innych obszarów chronionych. Najbliższa zabudowa to głównie tereny zabudowy zagrodowej oraz zabudowy mieszkaniowej. Na przeważającym obszarze zabudowa obejmuje niskie budownictwo. Integralną częścią przedmiotu zamówienia jest program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik do SWZ.

Aby uzyskać dostęp do pełnych danych przetargu, zaloguj się lub załóż konto w BiznesOferty.pl.
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.