Dział przetargów w BiznesOferty.pl, to miejsce, w którym udostępniamy przetargi z całej Polski. Monitorujemy rynek przetargów w Polsce i informacje o nich gromadzimy właśnie tutaj.
1) Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi usługę sprzątania wewnętrznego, zewnętrznego oraz terenów zieleni nieruchomości stanowiących własność m.st. Warszawy zarządzanych przez Wydział Zasobów Lokalowych dla Dzielnicy Ursynów. Zakres przedmiotu umowy obejmuje: 1) powierzchnię zewnętrzną, w tym ciągi pieszo-jezdne wraz z odśnieżaniem w okresie od jesieni do wiosny i opróżnianiem koszy ulicznych oraz koszy na odchody zwierzęce, 2) powierzchnię wewnętrzną, 3) tereny zielone. Obowiązki Wykonawcy 1. Do obowiązków Wykonawcy w ramach wykonywania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 oraz w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w § 6, należy w szczególności: 1) wykonanie przedmiotu umowy z należytą starannością i dokładnością, 2) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie przepisami BHP i przeciwpożarowymi, 3) dokonywanie wszelkich poprawek na żądanie Zamawiającego, 4) zapewnienie pracownikom odzieży roboczej umożliwiającym identyfikację Wykonawcy, 5) wykonywanie przedmiotu umowy, wyłącznie przy użyciu własnego sprzętu, materiałów, środków czyszczących i pielęgnacyjnych odpowiednich do zakresu zadania i rodzaju powierzchni oraz spełniających niżej wymienione wymagania: a) dopuszczonych do powszechnego obrotu i stosowania, b) posiadających stosowne atesty lub certyfikaty sanitarne i zdrowotne, 6) używanie środków zgodnie z instrukcjami producentów i dostawców, przy czym środki zawierające substancje powierzchniowo czynne powinny ulegać biologicznej degradacji i nie wpływać w decydujący sposób na środowisko i jakość ścieków (wartości pH, ChZT, fosfor), 7) zapewnienie wystarczającego potencjału ludzkiego w celu przeprowadzenia zleconych prac, w tym pracowników wykwalifikowanych i przeszkolonych do wykonywania powierzonych prac, 8) w przypadku wezwania za pośrednictwem e-maila na adres …………………………… lub telefonicznie lub wiadomości „SMS” pod numerem telefonu ……………….………….., przez Zamawiającego do wykonania nagłych prac tj. usuwanie zanieczyszczeń incydentalnych, takich jak rozlane substancje ropopochodne, rozbite szyby, odchody, usuwanie zanieczyszczeń po pożarach itp. z terenu nieruchomości, określonych w załączniku nr 1 w pkt I lit. B, ppkt 14, czas reakcji Wykonawcy do rozpoczęcia wykonania nagłych prac, nie może przekroczyć 45 minut od przekazania wezwania. Za czas reakcji rozumie się czas jaki upłynął pomiędzy przekazanym wezwaniem za pośrednictwem e-maila lub telefonicznie lub wiadomości „SMS” przez Zamawiającego do wykonania nagłych prac tj. usuwania zanieczyszczeń incydentalnych, takich jak rozlane substancje ropopochodne, rozbite szyby, odchody, usuwanie zanieczyszczeń po pożarach itp. z terenu nieruchomości, a podjęciem przez Wykonawcę działań na terenach zewnętrznych, wewnętrznych oraz terenach zieleni, 9) bieżące zgłaszanie trudności lub niemożności realizacji zleconych prac Zamawiającemu telefonicznie pod numerem lub e-mailowo na adres, wskazanymi w § 7 ust. 2, 10) prowadzenie prac związanych z realizacją umowy przy użyciu sprzętu zmechanizowanego nie wcześniej niż od godz. 6.30 i nie później niż do godziny 20.00, od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz z wyjątkiem wykonania prac nagłych. 11) prowadzenie prac w sposób nie powodujący szkód, w tym zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia oraz zapewniający ochronę przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej i prywatnej, 2. Wykonanie przedmiotu umowy realizowane będzie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a zwłaszcza z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2021.888 t.j.). 3. Wykonawca jest obowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów porządkowych, sanitarnych, bhp, ppoż. i drogowych. 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne skutki działania niezgodnego z przepisami, o których mowa w ustępie poprzedzającym. 5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność względem Zamawiającego z tytułu niewykonania bądź nienależytego wykonania zobowiązań zawartych w umowie. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i materialną wobec Zamawiającego i osób trzecich, za skutki swojego działania lub zaniechania działania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wyrządzone szkody powstałe przy wykonywaniu usługi, tak wobec Zamawiającego za uszkodzenia infrastruktury budynków, chodników, dróg dojazdowych, trawników, drzew i krzewów, instalacji zewnętrznych i wewnętrznych, jak również wobec osób trzecich. W przypadku, gdy w wyniku niewłaściwego wykonywania usług przez Wykonawcę nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie rzeczy lub ich części należących do Zamawiającego lub osób trzecich, Wykonawca na swój koszt naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność. 7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność finansową w stosunku do służb porządkowych i innych służb miejskich w związku z niewykonaniem lub niewłaściwym wykonaniem prac. 8. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego o stwierdzonych lub przekazanych przez mieszkańców zgłoszeń w zakresie powstałych wad lub awarii na terenie nieruchomości objętych przedmiotem niniejszej umowy, a w przypadku zauważenia zagrożeń bezpieczeństwa osób lub mienia także do powiadomienia odpowiednich służb porządkowych i miejskich. 9. Przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca musi posiadać ważną polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą na wartość nie mniejszą niż wartość wynagrodzenia, o której mowa w § 6 ust. 1 umowy. 10. Wykonawca jest obowiązany do zapewnienia: 1) Osobom (pracownikom) odpowiedniego sprzętu, narzędzi i materiałów niezbędnych do należytego wykonania świadczenia dopuszczonych do obrotu i stosowania, 2) kontroli osób (pracowników) wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu umowy, aby nie były pod wpływem alkoholu, bądź innych środków odurzających, 3) osobom (pracownikom) wykonującym czynności związane z realizacją przedmiotu umowy odpowiedniego przeszkolenia bhp, w tym do pracy z substancjami szkodliwymi oraz przeszkolenia w zakresie zachowania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracy na wysokościach (mycie okien). 11. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu harmonogramu prac w poszczególnych dniach tygodnia, z uwzględnieniem zakresu czynności wykonywanych codziennie oraz czynności podlegających sprzątaniu okresowemu. Zgodnie z ustalonym harmonogramem, przedstawiciele Zmawiającego i Wykonawcy będą dokonywali obchodu stref objętych sprzątaniem w celu przeprowadzenia kontroli utrzymania czystości. W przypadku stwierdzenia uchybień zostanie wyznaczony termin ich usunięcia, nie później niż w ciągu 2 dni. Z przeprowadzonej kontroli będzie sporządzany protokół. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SWZ; będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do umowy Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;